Strona 4 z 10
: 09 cze 2009, 16:13
autor: kaski
Wiktor pisze:do takiego silnika od calibry pasuje skrzynia od omegi i do boju
Mam szczęście o tyle iż pracuje w firmie produkcyjnej poniekąd częściowo profilem produkcji powiązaną z motoryzacją.
Więc koledzy inżynierowie/ konstruktorzy zamiast się nudzić w pracy od poniedziałku
będą projektować. Myślę iż takiej dokumentacji to jeszcze żaden rzeczoznawce nie dostał jaka powstanie razem z projektem ramy , itp.
Musze się tylko szybko rozejrzeć za silnikiem , skrzynią i kółkami, resztę jak mi powiedziano na walnym zgromadzeniu projektu "TRAJKA" damy rade zrobić
Pozdrawiam
: 09 cze 2009, 16:34
autor: Wiktor
po co te projekty ??
chcesz produkcje rozpoczac??
zaloze sie o skrzynie wódy ze nawet jak dostaniesz idealny projekt to nie utrzymasz wymiaru idealnego według projektu.
mysle ze nie jestem z sam z moimi spostrzezeniami
zamiast bawic sie w bzdury lepiej idz do garazu i dzialaj.
rzeczoznawcy juz nie są potrzebni.
przynajmiej na razie
: 09 cze 2009, 17:37
autor: 3oo
Witaj kaski na forum

: 09 cze 2009, 18:54
autor: Rafik
Dzieki za miłe przyjęcie mnie na forum. Chcialem dodac że w temacie trajki mam juz cos na koncie. Kiedys pod wpływem chyba kilku browarkow przerobilem moja wysłuzoną za kawalerki Jawe 350 na trajkopodobny wyrób

Zabawy bylo tym sporo szczególnie w zimie, a krecenie baczkow trajką to pezja. Niestety dugo nie posłuzyła ponieważ silnik umarł z wycieńczenia i spoczeła w krzakach za stodołą. Myśle że niedługo zaczne kupować jakies graty do budowy trajeczki z prawdziwego zdarzenia, oczywiście o ile czas pozwoli i finanse wytrzymają.
Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów.
: 09 cze 2009, 19:05
autor: Wodzu
Rafik, masz juz jakies plany jakiego silniczka uzyjesz?

: 09 cze 2009, 19:23
autor: Rafik
Musialem zniknac na chwile bo u nas nawałnica był i prad zabrali. Chciałbym zrobić cos duzego na styl Boom trike. Myślalem o jakims V6 ewentualnie TDI, silnik z tyłu ale ułozony wdluz przed tylna osią
: 09 cze 2009, 19:37
autor: Wodzu
Z tylu?Wzdluznie? przed osia?
Pomysl dosc nietypowy...
: 09 cze 2009, 19:46
autor: Rafik
Na razie to tylko plany, musze to wszystko przemyslec i narysowac, dopiero cos sie zacznie klarowac. A z tym silnikiem tak mi wpadlo do glowy zeby przod troche dociazyc, bo jak maszyna bedzie miala ze 150 koni to strasznie moze podnosic. Poczytam jeszcze troche posty kolegow na temat budowy trajek bo widze ze jest pare fajnych maszyn, zawsze co sprawdzone na macajewa to pewne

: 09 cze 2009, 19:58
autor: Wiktor
wolalbym z tylu przed osia niz za osia
takie traje czesto w stanach widac
: 09 cze 2009, 20:10
autor: Wodzu
Widzialem traje z silnikiem VW 1,8 za osia i przod sie nie unosil...Bo to o to przeciez chodzi?
: 09 cze 2009, 20:26
autor: Wiktor
mysle ze to raczej kwestia gustu
: 09 cze 2009, 21:40
autor: kaski
3oo pisze:Witaj kaski na forum

A witam.
Posłusznie melduje Adminowi iż formalności dopełniłem.
jak piwa nie zabraknie regulamin doczytam do końca

: 09 cze 2009, 21:48
autor: kaski
Bartek2501 pisze:Widzialem traje z silnikiem VW 1,8 za osia i przod sie nie unosil...Bo to o to przeciez chodzi?
Ta do której link podałem ma silnik poprzeczny a półosie są za silnikiem , nawet przy ostrym starcie nie podnosi przodu ale gwarantuje ostre odejście.
: 09 cze 2009, 21:57
autor: Wodzu
Kazdy ma swoj gust. Mi sie podobaja mocno wyeksponowane silniki z tylu
albo na przodzie ktore takze swietnie widac;)
A takiego prawie wgl nie widac...
: 09 cze 2009, 22:04
autor: Wiktor
widzialem kiedys ladna trajke na V6 (moj ulubiony)
: 09 cze 2009, 22:11
autor: 3oo
kaski pisze:3oo pisze:Witaj kaski na forum

A witam.
Posłusznie melduje Adminowi iż formalności dopełniłem.
jak piwa nie zabraknie regulamin doczytam do końca

No... bez takich mnie tu adminów... ja tylko moderator z troszkę większymi uprawnieniami tylko za bardzo nie umiem z nich korzystać...

: 09 cze 2009, 22:42
autor: kaski
3oo pisze:kaski pisze:3oo pisze:Witaj kaski na forum

A witam.
Posłusznie melduje Adminowi iż formalności dopełniłem.
jak piwa nie zabraknie regulamin doczytam do końca

No... bez takich mnie tu adminów... ja tylko moderator z troszkę większymi uprawnieniami tylko za bardzo nie umiem z nich korzystać...

Spoko , to tak jak ja
we firmie mam jakieś FreeBSD, FEDORE, SCO , 2 półki fachowych knig a dalej nie kumam o co chodzi

: 10 cze 2009, 07:38
autor: Rafik
O widze ze Wiktor tez lubi V6. Ja od jakiegos czsu jezdze autkami tylko z V6 no i na benzynie, jedynie z powodów finansowych zagazowuje je. Taka V szósteczka na wolnym wydechu to po prostu poezja, az ciarki przechodzą.
: 10 cze 2009, 07:56
autor: Wiktor
: 10 cze 2009, 11:07
autor: Luksky
RAfik - z ktorej Góry jesteś? z tej spod Leszna czy spod Jarocina?
juz wiem

po IP widzę że mamy do siebie 20km

Buduj traję, bedzie nas wiecej w tym smutnym regionie tegoś przesympatycznego kraju.
: 10 cze 2009, 11:56
autor: Rafik
Hehe zgadłeś, do Leszna mam niedaleko, jakies 40 km bo mieszkam koło Góry, 15 km w kierunku Lubina.
Myśle że graty do budowy trajki zaczne zbierać po żniwach bo teraz chwilowy brak srodków
W zimie pewnie zaczne coś grzebać, już sie doczekać nie mogę
Mam juz ogólny zarys budowy i teraz szperam po necie jakie części ewentualnie wchodziłyby w rachubę.
Silnik napewno V6 z tyłu, moc to jak sie uda bo i tak ponizej 150 koni jest mało V szóstek, zawiecha przednia jakas masywna i ciężka, żeby nie dociażać, a reszta zależy od ilości wypitych browarków tudzież innego trunku

: 12 cze 2009, 09:54
autor: mirecki
Rafik , jeśli Twoi konstruktorzy się będą bardzo nudzić to może zaprojektują ramę w układzie 2-1 . Usilnie poszukuję planów lub szkiców ramy w takiej konfiguracji .
: 12 cze 2009, 11:14
autor: Luksky
Panowie. teoria a praktyka

to dwie rozne rzeczy. Na papierze bedzie wygladać cacy w po zrobieniu okaże sie totalną kupą, niewygodną, niepraktyczną, itp. Jakbyście mieli projekty czegos co juz jezdzi i zostało uaktualnione po wykonaniu to owszem.
: 12 cze 2009, 16:28
autor: Rafik
Mirecki a ta rama 2-1 to znaczy ze dwa kola z przodu a jedno z tylu?? Pytam bo po prostu nie wiem.
Co do konstruktorow to takowych nie mam ani nie znam, sam chce wszystko od poczatku do konca zrobic, bo jak wspomnial luksky teoria z praktyką czasem nie idą w parze, tym bardziej przy budowie prototypow.
Mysle że troche własnego pomyślunku plus dobre rady kolegów z forum plus troche czteropaków i będzie gitara

: 12 cze 2009, 16:31
autor: Wiktor
polecam bimber
rozjasnia myslenie
