trojka zetora

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14972
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: winda »

a to przepraszam. pasuje
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

winda pisze:a to przepraszam. pasuje
no po zalaniu pokój remontuje to i łóżko zmienię
przynajmniej będzie gdzie kajdanki przyczepić
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
tim
Posty: 620
Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
Lokalizacja: Mroczeń
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: tim »

Kanapa ładna tylko zastanawia mnie głębokość siedziska czy wziąłeś pod uwagę że się zmniejszy jak obijesz oparcie.
Według twojego szkieletu to kanapa będzie jednoczęściowa (siedzenie+oparcie) więc ciężko będzie naciągnąć materiał między siedziskiem a oparciem, będzie jak "luźny worek" proponuję zrobić przerwę między siedziskiem i oparciem np. 2 cm aby każdy element obić jako osobny , lub jako jeden element z wszytym pasem do naciągnięcia (coś jak w wersalkach tam siedzisko i oparcie składają się z dwóch ram)
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1462
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: maciey »

Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie :mrgreen:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

maciej pisze:Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie :mrgreen:

Zapraszam na czyszczenie monitora. Zapraszam z żoną.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: adaśko »

maciej pisze:Tim dzisiaj sobota i Zetora nie wkurzaj !
Jeszcze pójdzie po ciemku do garażu i na grabie nadepnie :mrgreen:
Zetorek to w Mielnie nad morzem ch.jem do góry leży i grabie mu nie groźne :D :D :D
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

tim pisze:Kanapa ładna tylko zastanawia mnie głębokość siedziska czy wziąłeś pod uwagę że się zmniejszy jak obijesz oparcie.
Według twojego szkieletu to kanapa będzie jednoczęściowa (siedzenie+oparcie) więc ciężko będzie naciągnąć materiał między siedziskiem a oparciem, będzie jak "luźny worek" proponuję zrobić przerwę między siedziskiem i oparciem np. 2 cm aby każdy element obić jako osobny , lub jako jeden element z wszytym pasem do naciągnięcia (coś jak w wersalkach tam siedzisko i oparcie składają się z dwóch ram)
Spoko wszystko do zagarnięcia
Wersalka odpada
A przerwę się dorobić to tylko pogladowy montaż teraz wiem co robić dalej
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

przód już sie nie zmieni
może tylko jakies małe poprawki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

jak podłączyłem klaksony to mi bucza czy moze byc to spowodowane złą masą
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

może byc złą masą, może być też zły montaż - zamontowałeś na tej fabrycznej sprężystej blaszce oryginalnie dostarczonej z trąbitkiem?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

heeeeeeeee no nie
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

zetor pisze:heeeeeeeee no nie
Zamontuj.
Wisisz browara.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

nawet 2 brwce
kiedy wpadniesz
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11030
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Rob_trike »

zetor pisze:wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku

jedyny sprawdzony sposób - działający na 100% to ................................. nałożyć ciasny przezroczysty wężyk ( ważne by nie dostawało się powietrze ) na ....... odpowietrznik i wielką strzykawą przepchnąć płyn w górę w zbiorniczek ...

Uwierz mi sam przez to przechodziłem i w końcu wyleciał jeden malusieńki pęcherzyk powietrza i było ok
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

no to musze kupic przewow i sprzykawke
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 955
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: mazda »

Popieram Roba, też tak robiłem heble w kawasaki vulcan bo po normalnemu nie chciał się odpowietrzyć.
Tak patrzę na ta konstrukcje i nigdzie nie widzę części od Zetora , pisałeś kiedyś że bądą :evil: może jakiś błotnik przedni albo pedały lub dźwignie od biegów... ha wiem ciężarki do przodu, by go nie wyrywało do góry :mrgreen:

Te półki i ich ostre krawędzie to nie przeszkadzają w przeglądzie technicznym ?
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: sekuwawa »

zetor pisze:wkurwia mnie już przedni hamulec
ha hu....a nie moge go odpowietrzyc
jak odkrece odpowietrznik to przy naciskaniu na hamulec slychac ze jest przedmuch
ale jak juz chce go odpowietrzyc to ni huhu
tylne poszly jak splatka a te dupa
pomocy ratunku
Motocyklowe układy dosyć trudno się odpowietrza. Możesz po prostu poluzować odpowietrzniki i układ powinien się samoczynnie przelać (tak ze dwa zbiorniczki), po czym odpowietrzenie nie powinno być trudnością. Wężyki rzeczywiście załóż przy odpowietrzaniu, a ich końce włóż do zbiorniczka z płynem to nie będzie zasysał powietrza przy cofaniu klamki. Jeśli chodzi o same pompki motocyklowe to jak nie była dawno zalana płynem to czasem trzeba się wykazać większą cierpliwością niż wędkarz.
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

krawędzie zewnętrzne bedą nieco zaokrąglone
jak to nic nie da to zamontuje na półce 4 światła do jazdy dziennej moze to przejdzie
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

zetor pisze:krawędzie zewnętrzne bedą nieco zaokrąglone
jak to nic nie da to zamontuje na półce 4 światła do jazdy dziennej moze to przejdzie
Nie wiem, ale wydaje mi się że to jednak będzie miało znikomy wpływ na odpowietrzenie. Spróbuj raczej z tą strzykawką.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3736
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: bandit »

Strzykawa i napełnienie zacisku plus koncówka przewodu odkręcona i w butelce lub słoiku z płynem zamoczona i pompowanie. Jak ten odcinek juz bedzie git, przykręcić do zacisku i normalnie odpowietrzyć.
Co do motocyklowych układów, to jazda jest dopireo z Hondą Dual CBS...
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11030
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Rob_trike »

bandit pisze:Strzykawa i napełnienie zacisku plus koncówka przewodu odkręcona i w butelce lub słoiku z płynem zamoczona i pompowanie. Jak ten odcinek juz bedzie git, przykręcić do zacisku i normalnie odpowietrzyć.
Co do motocyklowych układów, to jazda jest dopireo z Hondą Dual CBS...

hmmmm powiadasz - a ja chcialem w garażu w mojej x11 wymienic płyn :? jakies podpowiedzi ? nie wystarczy odkrecic odpowietrzniki i przepchnąć płyn ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3736
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: bandit »

Rob, w mojej VFR-ce zmieniałem płyn, i trza zachować odpowiednia kolejność odpowietrzania, jak chcesz to poszukam intsrukcji krok po kroku, który układ w jakiej kolejnośći.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11030
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Rob_trike »

ale to dotyczy konkretnego modelu moto czy jest uniwersalne dla tego typu ukł hamulcowego ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3736
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: bandit »

Dual Hondy powinien być ten sam (nie mam na myśli Dual CBS)

Przebieg operacji:
Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego.
Dźwignią hamulca nożnego („tylnego”) odpowietrzasz kolejno:
1. Prawy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
2. Lewy przedni zacisk hamulcowy – dolny zawór odpowietrzający.
Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek – „secondary master cylinder”)
3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego – znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem.
4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym.
I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć „trzecią dłoń” do pompowania płynu.
Tyle teorii, u siebie nie odkręcałem zacisków...i tyz działa
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości