Strona 4 z 4
: 29 sty 2010, 21:02
autor: Luksky
: 29 sty 2010, 21:05
autor: custom
Napisz przewodnik ''Jak zrobić zajebisty destylator''

: 29 sty 2010, 21:18
autor: Wiktor
spoko a potrzebne komus???
: 29 sty 2010, 22:17
autor: KamilTrike
teraz moze nie ale z czasem moze jednak sie komus przyda

: 29 sty 2010, 22:37
autor: Wiktor
ok zrobie
: 29 sty 2010, 22:45
autor: yunkers
Wiktor pisze:spoko a potrzebne komus???
ja chętnie podpatrzę, ojcu mógłbym zrobić bo ze znajomymi na sprzęcie niebezpiecznym pracują

: 29 sty 2010, 22:46
autor: Wodzu
Ja takze chetnie popatrze bo alko w sklepie pite w takich ilosciach jak tu sie pobiera to drogo wychodzi.
: 29 sty 2010, 23:14
autor: custom
junkers666 pisze:ja chętnie podpatrzę, ojcu mógłbym zrobić bo ze znajomymi na sprzęcie niebezpiecznym pracują

Wyślij ich do Wiktora na szkolenie BHP.

: 29 sty 2010, 23:15
autor: KamilTrike
i juz powoli chetni się znajdują
: 29 sty 2010, 23:17
autor: yunkers
custom pisze:junkers666 pisze:ja chętnie podpatrzę, ojcu mógłbym zrobić bo ze znajomymi na sprzęcie niebezpiecznym pracują

Wyślij ich do Wiktora na szkolenie BHP.

lepiej nie, mogliby dłużej zabawić

: 30 sty 2010, 15:22
autor: sekuwawa
Wodzu pisze:Syrena chyba fabrycznie miala krzyzaki
skret kolami,zryw i krzyzaka śmierc.
Dobra chłopaki bo się utwierdzi że syrena miała krzyżaki, muszę to sprostować.
Syrena miała krzyżaki od strony skrzyni biegów i one się nie rwały i były bardzo wytrzymałe.
Po stronie kół stosowane były przeguby równobieżne, tak zwane homokinetyczne i to one są odpowiedzialne za złą sławę przegubów w syrenie. Najczęściej zakładano wtedy przeguby od wartburga i było z głowy chociaż tak jak piszecie Polacy mieli na nie również inne patenty. Krzyżaki na skręcanych kołach to słaby pomysł tak po za tym.
To tyle odnośnie syren

: 30 sty 2010, 19:07
autor: Wiktor
no wlasnie a ja widzialem syrene na krzyzakach przy kolach
gosc mowil ze to przerobka
ale to bylo dawno i wtedy mnie niezbyt interesowalo