Strona 24 z 37

Re: traja Kowala

: 18 lip 2016, 21:30
autor: kowall
sekuwawa pisze:To że silnik gada to super. Dla mnie za duży garb na plecach i za dużo oberschlesien :mrgreen:
Seku ,to akurat jedyna płyta jaką miałem w garażu :lol: ale jak bym miał inną to i tak bym ją puścił :wink:
A co do skrzyni bandit ,to o co ci chodzi przecież na filmie się kręci :mrgreen: a tak na poważnie na sucho biegi wskakują ,będzie czas po wakacjach podłączy się przewody no i ogień :wink:

Re: traja Kowala

: 08 sie 2016, 22:43
autor: kowall
Myślałem że mam problem z hamulcami rozwiązany ,ale się myliłem ,przyszły mi klocki hamulcowe i postanowiłem je założyć ,po przykręceniu zacisku i założeniu klocków okazało się że klocki wystają poza tarczę ,nie dużo ale jednak wystają ,a że tam będą miały co hamować dobrze by było jak by przylegały całą powierzchnią ,jak już kiedyś pisałem mam zawiechę od audi a6 qłatro 2.5 a zaciski z tarczami dokupiłem od mocniejszego modelu z 4,2 litrowym silnikiem ,zacisk i tarcza jest większa i wentylowana , rozstaw śrub i reszta wszystko pasuje ,problem jest tylko czemu te jebane klocki teraz wystają ,najprawdopodobniej w piaście z tego mocniejszego modelu mocowanie łoża od zacisku jest trochę cofnięte i dla tego klocki nie wystają i są trochę niżej ,teraz jest tam tarcza o średnicy 269mm jak by była większa -280mm - było by ok ,klocki by nie wystawały ,tyle że w ofercie nie ma takich tarcz na tył tylko są na przód ,a przednie są o 5mm płytsze od tylnych tak więc musiał bym wyciąć taki -dystans/krążek/podkładkę z blachy -i włożyć go między tarczę a piastę żeby mi wymiar pasował ,mogę też szukać innej piasty od mocniejszego modelu żeby pasowała do kompletu tego co mam ,ale nie mam pojęcia czy one się w ogóle różnią , mogę tak zamawiać jeden po drugim aż w końcu trafię (chujnia) jest też niedaleko firma co dorabia tarcze na wymiar i wtedy dorobią mi tarczę jaką chce ,ale pewnie koszta będą ciekawe :cry: (muszę zadzwonić ) co pany o tym myślicie ,a może macie jakiegoś innego pomysła ? ,na zdjęciach macie zacisk i tarczę do porównania z 2.5 i 4.2 litrowego silnika .

Re: traja Kowala

: 08 sie 2016, 22:47
autor: winda
myślisz ze przez tą grubość zapałki stracisz na hamowaniu? Ja bym bardziej skuteczności hamowania szukał w markowych klockach

Re: traja Kowala

: 08 sie 2016, 22:57
autor: GREGOR
a, czy wersja 4,2 występuje w kombi i sedanie , może tutaj jest jeszcze jakiś kruczek , dlaczego to piszę :?:
Mam focusa 2.0 kombi , a brat ma focusa 2.0 heczbek i hamulce mamy z tyłu tarczowe i wszystko by było fajnie tylko ja mam większe tarcze niż on :!: :idea:

Re: traja Kowala

: 08 sie 2016, 23:01
autor: sekuwawa
Zeszlifowałbym tą nadwymiarową cześć klocka i po temacie.

Re: traja Kowala

: 08 sie 2016, 23:20
autor: kowall
sekuwawa pisze:Zeszlifowałbym tą nadwymiarową cześć klocka i po temacie.
Ale to nie o to chodzi że wystaje ,bo to w niczym nie przeszkadza ,chodzi o to że on/klocek jako tylni i tak już nie jest za duży a jeszcze teraz dodatkowo nie obejmuje całą powierzchnią i to osłabia skuteczność hamowania ,pytanie czy tyle co jest to wystarczy ?

Re: traja Kowala

: 09 sie 2016, 07:52
autor: custom
Pewnie , że fajnie byłoby żeby klocki łapały całą tarczę , ale co do hamowania to i tak będą blokować koła.
Dorabianie tarcz będzie drogie , no chyba że wezmą jakieś z półki .

