Strona 4 z 5
: 10 lut 2010, 22:38
autor: koVboy
Kowal filmy na yt zamieścił z budowy
: 11 lut 2010, 01:00
autor: korn152
nio na dzisiaj konice w garage blok skrzynia i rama przygotowana do piaskowania jutro i pojutrze robie piaskarke bo wszystkie sprzedałem:( i niemam czy wypiaskowac a w nastepnym tygoniu składam silnik skrzynie i zaczynam budowe ramy zastanawiam sie nad zbudowaniem ramy nie z rur tylko z profilu wydaje mi sie ze prosciej no i zle nie wyglada co wy na to
: 11 lut 2010, 07:24
autor: szymon
korn152 pisze:blok skrzynia i rama przygotowana do piaskowania
korn152 pisze:w nastepnym tygoniu składam silnik skrzynie i zaczynam budowe ramy
to masz ta rame czy nie????
wrzuc jakies zdjecia koniecznie!!!!
: 11 lut 2010, 12:01
autor: Lipa
korn152 pisze:powiem na przykładzie AR 33 145 i 146 wał po szlifie w takiej alfie nie wytrzyma wiecej jak 30 40 tysiecy MAKS dzieje sie tak gdzyz wał jest fabrydznie utwardzany(naweglany)
czy przeciętna alfa nie ma ~ 100 km i obrotów ~ 6000 ?? cała charakterystyka silnika jest zupełnie inna ... porównywanie alfy i garba tylko dla tego, że mają silniki typu boxer to lekka porażka.. Jeżeli zawodowo zajmujesz się szlifowaniem wałów to powinieneś to wiedzieć
powiadasz, że szlif wału w garbie to padaka.... ilu znasz posiadaczy garba? Ilu z nich budowało większe piece w oparciu o regenerowany blok np 1,6 + wał po szlifie + zestaw do 1776 ccm ???
: 11 lut 2010, 13:10
autor: korn152
szymon pisze:to masz ta rame czy nie????
rame mam narazie tylko tył z garba musze wypiaskowac i pomalowac na poczatek a puzniej robie reszte ramy
: 11 lut 2010, 13:12
autor: korn152
Lipa pisze:Jeżeli zawodowo zajmujesz się szlifowaniem wałów to powinieneś to wiedzieć
nie szlifuje wałów tylko robie silniki boxer głownie subaru i ar czasem garby i porsze
: 11 lut 2010, 19:14
autor: korn152
: 11 lut 2010, 21:49
autor: custom
Moim zdaniem nie ma się nad czym zastanawiać . Jak Ty ich nie weźmiesz to ja atakuję.
: 11 lut 2010, 23:58
autor: korn152
biore biore nie podkupuj mnie:)
: 17 lut 2010, 21:28
autor: korn152
dodam kilka zdjec zeby nie było ze oszukuje:) i traja powoli powstaje
: 17 lut 2010, 21:29
autor: korn152
a co myslicie o takim przodzie
: 17 lut 2010, 23:24
autor: korn152
jak ktos chce sie nauczyc malowac sprejem to lepiej luknijcie w tego linka koles zrobił cos niemozliwego heheh
http://www.youtube.com/watch?v=0CFPg1m_Umg&feature=fvw
: 18 lut 2010, 09:26
autor: kaski
: 18 lut 2010, 09:39
autor: Wiktor
korn152 pisze:a co myslicie o takim przodzie
mysle ze ma duze mozliwosci byc zajebiscie niestabilny!!
dlugie elementy wachaczowe nie polaczone ze soba
ladnie wyglada ale ja bym nie chcial czegos takiego
: 18 lut 2010, 11:44
autor: korn152
hmm ciekawe a jak myslisz taka poprzeczka powinna pomoc znaczy sie cos w tym stylu
: 18 lut 2010, 12:08
autor: Tyci
korn152 pisze:hmm ciekawe a jak myslisz taka poprzeczka powinna pomoc znaczy sie cos w tym stylu
Ta poprzeczka niepotrzebna ,tylko wahacz z lekka za mocno wystaje do przodu
: 18 lut 2010, 12:10
autor: Tyci
Podpatrz też w trajce "robb bulla
Re: korn152 trajka No1
: 29 mar 2010, 16:02
autor: korn152
wiek ktos co to za silnik moze byc
Re: korn152 trajka No1
: 29 mar 2010, 18:33
autor: ŚCIGANY
Ten przodek to na sto z alegro jest daje se obciąc coś
Re: korn152 trajka No1
: 29 mar 2010, 20:27
autor: custom
korn152 pisze:wiek ktos co to za silnik moze byc
Wnosząc po dolotach to 1,6.
1,3 AB też takie miały ale numery silnika zaczynały się od AB
Re: korn152 trajka No1
: 29 mar 2010, 21:05
autor: ŚCIGANY
Re: korn152 trajka No1
: 29 mar 2010, 21:16
autor: custom
Co Cię tak rozbawiło Ścigany ?
Re: korn152 trajka No1
: 30 mar 2010, 06:56
autor: Sulkyrider
Wystarczyło wpisac w google.
http://www.justanswer.com/questions/1y8 ... umber-as41
Czyli mexican 1,5 - 1,6 blok aluminiowo magnezowy
Re: korn152 trajka No1
: 30 mar 2010, 09:19
autor: ŚCIGANY
custom co mnie rozbawiło bo oznaczenie ab mi coś przypomniało a tak w ogóle jest garbi do opylenia za nie drogie pieniążki jak by kogoś interesował.
Re: korn152 trajka No1
: 30 mar 2010, 12:55
autor: custom
Mnie wiadomo że silniki garbowe o pojemności 1300 wychodziły w dwóch wersjach przynajmniej a oznaczenie AB posiadały silniki wzmocnione fabrycznie o mocy bodajże 44 KM i to właśnie one miały podwójny dolot identyczny jak silniki 1,6