Remont silnika...
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Cicholc
- Member
- Posty: 941
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
- Cicholc
- Member
- Posty: 941
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
Chyba znalazłem silnik dla nas:
http://www.allegro.pl/item620463361_por ... 8_rok.html
http://www.allegro.pl/item620463361_por ... 8_rok.html
BORN TO BY WILD
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Cicholc
- Member
- Posty: 941
- Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
- Lokalizacja: Gąbin
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Zwykla jazda... wiec3oo pisze:Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
zajrzyj tutaj http://www.capri.pl/garage/engines-tvCicholc pisze:Panowie mam chęc pokombinowac przy trajce z układem takim jaki ma Wiktor tylko mniejszym silnikiem naj lepiej V4 od czego taki silnik szukac ??
Kilka silnikow forda V4. Najwiekszy to 1,7 75 km
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
No to odpowiedziałem jak wyżej...Bartek2501 pisze:Zwykla jazda... wiec3oo pisze:Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
Polecam lekturę:
http://www.garbiarnia.com/
Ostatnio zmieniony 24 maja 2009, 11:57 przez 3oo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
a nie lepiej to??
http://www.allegro.pl/item642326875_sil ... _0_v6.html
lub taki
http://www.allegro.pl/item636583777_2_0 ... zesci.html
male dwa literki w silniku V6??
ten od vitary jest napewno aluminiowy wiec pewnie lekki
http://www.allegro.pl/item642326875_sil ... _0_v6.html
lub taki
http://www.allegro.pl/item636583777_2_0 ... zesci.html
male dwa literki w silniku V6??
ten od vitary jest napewno aluminiowy wiec pewnie lekki
idą zmiany
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
może komuś się to przyda:
remont silnika wyniesie ~ 1000 pln, w tej kasie będzie zrobione:
- szlif wału
- honowanie bloku silnika pod nadwymiarowe panewki
- panewki wału
- panewki wałka rozrządu
- tulejowanie łbów korbowodów
- szlifowanie stopy korbowodu
remont silnika wyniesie ~ 1000 pln, w tej kasie będzie zrobione:
- szlif wału
- honowanie bloku silnika pod nadwymiarowe panewki
- panewki wału
- panewki wałka rozrządu
- tulejowanie łbów korbowodów
- szlifowanie stopy korbowodu
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
fakt, że podwykonawców w dobie kryzysu zdrowo jebie, ale grunt to zlewać pajacy i szukać dalej az do skutkuLipa pisze:Wiktor pisze:lipa to jest tanicha
wszystko przez mój wdzięk wrodzony i nieodparty urok osobisty
a i jeszcze parę rzuconych słów typu: k***a chyba cie pojebało
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
- Kontakt:
Dołączam do grona remontujących silniki.Mój malczak dziś padł .Góra do wymiany (tłoki,cylindry).Chciałem kupić komplet naprawczy tak jak się to robiło kiedyś i dupa...Nigdzie nie ma.I w ten sposób trajka dostanie inny silnik.A miałem w sobotę pojechać na zlot .
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
- Kontakt:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 cze 2009, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro
p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro
p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
Te rozwiązania proponowałem Lipie... przy remoncie silnika garba.mirecki pisze:Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro
p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
Załóż temacik... popiszemy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości