Strona 4 z 6
: 28 lut 2010, 23:40
autor: Wiktor
spokojnie nawet przy 100km/h
: 28 lut 2010, 23:43
autor: Rob_trike
jak jutro po wymianie tarcz nic sie nie poprawi - ide tym tropem Dzieki za podpowiedz

: 28 lut 2010, 23:50
autor: Luksky
u mnie sa z tyłu bebny maluchowskie i identycznie mam z pompą. Pompa sprzęgłowa, malutka, skok pedała ok 2cm i koła stoją...
: 01 mar 2010, 00:15
autor: mały
ja mam pompe maleńka od jakiegoś nisana chyba zaciski od golfa i deptam bez użycia jakiejkolwiek mocy i nawet przy 140 i lacie się palą mała pompka ze zbiorniczkiema taki efekt po co wspomaganie?
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 20:14
autor: Rob_trike
o kurwa czyżbym przedobrzył ? jak po wymieanie tarcz nie pomoże wywalam to cholorestwo i kupie to:
http://www.allegro.pl/item923999783_pom ... _nowa.html
nada sie???????????
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 20:23
autor: Wodzu
Ja mysle,ze sie nada. 3oo kiedys pokazywal pompe od Ciagnika podobnej budowy ktore montowano w MB?
ja taka mam i bez zadnego serwa zapierdala. 2cm i kola w miejscu. nowa 50plnÓw
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 22:24
autor: custom
Potwierdzam to co śpiewa Wodzu. Ja kiedyś założyłem jednemu kolesiowi pompę od C-360 bez żadnego wspomagania i koła blokowało - nawet na bębnowych.
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 22:41
autor: Devil
A ja juz dawno pisalem o pompie od c-360 lo mnie zbluzgali i wlasnie na bebnach chodzi jak cholera i w mioch ciagniczkach przy wlaczonym napedzie przednim zablokuje 4 kola mysle ze jest wystarczajaca
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 22:45
autor: Wodzu
a ja nawet mialem w traji ta pompe... bebny maluchowe i kola w miejscu po 2cm wcisniecia pedalu ;p
Re: Powianie
: 01 mar 2010, 22:51
autor: Devil
Wodzu pisze:a ja nawet mialem w traji ta pompe... bebny maluchowe i kola w miejscu po 2cm wcisniecia pedalu ;p
Dokladnie jak piszesz ja pisalem ze serwa nie potzrbne to niekturzy sie czepiali
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 00:01
autor: yunkers
Jak to działa:
http://www.allegro.pl/item914705374_pom ... aczem.html
Druga kwestia: pompa przednich hamulców, oglądam co tam rynek wtórny oferuje i niby są ale... tak sobie myślę czy dobrym rozwiązaniem byłaby jakaś mała pompa sprzęgłowa umieszczona w mniej widocznym miejscu z dorobioną dźwignią, powiedzmy 2:1, do dźwigni linka z klamki i chyba wyjdzie bardziej estetyczne rozwiązanie na kierownicy niż pompka z japończyka z osobnym zbiornikiem płynu, co myślicie?? Wydajność będzie większa i heble powinny sprawować się lepiej, zastanawiam się bo Wiktor podrzucił mi niezłą myśl na monstrualnie wielkie tarcze hamulcowe

Re: Powianie
: 02 mar 2010, 07:37
autor: szymon
u mnie hamulec przedni to jedna tarcza od gsxr i pompka od wsk. po wcisnieciu mocniej kolo staje w miejscu i jesli jade szybciej podkakuje i traci przyczepnosc. wg mnie jesli masz silnik z tylu to hamulec przedni jest malo istotny jesli masz zas dociazony przod i silnik z przodu to zapewne jak w motocyklu - najwazniejszy.
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 08:51
autor: yunkers
No właśnie, silnik z przodu, dwa sześciotłoczkowe zaciski Tokico, a może jeszcze dodatkowo dwa zintegrowane z "tylną" pompą. zakładam że przy tej masie wydajność przedniej pompki moto może nie wystarczyć??
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 09:30
autor: Rob_trike
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 10:54
autor: wisnia
dokładnie taka sama jest u mnie..
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 11:38
autor: Devil
Dokladnie ta pompa i jeszcze jedno moze fote zrobie w dupe pompy nam wkrecone czujnik stopa przez oczko w przewodzie i dziala ok
Re: Powianie
: 02 mar 2010, 12:33
autor: Rob_trike
dawaj foty - bo ja zdesperowany jestem - wyjebie to serwo chyba

