Strona 26 z 64
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 19:50
autor: Sulkyrider
Może być bez, ale z przekaźnikiem lepiej. W obu przypadkach.
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 19:53
autor: pawlikTrike
Sulkyrider pisze:Może być bez, ale z przekaźnikiem lepiej. W obu przypadkach.
Ale śmiało na te czujniki można plus podłączyć ?
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 19:54
autor: Sulkyrider
Jak jest 2 pinowy, galwanicznie odlaczony od masy to tak.
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 20:23
autor: zetor
a to tak już prawie końcowe
oświetlenie opanowane została stacyjka
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 20:48
autor: Sulkyrider
Stop i wsteczny masz zamienione.
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 20:53
autor: Luksky
w skrzyni biegów ten pierdolnik od świateł cofania steruje (-), czujnik ciśnienia oleju itp - tak samo.
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 20:56
autor: Sulkyrider
Luksky pisze:w skrzyni biegów ten pierdolnik od świateł cofania steruje (-), czujnik ciśnienia oleju itp - tak samo.
Zawsze?
Nie ma 2 pinowych czujników?
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 21:08
autor: pawlikTrike
Sulkyrider pisze:Luksky pisze:w skrzyni biegów ten pierdolnik od świateł cofania steruje (-), czujnik ciśnienia oleju itp - tak samo.
Zawsze?
Nie ma 2 pinowych czujników?
są zawsze dwu pinowe, jutro wykręcę i sprawdzę je miernikiem
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 21:10
autor: zetor
musze jeszcze rozebrac przełączniki kierownicy bo łącznie wychodzi mi z nich 20 przewodów
Re: trojka zetora
: 15 kwie 2012, 21:57
autor: Luksky
dwupinowe są te, ktore obsłużą (+) ale można rownie dobrze sterować je (-). chociaz moja wiedze opieram tylko na VW, Perkins i Deutz - na innych się nie znam, bo nie mam z nimi do czynienia.
Re: trojka zetora
: 16 kwie 2012, 16:34
autor: woks11
pawlikTrike pisze:woks11 pisze:pawlikTrike pisze:zetor pisze:na rozruch to znaczy gdzie ten przerywacz i jaki mam zamontowac
stacyjka, lub przycisk rozrusznika (nie wiem jak masz to rozwiązane) steruje przekaźnikiem, który załącza napięcie na cewkę bendiksa w rozruszniku, a bendiks załącza napięcie na rozrusznik (napięcie na rozrusznik, do bendiksa bezpośrednio z + akumulatora )
Bendiks to firma Bosh to firma a jak nazwiesz włącznik elektromagnetyczny Valeo ?

Uchyl rąbka tajemnicy , bo nie wiem, co to za firma bendiks ? produkują bendiksy ?

dla mnie bediks to część rozrusznika, ... ale spoko, chętnie się dowiem czegoś nowego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bendiks
Tu masz rąbek tajemnicy :
The Bendix Corporation marketed three types of aircraft fuel systems under the Bendix-Stromberg name:
Low performance aircraft engines, and almost all aircraft engines produced before 1940 were typically equipped with conventional float-type carburetor that were not much different, except for size, than those found on automobiles or farm tractors of that time.
After 1938 high performance aircraft engines were equipped with floatless pressure carburetors, especially those engines used in combat aircraft. These carburetors were a big step forward in technology, and could be looked upon as mechanical counterparts of today's electronic fuel control computers. These floatless pressure carburetors are the topic of this article.
In the last years of World War II, aircraft engines that exceeded a specific horsepower of greater than 1.0, were equipped first with distributed fuel injection and later with direct injection, which became the fuel system of choice. Using the same principles as the pressure carburetor to measure air flow into the engine, the distributed fuel injection system used individual fuel lines to each cylinder, injecting the fuel at the intake port. The direct-injection systems differed only in that it injected the fuel directly into the cylinder head, much like a diesel engine fuel system. These fuel control devices were individually sized and calibrated to fit almost all piston aircraft engines used by both civil and allied military aircraft made in the post war era. These fuel injection systems are found on high performance general aviation piston engines that continue flying into the 21st century.
Re: trojka zetora
: 16 kwie 2012, 17:08
autor: woks11
W naszym języku jest wiele naleciałości ,innych nie koniecznie zrozumiałych słów. Jednym z nich jest między innymi Bendiks ,pisany tak przez wiele firm po polsku .Wraz z pojawieniem się w naszym kraju samochodu z koncernu FIAT pojawiło się kilka różnych nowych "świetnych do zaadoptowania słów ", a mianowicie słynny " bendix".Każda szanująca się firma na swoich produktach pozostawia jasny i czytelny podpis , więc w tym przypadku nie było inaczej.Po okresie wojny i późniejszych czasów w Polsce bardzo rzadko występował klucz o rozmiarze 13mm ,wraz z Fiutem wszyscy się z nim zaprzyjaźnili.Spotkałem się wielokrotnie z przypadkiem gdzie jedni ludzie nazywają bendiksem sprzęgło jednokierunkowe z zębnikiem , a w drugim elektromagnes. Więc wydaje mi się że jak "Zenek"z Podkarpacia rozebrał w stodole rozrusznik od fiuta i zobaczył na zębniku bendix , drugi "Zenek" w Redzie zobaczył te same logo na elektromagnesie to powstaje problem z dogadaniem się co jest co.
No co wypić nie można

