Strona 4 z 5
: 23 maja 2009, 15:03
autor: Wodzu
Panowie
Pytam z czystej ciekawosci. Jak wyglada sprawa z trwaloscia skrzyni od garba?
Czy przy wiekszym silniku ona wytrzyma?
: 23 maja 2009, 15:28
autor: 3oo
Spokojnie wytrzymuje pojemność do 2,5 litra i moc rzędu 300KM... mało??
: 24 maja 2009, 01:00
autor: Wodzu
Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
: 24 maja 2009, 09:38
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
: 24 maja 2009, 10:10
autor: Cicholc
Panowie mam chęc pokombinowac przy trajce z układem takim jaki ma Wiktor tylko mniejszym silnikiem naj lepiej V4 od czego taki silnik szukac ??
: 24 maja 2009, 10:40
autor: Cicholc
: 24 maja 2009, 10:45
autor: Wiktor
troche drogi ale jak ci sie podoba bierz go
: 24 maja 2009, 11:09
autor: Cicholc
cena niezła a myślał ktoś o trajce z silnikiem "POLONEZA"

: 24 maja 2009, 11:13
autor: Wodzu
3oo pisze:Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
Zwykla jazda... wiec
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
: 24 maja 2009, 11:17
autor: Wodzu
Cicholc pisze:Panowie mam chęc pokombinowac przy trajce z układem takim jaki ma Wiktor tylko mniejszym silnikiem naj lepiej V4 od czego taki silnik szukac ??
zajrzyj tutaj
http://www.capri.pl/garage/engines-tv
Kilka silnikow forda V4. Najwiekszy to 1,7 75 km
: 24 maja 2009, 11:23
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:3oo pisze:Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
Zwykla jazda... wiec
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
No to odpowiedziałem jak wyżej...
Polecam lekturę:
http://www.garbiarnia.com/
: 24 maja 2009, 11:55
autor: Wiktor
ten silnik forda to stary holernie ciezki zeliwn kloc i dotego niezbyt udany
taki sobie nie polecalbym
: 24 maja 2009, 12:00
autor: Wiktor
a nie lepiej to??
http://www.allegro.pl/item642326875_sil ... _0_v6.html
lub taki
http://www.allegro.pl/item636583777_2_0 ... zesci.html
male dwa literki w silniku V6??
ten od vitary jest napewno aluminiowy wiec pewnie lekki
: 24 maja 2009, 12:02
autor: 3oo
Cicholc... NSU Prinz...??
: 24 maja 2009, 16:54
autor: Lipa
może komuś się to przyda:
remont silnika wyniesie ~ 1000 pln, w tej kasie będzie zrobione:
- szlif wału
- honowanie bloku silnika pod nadwymiarowe panewki
- panewki wału
- panewki wałka rozrządu
- tulejowanie łbów korbowodów
- szlifowanie stopy korbowodu
: 24 maja 2009, 17:04
autor: Luksky
powiem tak: zajebiście tanio.
: 24 maja 2009, 17:05
autor: Wodzu
10 silnikow do maluszka na zlomie by kupil

: 24 maja 2009, 18:00
autor: Wiktor
lipa to jest tanicha
komplexowy remont zwyklego silnika np 1800ccm Vw to ok 2500-4000 pln
: 24 maja 2009, 19:21
autor: Lipa
Wiktor pisze:lipa to jest tanicha
wszystko przez mój wdzięk wrodzony i nieodparty urok osobisty
a i jeszcze parę rzuconych słów typu: KURWA chyba cie pojebało

: 24 maja 2009, 19:35
autor: Luksky
Lipa pisze:Wiktor pisze:lipa to jest tanicha
wszystko przez mój wdzięk wrodzony i nieodparty urok osobisty
a i jeszcze parę rzuconych słów typu: k***a chyba cie pojebało

fakt, że podwykonawców w dobie kryzysu zdrowo jebie, ale grunt to zlewać pajacy i szukać dalej az do skutku

: 04 cze 2009, 21:20
autor: mateo
Dołączam do grona remontujących silniki.Mój malczak dziś padł

.Góra do wymiany (tłoki,cylindry).Chciałem kupić komplet naprawczy tak jak się to robiło kiedyś i dupa...Nigdzie nie ma.I w ten sposób trajka dostanie inny silnik.A miałem w sobotę pojechać na zlot

.
: 04 cze 2009, 21:26
autor: Luksky
nie ma gratów nowych do 126p u CIebie? u mnie mozna kupic nawet blok nowy. Tyle że ja gustuje w uzywkach - są dotarte i zasada pasowania sie sprawdza idealnie

: 04 cze 2009, 21:43
autor: mateo
Nie ma psia jego mać.Kupię używany silnik.Mam możliwość zwrotu po rozruchu,jeśli będzie nie halo,więc ryzykuję tylko kolejny demontaż,montaż i tak do skutku

: 05 cze 2009, 09:00
autor: mirecki
Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro
p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
: 05 cze 2009, 09:45
autor: 3oo
mirecki pisze:Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro
p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
Te rozwiązania proponowałem Lipie... przy remoncie silnika garba.
Załóż temacik... popiszemy...