Re: traja Kowala

: 09 sie 2016, 08:02
autor: adaśko
kowall pisze:
sekuwawa pisze:Zeszlifowałbym tą nadwymiarową cześć klocka i po temacie.
Ale to nie o to chodzi że wystaje ,bo to w niczym nie przeszkadza ,chodzi o to że on/klocek jako tylni i tak już nie jest za duży a jeszcze teraz dodatkowo nie obejmuje całą powierzchnią i to osłabia skuteczność hamowania ,pytanie czy tyle co jest to wystarczy ?
Spokojnie wystarczy , Porównaj wagę trajki z wagą audi a6 , te 3 mm nie stanowią az takiej różnicy

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 16:24
autor: GREGOR
Kowall puk , puk , co tam słychać w garażu , jakie postępy :?:

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 16:56
autor: kowall
GREGOR pisze:Kowall puk , puk , co tam słychać w garażu , jakie postępy :?:
Ja pierdole Gregor :shock: ja chyba zaraz zakleję kamerę w laptopie ,właśnie siedzę i wklejam zdjęcia :shock: :shock:

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 17:17
autor: GREGOR
kowall pisze:
GREGOR pisze:Kowall puk , puk , co tam słychać w garażu , jakie postępy :?:
Ja pierdole Gregor :shock: ja chyba zaraz zakleję kamerę w laptopie ,właśnie siedzę i wklejam zdjęcia :shock: :shock:
:lol: :lol: :lol:

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 18:31
autor: kowall
Dawno tu nic nie wklejałem bo robota idzie jak krew z nosa ,ale coś się tam powili działo , przeniosłem serwo z tyłu pod bak , dorobiłem wstępnie cięgna sprzęgła i hamulca , założyłem skrócone linki biegów i wziąłem się za -pedały - sprzęgła i hamulca , to tak na szybkiego tyle ,idzie zima tak więc myślę że prace wkrótce ruszą całą mocąąąą :wink:

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 18:52
autor: custom
Cięgna bardzo fajne , w ogóle dobry pomysł z tymi nakrętkami złącznymi :D .

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 19:11
autor: GREGOR
No i gicior :D od razu jakieś ożywienie na forum :D

Re: traja Kowala

: 27 lis 2016, 20:24
autor: bandit
Kowall jesli mogę cos doradzić to mialem sposób na chwyt linek. Tulejka dopasowana do zgrubienia linki i nacieta z jednej i drugiej strony pod wsuwkę z blaszki z otworem pod śrubkę. Tulejke wsuwalem na zgrubienie wsuwka byla wciśnięta w rowek i dokręcona śrubka ktora blokowala blaszkę i linke. A tulejka na wsporniku.

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 09:46
autor: kowall
Jak wiecie moją chłodnice (interccoler mercedes vito) zeżarły korniki :wink: (patrz st.21) zakupiłem inne chłodnice (kija Carnival ) za całe 13 zł sztuka :lol: i tu mam małego problema jak je podłączyć ,przy merolowych było bez problemu bo wlot i wylot były mniej więcej na tej samej wysokości ,ale tutaj jest inaczej ,i stąd moje pytanie ,który sposób połączenia będzie lepszy-prawidłowy ?,szczerz mówiąc pasuje mi połączenie drugie bo mam łatwiej ,ale czy jest to prawidłowo że woda idzie z dołu z powrotem pod górę ?

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 10:29
autor: winda
ja bym robił drugim sposobem. Przy pierwszym jest ryzyko (gdy jedna jest zamulona) ze większośc wody pójdzie jedną chłodnicą. Woda zawsze pójdzie tam gdzie ma mniejszy opór

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 11:10
autor: Rob_trike
połącz szeregowo :D

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 11:28
autor: GREGOR
winda pisze:ja bym robił drugim sposobem. Przy pierwszym jest ryzyko (gdy jedna jest zamulona) ze większośc wody pójdzie jedną chłodnicą. Woda zawsze pójdzie tam gdzie ma mniejszy opór
Też tak sądzę :idea:

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 12:05
autor: adaśko
wybieram bramkę nr 2

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 18:56
autor: kowall
Radzicie opcje drugą ,mi ona też pasuje więc decyzja jest oczywista ,oby tylko pompa nie miała z tym problemów i pchała wodę pod górę :?

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 19:25
autor: Rob_trike
zobacz jaki u mnie jest obieg - od pompy do przodu... a z przodu mega pojemna chłodnica od ciapka

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 19:27
autor: rożek
pompa poradzi - no chyba że jej nie ma a obieg jest podłączony do dwóch wyjść :lol: - a historia zna takie przypadki

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 20:30
autor: winda
pmiętam pamiętam te Twoje kolosalne prędkosci z A2 :mrgreen:

Re: traja Kowala

: 25 sty 2017, 20:32
autor: yunkers
Kowall podłącz szeregowo, a jak pompa nie da rady to na powrocie założysz wspomagającą elektryczną, jakie wymiary mają te chłodnice??