Re: Powianie
: 02 mar 2010, 15:51
autor: wisnia
Rob_trike pisze:dawaj foty - bo ja zdesperowany jestem - wyjebie to serwo chyba

Zrobiłem foty i właśnie wysłałem Ci na e-maila. Powodzenia
Re: Powianie
: 03 mar 2010, 16:38
autor: Rob_trike
to jeszcze - dobrzy ludzie - podpowiedzcie mi jak rozwiazaliscie patent z przejsciem z duzego otworu w pompie w małą koncowke przewodu hamulcowego

Re: Powianie
: 03 mar 2010, 17:29
autor: mały
ja bym zrobił tak kupił bym zaślepkę z gwintem co masz w pompie i zrobiłbym otwór i nagwintował pod rurkę i włola (zaślepke czyli nypel chyba się na to mówi)
Re: Powianie
: 03 mar 2010, 19:08
autor: Wodzu
Rob_trike pisze:to jeszcze - dobrzy ludzie - podpowiedzcie mi jak rozwiazaliscie patent z przejsciem z duzego otworu w pompie w małą koncowke przewodu hamulcowego

Ja u siebie mam... Czesc przewodu rodem a diabelskiej maszyny z Zaporoża,trójnik od tego samego a potem jakies redukcje takze od radzieckiej maszyny i weze od malczana...
Re: Powianie
: 03 mar 2010, 20:32
autor: mały
300 pisze:mały pisze:ja bym zrobił tak kupił bym zaślepkę z gwintem co masz w pompie i zrobiłbym otwór i nagwintował pod rurkę i włola (zaślepke czyli nypel chyba się na to mówi)
A jak byś to uszczelnił?? przecież trzeba wyjść na przewód miedziany...
wszystko jest do zrobienia trzeba mieć fantazje tatku

dużo pisania a5 minut rboty

Re: Powianie
: 03 mar 2010, 23:06
autor: Rob_trike
Re: Powianie
: 04 mar 2010, 10:47
autor: Lipa
wreszcie odnalazłem ten temat...
Rob jak odpowietrzasz hamulce??? Ja mam u siebie serwo z seata + zaciski i tarcze od sierry problem był podobny... odpowietzranie nic nie dawało ... wszystko twarde i po chuju działało..
"Mądrzy" powiedzieli, że problem jest w tym, że zaciski są wyżej niż zbiornik płynu z pompą. Odkręciłem zaciski, położyłem na glebie, włożyłem stare tarcze w zaciski i tak odpowietrzałem - jest znacząca różnica w działaniu hamulca...
ale jeżeli chcesz wiedzieć czy blokuje koła to odpowiem Ci w przyszłym tygodniu - jak przyjdzie nowa pompa paliwowa .. narazie jestem uziemiony

Re: Powianie
: 04 mar 2010, 11:24
autor: Rob_trike
chyba jednak to prawda - wczoraj bylem u kumpla ktory przy traji ma takie samo serwo - co prawda inne zaciski - przechodzil to samo co ja - juz mial dosyc - no i wpadl na pomysl z zaciskami - odkrecil jedna srube mocujaca i dał "pionowo" - najwyzej jak mógł zacisk w odpowietrznikiem u gory .... podlaczyl sprezarke i powolutku pompowal przez zbiorniczek - ............... Z jednego zacisku wylecial jeden babelek powietrza ( !!!! ) z drugiego dwa !
Zakrecil i cheble teraz ma jak w aucie
Wczoraj zrobilem tak samo - zobacze dzisiaj jak bede w garazu czy to pomoże
p.s. wczesniej też sam płyn leciał a mimo to nie bylo chebli u kumpla w traji

dopiero po pozbyciu sie tak malej ilosci powietrza wszystko działa ok
Dzieki Lipa za podpowiedz - jednak człowiek cały czas sie uczy - podobno nawet odkrecenie odpowietrznikow i pozostawienie "grawitacji" roboty pomaga
pozdr Rob