Strona 4 z 64

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 20:29
autor: zetor
ok to biorę te zaciski przednie

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 21:59
autor: yunkers
Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:06
autor: Wiktor
nastepny pogromca recznego.
i slusznie
w czarnej dami mam automat wiec jest parking
dlatego recznym sobie glowy nie zawracalem.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:30
autor: mechanior
junkers pisze:
Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach
gorzej jak kiedyś sobie zamknie zawór i zapomni, to przodem raczej nie wyhamuje.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:35
autor: yunkers
mechanior pisze:
junkers pisze:
Wiktor pisze:nie pierdol sie z ręcznym
zrob normalen heble i daj zawor kulowy
nacisniesz zablokujesz i tyle
albo wepnij dodatkową pompę z dźwignią w układ i po temacie, linki do ręcznego zawsze będą bruździć szczególnie z hamulcami przy piastach
gorzej jak kiedyś sobie zamknie zawór i zapomni, to przodem raczej nie wyhamuje.
teoretyczni najpierw powinien ruszyć, a bez zwolnienia zaworka raczej będzie ciężko :D

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:53
autor: mechanior
jak stanie kiedyś kiedyś na podwórku i ktoś mu to zamknie to zostanie mu tylko przód.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:54
autor: Wiktor
dlatego trzba przemyslec co sie robi i jak

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:55
autor: mechanior
w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 22:57
autor: Wiktor
no panie
to Twoja maszyna bedzie idiotoodporna??
klata niedawno postawil traje pod jakim sklepem
wraca a tam urwana linka gazu :mrgreen: :mrgreen:

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:00
autor: mechanior
Wiktor pisze:dlatego trzba przemyslec co sie robi i jak
dokładnie wiktor, mało kto sobie zdaje sprawę że poruszając się na codzień samochodem jesteśmy bezpieczni bo wszystkie części i całe auta są poddawane wielu testom, a pojazdy które budujemy sami muszą wyprzedzać wszelakie niebezpieczne ewentualności.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:01
autor: mechanior
może nie całkiem idiotodporna ale chciałbym żeby była w miarę bezpieczna.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:06
autor: Sulkyrider
mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:08
autor: mechanior
racja sulky.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:17
autor: yunkers
mechanior pisze:jak stanie kiedyś kiedyś na podwórku i ktoś mu to zamknie to zostanie mu tylko przód.
racja, ale zakładam że każdy kto objeżdża tego typu sprzęt zanim ruszy sprawdza co nieco

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:21
autor: zetor
a jak go ktoś mi go zamknie bez wciśnietyego hebla ja sobie wyjade i zacznę hamować?

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:24
autor: yunkers
zetor pisze:a jak go ktoś mi go zamknie bez wciśnietyego hebla ja sobie wyjade i zacznę hamować?

eeeeeeeeee..............doprecyzuj to pytanie

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:25
autor: Sulkyrider
Sulkyrider pisze:
mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.
Czekaj... jeszcze inaczej... a gdyby dać elektrozawór? Włączasz zapłon, hamujesz normalnie, wyłączasz zapłon na wciśniętym hamulcu - zostaje na hamulcu, na puszczonym - bez hamulca.
I już sobie odpowiadam: idiotyczny pomysł, bo jak się spierdoli elektro to nie masz hamulca. To nie jest dobry pomysł.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:27
autor: yunkers
Sulkyrider pisze:
Sulkyrider pisze:
mechanior pisze:w robocie nauczyłem się że nigdy nie można polegać na czynniku ludzkim bo może nie teraz nie za miesiąc ale za rok jakiś dzieciak z ciekawości mu to zakręci i kapa.
To daj bypas z zaworem zwrotnym. Zahamujesz zawsze, a odpuści tylko na otwartym.
Czekaj... jeszcze inaczej... a gdyby dać elektrozawór? Włączasz zapłon, hamujesz normalnie, wyłączasz zapłon na wciśniętym hamulcu - zostaje na hamulcu, na puszczonym - bez hamulca.
I już sobie odpowiadam: idiotyczny pomysł, bo jak się spierdoli elektro to nie masz hamulca. To nie jest dobry pomysł.
ale dobrze kombinujesz, a może czujnik z kontrolką położenia tego zaworu

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:31
autor: Sulkyrider
Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:32
autor: mechanior
a nie lepiej zwykła pompa sprzęgłowa napędzana dźwignią, elektrozawory mają to do siebie że czasem lubią się zaciąc.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:35
autor: yunkers
następna propozycja to zaciski z elektrycznym ręcznym chyba w lepszych audi takie mają

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:36
autor: mechanior
Sulkyrider pisze:Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"
a jak podczas jazdy spali się cewka albo straci się styk na kablach to przy lekkim przychamowaniu wyhamuje go całkiem na środku drogi.

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:38
autor: yunkers
mechanior pisze:
Sulkyrider pisze:Ni chuja. Siądzie elektryka, spali się cewka i kaszana jest.
To jeden z moich bardziej zjebanych pomysłów.
Ale mam!
Równolegle z elektro bypas ze zwrotnym - zahamujesz zawsze, odpuści po włączeniu zapłonu.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu naciśniesz hamulec - "zaciągniesz ręczny"
a jak podczas jazdy spali się cewka albo straci się styk na kablach to przy lekkim przychamowaniu wyhamuje go całkiem na środku drogi.
wtedy dojdzie się do wniosku że trzeba to usprawnić :D w takim układzie lapnę się na trzecią generację

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:41
autor: Sulkyrider
Zagalopowałem się :)
Nie słuchajcie mnie. :lol:

Re: trojka zetora

: 23 gru 2010, 23:52
autor: zetor
zorumiem ze zawór kólowy powoduje odpływ płynu z zacisków
czyli dziala tak
wciskam ham i zakrecam i jest blokada
czy tak działa?