Re: trojka zetora
: 16 kwie 2012, 19:08
autor: pawlikTrike
I znowu się czegoś dowiedziałem

dzięki Woks !
Re: trojka zetora
: 21 kwie 2012, 19:57
autor: zetor
ile metrów hamowania wytrzymują podeszwy butów
pierwsza jazda zaliczona - gaz na sznurek sprzegło na drut, hamulce no właśnie zdarte częściowo
uprzedze niestety brak zdjec o 21 było zbyt ciemno żeby filmowac
Re: trojka zetora
: 21 kwie 2012, 20:09
autor: winda
jak wrażenia? poza erekcją oczywiście...
Re: trojka zetora
: 21 kwie 2012, 20:19
autor: zetor
błoto w zębach
radość nie do opisania
a co ja mam pisac sami wiecie a ci co nie wiedza to sie dowiedza jak sobie sami zbudują
coś co od podstaw się tworzy i to zajebiscie dziala
i jeszcze kazdy sie za tym oglada
no co ja bede pisal
Re: trojka zetora
: 22 kwie 2012, 01:18
autor: dark
Gratuluję, pierwsza jazda zawsze nizapomniana .
Re: trojka zetora
: 28 kwie 2012, 22:01
autor: zetor
prace postepują gaz zamontowany sprzegło działa ok
instalacja hamulcowa poprowadzona i tu pytanie
za nic mi nie chce sie odpowietrzyć - z serwa słychać syczenie z zacisku po wykreceniu odpowietrznika też syk ale po 20 min pompowania wysiadłem bez efektu
no i kolejna jazda
jest z niej + i _
+ wiem że po puszczeniu kierownicy jade prosto wiec moge spawac na stałe główke z ramą
- po próbie wyhamowania bez hamulców tymczasowe przyspawania główki puściło
wiec znów mam w 2 częściach
Re: trojka zetora
: 28 kwie 2012, 23:05
autor: Luksky
Zetor - ja nie wiem, co wy macie za problemy z tymi trajami

Przyjedz nią do Babek na lawecie. Skonfigurujemy Ci ją serwisowo i przywrócimy ustawienia fabryczne

Re: trojka zetora
: 28 kwie 2012, 23:08
autor: zetor
to jest dobry pomysł brałem go pod uwagę
ale raczej powalcze sam
Re: trojka zetora
: 28 kwie 2012, 23:24
autor: Luksky
zetor pisze:to jest dobry pomysł brałem go pod uwagę
ale raczej powalcze sam
daj szanse kolegom sie wykazać

nie badź żyła

Re: trojka zetora
: 29 kwie 2012, 08:58
autor: custom
Luksky pisze:zetor pisze:to jest dobry pomysł brałem go pod uwagę
ale raczej powalcze sam
daj szanse kolegom sie wykazać

nie badź żyła

To co , przytargać ze sobą palnik ?
Re: trojka zetora
: 29 kwie 2012, 09:13
autor: Sulkyrider
Wszystko jest na miejscu, dżwig, spawarka, wywazarka, palnik, pilnik, wyważarka, są szlifierki, śrubokręty i wszelkiego typu sprzęty.
Re: trojka zetora
: 29 kwie 2012, 10:22
autor: pawlikTrike
Sulkyrider pisze:Wszystko jest na miejscu, dżwig, spawarka, wywazarka, palnik, pilnik, wyważarka, są szlifierki, śrubokręty i wszelkiego typu sprzęty.

zacząłeś wiersze pisać ???

Re: trojka zetora
: 29 kwie 2012, 19:51
autor: Luksky
zmienił papierosy na jakies ruskie i teraz tak ma
