sekuwawa pisze: ↑14 lis 2020, 23:20
(..) Dla Ciebie lepszy napędowiec bo idzie równo jak samochód więc mniej siły na kierownicy.
Chyba każdy kto choć liznął jazdy zaprzęgiem mi tak mówi(ł)... ale mi brak napędu na koło wózka nie przeszkadza. i chyba najgorzej tym nie latam - np pod koniec sezonu prowadziłem klub motocyklowy na imprezę w mojej okolicy..to z całego klubu tylko President się za mną utrzymał
Co do jakości współczesnych części ..wiem... ale do Polskich sprzętów też nie jest rewelacja (wczoraj się bawilem z nowym gaźnikiem do WSK )
Wszystko zależy od średnicy zębatki w Ogarze 200 była z tyłu duża i kręciła się wolniej od tej zębatki z komarka.
Wszystko zależy od średnicy koła oraz średnicy zębatki. (W tym przypadku mowa o prędkości w punkcie)
Zaciekawił mnie temat, skorzystałem z pomocy naukowych.
WSK 125 średnica koła 620mm.
Obwód koła 6.28*0,31,=1.9468m
Zakładamy że Wiesia osiąga prędkośc 70km/h.
Czyli obliczamy ile to metrów na sekundę 70x/1000/3600/=19,44m/s
Obliczamy jaką obroty z przebytej drogi do prędkości 19.4/1,9468=9.98
Obliczamy obroty 9.98/1=9.98obr/s
bandit pisze: ↑01 gru 2020, 23:02
Wszystko zależy od średnicy zębatki w Ogarze 200 była z tyłu duża i kręciła się wolniej od tej zębatki z komarka.
Wszystko zależy od średnicy koła oraz średnicy zębatki. (W tym przypadku mowa o prędkości w punkcie)
Zaciekawił mnie temat, skorzystałem z pomocy naukowych.
WSK 125 średnica koła 620mm.
Obwód koła 6.28*0,31,=1.9468m
Zakładamy że Wiesia osiąga prędkośc 70km/h.
Czyli obliczamy ile to metrów na sekundę 70x/1000/3600/=19,44m/s
Obliczamy jaką obroty z przebytej drogi do prędkości 19.4/1,9468=9.98
Obliczamy obroty 9.98/1=9.98obr/s
Można jeszcze się pobawić w przeliczenie obrotów z obrotów silnika na danym przełożeniu skrzyni biegów z uwzględnieniem przełożenia końcowego łańcucha i zębatek:)
Tak wiem jestem zboczony na punkcie ViFeRki. W tym tygodniu udało mi się okazyjnie zakupić tylną felgę od ViFeRki 750 rc36/1 ośmioramienna. Z uwagi że na taką felgę już jakiś czas temu na taka polowałem ale pojawiły się problemy z dostępnością i ceny na poziomie pincet plus, to dałem sobie spokój. Dziś przyszła.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bandit pisze: ↑01 gru 2020, 23:02
Wszystko zależy od średnicy zębatki w Ogarze 200 była z tyłu duża i kręciła się wolniej od tej zębatki z komarka.
Wszystko zależy od średnicy koła oraz średnicy zębatki. (W tym przypadku mowa o prędkości w punkcie)
Zaciekawił mnie temat, skorzystałem z pomocy naukowych.
WSK 125 średnica koła 620mm.
Obwód koła 6.28*0,31,=1.9468m
Zakładamy że Wiesia osiąga prędkośc 70km/h.
Czyli obliczamy ile to metrów na sekundę 70x/1000/3600/=19,44m/s
Obliczamy jaką obroty z przebytej drogi do prędkości 19.4/1,9468=9.98
Obliczamy obroty 9.98/1=9.98obr/s
O to chodziło?
Dzięki Bandit. Jeżeli Twoje obliczenia są dobre to tak, o to chodziło. Było mi to potrzebne żeby się zorientować czy napęd łańcuchowy,który chce dać do jednej mojej maszyny będzie chodził poprawnie przy 300 obr/min.
nie - alternatora - hitler tak zaprojektował ten silnik że aby go wymienić trzeba rzucić granat i się GS rozkłada. Trzeba wywalić sprzęgło - pół silnika i skrzynię Trylion wtyczek do instalacji itd Co zaaaaaa gówno - jedna cewka upalona
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
No rzeczywiście wygláda jakbyś postawił koło granatu ... Inżynierska myśl techniczna to samo co w mojej Voluście dwa łańcuchy rozrządu umieszczone w środku silnika żeby się dostać trzeba rozpołowić silnik
Rob. Analizując Twe awarie BMW. Radze zakup Dniepra.
1. Braj pompy paliwa w zbiorniku a nawet całkowity brak pompy paliwa.
2. Alternator na górze silnika. Dwie czy trzy śrubki i 5 minut pracy.
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU