Strona 3 z 5

: 30 gru 2009, 09:54
autor: Wiktor
jakis baran pierdolnal cos o 300 koniach a teraz wszyscy to powtarzaja
kazdy znawca mowi ze wytrzyma 300 koni - gowno prawda

licza sie niutonometry!!!!!
a silniki v6 maja ich naprawde duzo!!!!
dobry 170-200 koni v6 wytworzy 5-6 razy tyle niutonometrow co garbus i to juzm moze zabic skrzynie spokojnie
sprawdzilem moja omega ma ok 230NM
ile moze miec garbus???

: 30 gru 2009, 11:49
autor: molek83
dam rade obiecuje ze bede pomalutku sprzeglo puszczal hihi

: 30 gru 2009, 12:01
autor: bandit
Wiktor pisze:licza sie niutonometry!!!!!
Zgadza się. Dla przykładu:
Jak byłem na studiach to na uczelni mieli Tarpana z silnikiem Diesla Perkinsa. Silnik nie miał dużej mocy, natomiast miał duży moment. Efekt? Wałek sprzęgłowy co jakiś czas się ukręcał, bo nie sprostał momentowi obrotowemu. I tyle.
Więc ważniejszym parametrem jest moment niż moc, w wytrzymałości skrzynki biegów.

: 30 gru 2009, 14:47
autor: Wiktor
dlkatego wzudzaja usmiech na mej twarzy wypowiedzi o 300 koniach
chyba ze pochodza one od tuningowanej hayabusy.
5 litrowe V8 camaro ma 130 koni
a to oznacza ze nedzna bidna skrzyneczka zniesie krecenie dwoch takich potworów??????
juz to kurwa widze :mrgreen: :mrgreen:

: 30 gru 2009, 16:14
autor: Wiktor
podkrecanie garbusa a nawet uturbianie nie da takiego momentu jakim dysponuje V8

dobrze podkrecona hayabusa nawet na 300 koni da ok 200-250 nM a 300 konna V8 moze bez problemu odkrecic 600 nM

sstawiam palete browara temu kto mi pokaze ze nie da sie skrecic garbusowej skrzyni V8ką

jedyne o co tu chodzi to o glupotliwe okreslenie wytrzymalosci skrzyni okreslone niewlasciwa jednostka.

to tak jakbys mowil ze podnosisz na lawce sztange w 2 sekundy
i to nic nie oznacza poprostu.

podnoszenie wyraza sie w kilogramach lub sile ciagu N

a dopuszczalne naprezenia skrecajace w niutonometrach a nie w koniach mechanicznych

: 30 gru 2009, 16:22
autor: Wiktor
ale i tak molek sie nie poddawaj zakladaj v6!!!!!!
jak sie gowno skreci to sie wymieni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 30 gru 2009, 18:12
autor: Wodzu
Wiktor-jak to napisales skrzynie mozna traktowac jak bezpiecznik ;)

: 30 gru 2009, 21:36
autor: molek83
zakladam ;) dzis juz flansze robilem tylko napotkalem taki maly problem i to dos powazny przy takiej mocy walek sprzeglowy z flansza jest za krótki o jakies 4 cm moze ma ktos jakis fajny panent na to ?

: 30 gru 2009, 21:38
autor: molek83
jak sie skrzynia sypnie to wymienie na skrzynie od T2 ....... w tej trajce kaszpira taka jest a tam ma on V8 i daje rade.....

: 30 gru 2009, 21:52
autor: yunkers
molek83 pisze:jak sie skrzynia sypnie to wymienie na skrzynie od T2 ....... w tej trajce kaszpira taka jest a tam ma on V8 i daje rade.....
:wink: właśnie miałem zaproponować rozwiązanie z T2, co do wałka to najlepiej dorobić tyle że trzeba cieplnie obrobić

: 03 sty 2010, 12:59
autor: molek83
nowy silnik ;)

: 03 sty 2010, 13:00
autor: molek83
juz ze skrzynia polaczony ;)

: 03 sty 2010, 13:09
autor: Rob_trike
OJP :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: boskoooooooooooooooooooooooo :shock:

: 03 sty 2010, 13:30
autor: winda
piękny kształt tego silniczka

: 03 sty 2010, 13:36
autor: Rob_trike
a sprzeglo z VW ?

: 03 sty 2010, 13:46
autor: molek83
kolo zamachowe zostalo orginalne tylko lekko na tokarni zebralem zeby w skrzynie sie miescilo no i nowy docisk troszke mniejszy od orginalu od audi 1,8 tarcza orginal od garbuska ;) i wszystko sie ladnie spasowalo ;0

: 03 sty 2010, 14:04
autor: Rob_trike
tylko czy przeniesie moc bo 1,8 do takiego pieca ale jak sie nie przejedziesz to sie nie przekonasz - powodzenia i zazdroszcze :shock: :grin:

: 03 sty 2010, 15:15
autor: custom
Dobre jest też to , że wyeliminowałeś zawieszenie garba. Trzeba jeszcze pomyśleć o konkretnej skrzyni i będzie bajka

: 03 sty 2010, 16:18
autor: Wodzu
TY wez mi kurwa nie ryj bani bo ja przez Ciebie spac nie moge :mrgreen:

: 03 sty 2010, 17:58
autor: Wiktor
skrzynie trzebabylo wziac od audi i silnik dac za plecami

: 03 sty 2010, 18:32
autor: molek83
ta skrzynia w zupelnosci wystarczy ;)

: 03 sty 2010, 20:17
autor: Wiktor
spoko molek atakuj

: 03 sty 2010, 20:42
autor: molek83
jutro z rana jade po skrzynie od t2 bedzie w zapasie a moze kolejna trajka powstanie ;)

: 03 sty 2010, 20:44
autor: Rob_trike
ale zapierdalasz :shock: szacun jesli to nie tajemnica to jaki koszt "napedu" z flansza i sprzeglem ?

: 03 sty 2010, 21:27
autor: Wodzu
Jak tak pomysle o Twoim bracie... Zupelnie inni ludzie :wink: