trojka zetora
- winda
- Secretary
- Posty: 14972
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: trojka zetora
a to przepraszam. pasuje
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
no po zalaniu pokój remontuje to i łóżko zmienięwinda pisze:a to przepraszam. pasuje
przynajmniej będzie gdzie kajdanki przyczepić
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- tim
- Posty: 620
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Kanapa ładna tylko zastanawia mnie głębokość siedziska czy wziąłeś pod uwagę że się zmniejszy jak obijesz oparcie.
Według twojego szkieletu to kanapa będzie jednoczęściowa (siedzenie+oparcie) więc ciężko będzie naciągnąć materiał między siedziskiem a oparciem, będzie jak "luźny worek" proponuję zrobić przerwę między siedziskiem i oparciem np. 2 cm aby każdy element obić jako osobny , lub jako jeden element z wszytym pasem do naciągnięcia (coś jak w wersalkach tam siedzisko i oparcie składają się z dwóch ram)
Według twojego szkieletu to kanapa będzie jednoczęściowa (siedzenie+oparcie) więc ciężko będzie naciągnąć materiał między siedziskiem a oparciem, będzie jak "luźny worek" proponuję zrobić przerwę między siedziskiem i oparciem np. 2 cm aby każdy element obić jako osobny , lub jako jeden element z wszytym pasem do naciągnięcia (coś jak w wersalkach tam siedzisko i oparcie składają się z dwóch ram)
- maciey
- Posty: 1462
- Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
- Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
- Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie

Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Niekoniecznie z tą samą...
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: trojka zetora
maciej pisze:Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie
Zapraszam na czyszczenie monitora. Zapraszam z żoną.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- adaśko
- Posty: 4490
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Zetorek to w Mielnie nad morzem ch.jem do góry leży i grabie mu nie groźnemaciej pisze:Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie



Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Spoko wszystko do zagarnięciatim pisze:Kanapa ładna tylko zastanawia mnie głębokość siedziska czy wziąłeś pod uwagę że się zmniejszy jak obijesz oparcie.
Według twojego szkieletu to kanapa będzie jednoczęściowa (siedzenie+oparcie) więc ciężko będzie naciągnąć materiał między siedziskiem a oparciem, będzie jak "luźny worek" proponuję zrobić przerwę między siedziskiem i oparciem np. 2 cm aby każdy element obić jako osobny , lub jako jeden element z wszytym pasem do naciągnięcia (coś jak w wersalkach tam siedzisko i oparcie składają się z dwóch ram)
Wersalka odpada
A przerwę się dorobić to tylko pogladowy montaż teraz wiem co robić dalej
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
przód już sie nie zmieni
może tylko jakies małe poprawki
może tylko jakies małe poprawki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
jak podłączyłem klaksony to mi bucza czy moze byc to spowodowane złą masą
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: trojka zetora
może byc złą masą, może być też zły montaż - zamontowałeś na tej fabrycznej sprężystej blaszce oryginalnie dostarczonej z trąbitkiem?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
heeeeeeeee no nie
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Zamontuj.zetor pisze:heeeeeeeee no nie
Wisisz browara.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
nawet 2 brwce
kiedy wpadniesz
kiedy wpadniesz
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- Rob_trike
- President
- Posty: 11030
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: trojka zetora
zetor pisze:wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
jedyny sprawdzony sposób - działający na 100% to ................................. nałożyć ciasny przezroczysty wężyk ( ważne by nie dostawało się powietrze ) na ....... odpowietrznik i wielką strzykawą przepchnąć płyn w górę w zbiorniczek ...
Uwierz mi sam przez to przechodziłem i w końcu wyleciał jeden malusieńki pęcherzyk powietrza i było ok
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
no to musze kupic przewow i sprzykawke
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- mazda
- Posty: 955
- Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
- Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Popieram Roba, też tak robiłem heble w kawasaki vulcan bo po normalnemu nie chciał się odpowietrzyć.
Tak patrzę na ta konstrukcje i nigdzie nie widzę części od Zetora , pisałeś kiedyś że bądą
może jakiś błotnik przedni albo pedały lub dźwignie od biegów... ha wiem ciężarki do przodu, by go nie wyrywało do góry
Te półki i ich ostre krawędzie to nie przeszkadzają w przeglądzie technicznym ?
Tak patrzę na ta konstrukcje i nigdzie nie widzę części od Zetora , pisałeś kiedyś że bądą


Te półki i ich ostre krawędzie to nie przeszkadzają w przeglądzie technicznym ?
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Motocyklowe układy dosyć trudno się odpowietrza. Możesz po prostu poluzować odpowietrzniki i układ powinien się samoczynnie przelać (tak ze dwa zbiorniczki), po czym odpowietrzenie nie powinno być trudnością. Wężyki rzeczywiście załóż przy odpowietrzaniu, a ich końce włóż do zbiorniczka z płynem to nie będzie zasysał powietrza przy cofaniu klamki. Jeśli chodzi o same pompki motocyklowe to jak nie była dawno zalana płynem to czasem trzeba się wykazać większą cierpliwością niż wędkarz.zetor pisze:wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
- zetor
- Member
- Posty: 3211
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: trojka zetora
krawędzie zewnętrzne bedą nieco zaokrąglone
jak to nic nie da to zamontuje na półce 4 światła do jazdy dziennej moze to przejdzie
jak to nic nie da to zamontuje na półce 4 światła do jazdy dziennej moze to przejdzie
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Nie wiem, ale wydaje mi się że to jednak będzie miało znikomy wpływ na odpowietrzenie. Spróbuj raczej z tą strzykawką.zetor pisze:krawędzie zewnętrzne bedą nieco zaokrąglone
jak to nic nie da to zamontuje na półce 4 światła do jazdy dziennej moze to przejdzie
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- bandit
- Posty: 3736
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Strzykawa i napełnienie zacisku plus koncówka przewodu odkręcona i w butelce lub słoiku z płynem zamoczona i pompowanie. Jak ten odcinek juz bedzie git, przykręcić do zacisku i normalnie odpowietrzyć.
Co do motocyklowych układów, to jazda jest dopireo z Hondą Dual CBS...
Co do motocyklowych układów, to jazda jest dopireo z Hondą Dual CBS...
- Rob_trike
- President
- Posty: 11030
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: trojka zetora
bandit pisze:Strzykawa i napełnienie zacisku plus koncówka przewodu odkręcona i w butelce lub słoiku z płynem zamoczona i pompowanie. Jak ten odcinek juz bedzie git, przykręcić do zacisku i normalnie odpowietrzyć.
Co do motocyklowych układów, to jazda jest dopireo z Hondą Dual CBS...
hmmmm powiadasz - a ja chcialem w garażu w mojej x11 wymienic płyn

Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- bandit
- Posty: 3736
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Rob, w mojej VFR-ce zmieniałem płyn, i trza zachować odpowiednia kolejność odpowietrzania, jak chcesz to poszukam intsrukcji krok po kroku, który układ w jakiej kolejnośći.
- Rob_trike
- President
- Posty: 11030
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: trojka zetora
ale to dotyczy konkretnego modelu moto czy jest uniwersalne dla tego typu ukł hamulcowego ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- bandit
- Posty: 3736
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: trojka zetora
Dual Hondy powinien być ten sam (nie mam na myśli Dual CBS)
Przebieg operacji:
Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego.
Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno:
1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”)
3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem.
4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym.
I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu.
Tyle teorii, u siebie nie odkręcałem zacisków...i tyz działa
Przebieg operacji:
Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego.
Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno:
1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”)
3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem.
4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym.
I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu.
Tyle teorii, u siebie nie odkręcałem zacisków...i tyz działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości