Strona 21 z 37
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 14:52
autor: Rob_trike
z prawej biegi ?

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 16:09
autor: Baran
Oj tam Rob, może Kowall woli

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 16:53
autor: andrzejqs
Rob_trike pisze:z prawej biegi ?

Dlaczego nie , Czy są jakieś przeciwwskazania

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 17:12
autor: yunkers
Zachował układ europejski, reszta to angole

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 17:19
autor: andrzejqs
No i wydało się Rob ma skrzynie z UK

pewnie z lotusa
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 17:38
autor: GREGOR
czyli sportowa jazda odpada , chyba że gaz w nodze ?

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 18:05
autor: yunkers
GREGOR pisze:czyli sportowa jazda odpada , chyba że gaz w nodze ?

z tym zestawem to trzeba się dobrze kiery trzymać, lepiej wszystko zrobić jak w samochodzie.
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 19:40
autor: Rob_trike
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 19:45
autor: Katownik
no chyba że masz gaz w nodze

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 20:08
autor: mazda
Przecież można mieć 2 gazy, nożny i ręczny

U mnie jest silnik który współpracował z automatem to i na przepustnicy mam miejsce na 2 linki - tak że powinno mi wyjść takie rozwiązanie.
Kowall - odwalasz kawał dobrej roboty, żebym to ja miał takie zdolności manualne

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 20:50
autor: Zbigniew
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 21:14
autor: kowall
HHe he pany czemu biegi z prawej strony , gaz będzie jak w pierwszej w prawej nodze ,według mnie jest to najlepsze rozwiązanie na długie trasy , jak gaz w nodze to biegi mogą być i z lewej i z prawej a że ja jestem praworęczny to dałem na prawo i ot tajemnica

dodatkowo wciskając lewą nogą sprzęgło a prawą rękom biegi to się to kontruje i tak nie idzie na kręgosłup, co innego jak wy macie gaz w prawej manetce ,wtedy biegi obowiązkowo z lewej albo na środku

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 21:21
autor: GREGOR
kowall pisze:HHe he pany czemu biegi z prawej strony , gaz będzie jak w pierwszej w prawej nodze ,według mnie jest to najlepsze rozwiązanie na długie trasy , jak gaz w nodze to biegi mogą być i z lewej i z prawej a że ja jestem praworęczny to dałem na prawo i ot tajemnica

dodatkowo wciskając lewą nogą sprzęgło a prawą rękom biegi to się to kontruje i tak nie idzie na kręgosłup, co innego jak wy macie gaz w prawej manetce ,wtedy biegi obowiązkowo z lewej albo na środku

co racja to racja , podziwiam twoją robotę i czekam na nowe tematy

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 23:26
autor: winda
Kowall, dziecko drogie, a kto ci tak stół warsztatowy pochlastał ?
Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 23:50
autor: kowall
winda pisze:Kowall, dziecko drogie, a kto ci tak stół warsztatowy pochlastał ?
A widzisz winda takie dwie laski jak je trzymałem i rżnąłem ,jedna to pani Makita a druga to Bosch

Re: traja Kowala
: 18 lut 2016, 23:59
autor: Sulkyrider
kowall pisze:HHe he pany czemu biegi z prawej strony , gaz będzie jak w pierwszej w prawej nodze ,według mnie jest to najlepsze rozwiązanie na długie trasy
Jak się manetką szarpie jakąś archaiczną linkę, to może to i niewygodne, ale w XXI wieku ludzie używają bardziej cywilizowanych rozwiązań

Re: traja Kowala
: 19 lut 2016, 00:53
autor: mechanior
kowall pisze:HHe he pany czemu biegi z prawej strony , gaz będzie jak w pierwszej w prawej nodze ,według mnie jest to najlepsze rozwiązanie na długie trasy , jak gaz w nodze to biegi mogą być i z lewej i z prawej a że ja jestem praworęczny to dałem na prawo i ot tajemnica

dodatkowo wciskając lewą nogą sprzęgło a prawą rękom biegi to się to kontruje i tak nie idzie na kręgosłup, co innego jak wy macie gaz w prawej manetce ,wtedy biegi obowiązkowo z lewej albo na środku

Kowall, nie ściemniaj , powiedz lepiej że wolisz gałkę trzymać w prawej ręce.
Re: traja Kowala
: 19 lut 2016, 12:00
autor: bandit
Sulkyrider pisze:kowall pisze:HHe he pany czemu biegi z prawej strony , gaz będzie jak w pierwszej w prawej nodze ,według mnie jest to najlepsze rozwiązanie na długie trasy
Jak się manetką szarpie jakąś archaiczną linkę, to może to i niewygodne, ale w XXI wieku ludzie używają bardziej cywilizowanych rozwiązań

Nie ma to jak subtelna reklama.
Re: traja Kowala
: 19 lut 2016, 12:11
autor: Sulkyrider
Re: traja Kowala
: 23 lut 2016, 23:32
autor: kowall
Wczoraj pierwszy raz postawiłem traje na kołach ,wypierdoliłem podstawę na której budowałem ,sprawdziłem nowe amory które zamontowałem ,wszystko bangla ,amory pracują jak należy ,traja pod naciskiem pięknie pracuje ,wraca do pionu jak kutas u pana młodego ,normalnie miodzio ,dzisiaj myślę trza się przygotowywać powoli pod odpalenie silnika ,wyciągam jedną chłodnicę z szafy ,potem drugą i szok ,KURWA chłodnicę wpierdoliły mi korniki ,blaszki (rezystory) sypią się jak spróchniałe drewno ,najgorsze jest to że sypią się w tej chłodnicy gdzie są przerobione wloty a nie w tej oryginalnej bez przeróbek więc trzeba będzie jeszcze raz kupić inną i ją przerobić K...........WA
Macie jakieś pomysły o co tu chodzi ? mi tylko przychodzi do głowy jedno rozwiązanie -była ujebana -więc skurwiel umył to przed sprzedażą jakimś kwasem albo innym żrącym środkiem i to z czasem zrobiło swoje ,co myślicie ???
Re: traja Kowala
: 23 lut 2016, 23:35
autor: adaśko
OJP pierwszy raz coś takiego widzę , widać jakaś chemia była

Re: traja Kowala
: 24 lut 2016, 01:18
autor: Lipa
Kowall może była stara. U mnie w aucie po trzech latach chłodnica klimy uległa biodegradacji - dokładnie tak samo.. kumpel z serwisu Boscha powiedział, że tak to ma być

swoje przejeździła i producent dba żebyś kupił nową... moja sypała sie dokładnie jak Twoja
Re: traja Kowala
: 24 lut 2016, 03:37
autor: Sulkyrider
Sól, kwas zasada. Mogła to byc sól z ulicy, albo tak jak mówisz- środek do mycia.
Re: traja Kowala
: 24 lut 2016, 11:05
autor: winda
korniki blaszaki
Re: traja Kowala
: 24 lut 2016, 20:58
autor: mazda
Chłodnica się sypie bo była umyta dimerem

Dimer wpierdala aluminium że aż miło. Kiedyś umyłem tak bęben hamulcowy z koła motocyklowego, tyle że moczył sie 3 dni... rozpuściło dziada
