Taaaaa....
Dawno mnie tu nie było...
Trzeba by troszkę zaktualizować
Więc tak:
Najpierw był dawca. Jeszcze raz dziekuję za pomoc Katownikowi
DSCF7298.JPG
Potem troszkę pracy
DSCF7325.JPG
DSCF7333.JPG
DSCF7327.JPG
Potem jeszcze więcej pracy
DSCF7389.JPG
DSCF7864.JPG
Silnik dostał wszelkie możliwe do zdobycia nowe uszczelki i zimeringi , komplet nowych szklanek popychaczy, inne wałki rozrządu, nowy rozrząd, przewody, super olej, itd. po rozebraniu okazało sie iż całkiem nie dawno ktoś mu robił chanowanie cylindrów itd.. Cisnie pieknie równo trzyma na każdym 11 czy 11.5. Nie pamiętam. Efekty? Jest moc a Bieszczady zamknęły się spalaniem 7 litrów na sto!
Ale silnik to nie wszystko. Są jeszcze kabelki.Jakoś dałem radę. Poległem tylko na imo. Ale zrobione
DSCF7862.JPG
DSCF7863.JPG
Potem skrzynia. Troszkę odświeżona, nowy olej i poduszki
DSCF7374.JPG
Postanowiłem radykalnie rozwiązać mój odwieczny problem czyli hamulce.
Zaciski ford focus II tylne. Tarcze musso. Pompa, serwo Polonez. Wielkie podziękowanie dla firmy "Custom by Gregor" za wycięcie tarcz kotwicznych i "wsparcie duchowe"
Stoczony bęben
DSCF7378.JPG
Tarcza kotwiczna
DSCF7375.JPG
DSCF7388.JPG
DSCF7382.JPG
DSCF7385.JPG
Zostały jeszcze zrobione lub przerobione jakieś pierdoły nie warte uwagi poza jednym.
Nowa kiera i nowe risery. Przy produkcji riserow znów nieoceniona była firma "Custom by Gregor" której ponownie dziękuję
WP_20160219_11_15_05_Pro.jpg
WP_20160317_10_02_05_Pro.jpg
To chyba na tyle. Jak sobie coś przypomnę to dopiszę
DSCF8205.JPG