Strona 3 z 5
: 24 wrz 2009, 15:10
autor: wisnia
Pożyjem zobaczem, ale wygląd ma zajeb... ten silnikczek
: 24 wrz 2009, 15:21
autor: Wiktor
znam wiele silniczkow o bardziej zajebistym wygladzie
tylko 40 KM w trajce wazacej 600-700 kg??
: 24 wrz 2009, 15:58
autor: wisnia
Wiktor pisze:znam wiele silniczkow o bardziej zajebistym wygladzie
np ??
[ Dodano: Czw Wrz 24, 09 15:59 ]
Jeszcze ładnie się prezentuje V6 od audi, ale to smok jakich mało....
: 24 wrz 2009, 17:19
autor: Wiktor
wisnia dobrze kombinujesz
: 24 wrz 2009, 19:08
autor: 3oo
JAPIERDOLE...

: 24 wrz 2009, 19:18
autor: Luksky
niee dojedzie trajka do Kozienic, bo spali mu paliwa 120litrow w jedna stronę

: 24 wrz 2009, 19:20
autor: 3oo
szerokiej i gumowych...

: 24 wrz 2009, 19:27
autor: Luksky
był na forum kolega co chciał wrzucic silnik od Scanii, ale uznał, że palanty jestesmy

może zaprzestańmy na V6

: 24 wrz 2009, 19:32
autor: 3oo
: 24 wrz 2009, 19:35
autor: Luksky
ten to pobił nawet tego od Scanii. Ja prponuje zrobic osobny topik w HYDE o nazwie WYNALAZKI-MUTANTY i tam umieszczac takowych

Co mówisz???? COs jak Twój śmietnik, tylko żeby nie kasowało sie samo

: 24 wrz 2009, 20:02
autor: Wiktor
3oo pisze:JAPIERDOLE...

[ Dodano: Czw Wrz 24, 09 21:03 ]
luksky pisze:był na forum kolega co chciał wrzucic silnik od Scanii, ale uznał, że palanty jestesmy

może zaprzestańmy na V6

Podobno mam byc pierwszym z V8?????
: 24 wrz 2009, 20:11
autor: Devil
Kolega ma silnik od DT-75 moze ktos by wsawil gasienice tez mu zostaly.
: 24 wrz 2009, 20:12
autor: Wiktor
narazie jestem zajety budową
: 24 wrz 2009, 20:19
autor: Devil
No ale ma tym silniku to by sie kleil drogi on sam ciezszy od Twojej trajki Wiktor.Ty nie budowa tylko blacha i jechane!!!!!!!!!!!
: 24 wrz 2009, 20:42
autor: Wiktor
jestem zajechany robotą
doatkowo zima idzie
ogrzewanie konczyc czas
: 25 wrz 2009, 14:40
autor: mario
w dobie postępu proponuje przyjrzeć się nowocześniejszym jednostkom napędowym.nie byłem na zlocie ale widziałem na zdjęciach bardzo słuszne rozwiązania z centralnie usytuowanym silnikiem. taką też mam koncepcje na traje.

: 25 wrz 2009, 19:41
autor: Luksky
Kaski był traja z tak umieszczonym silnikiem. Ogolnie centralnie umieszczony silnik to chyba najwieksze wyzwanie z mozliwych - aby to zrobić i było ładnie.
: 25 wrz 2009, 19:47
autor: Wiktor
i sie nie spierdoliło mial dodac
tutaj naprade trzeba geometrie porządnie ustawic
: 25 wrz 2009, 19:52
autor: Luksky
Wiktor pisze:i sie nie spierdoliło mial dodac
tutaj naprade trzeba geometrie porządnie ustawic
a w jakiej traji nie trzeba sie do tego przyłozyć? Najlepszy test to przelecieć 500km i na 499km puścic kierownicę. Jak kierownik bedzie żył to dobrze wykonana

: 25 wrz 2009, 20:08
autor: Wiktor
w mojej mam gotową geometrie tyłu stosując fabryczną belkę
: 25 wrz 2009, 21:23
autor: mario
Wiktor pisze:w mojej mam gotową geometrie tyłu stosując fabryczną belkę
fabryczna belka myślę i wiem z doświadczenia to nie jest najlepsze wyjście

ponieważ spawanie całej ramy z główką w naszych warunach na pewno spowoduje jakieś odchyłki.
w mojej byłej doceniłem (tył garbus) doceniłem możliwość regulacji na wachaczach aby skorygować termiczne zwichrowania podczas spawania
[ Dodano: Pią Wrz 25, 09 21:26 ]
luksky pisze:Kaski był traja z tak umieszczonym silnikiem. Ogolnie centralnie umieszczony silnik to chyba najwieksze wyzwanie z mozliwych - aby to zrobić i było ładnie.
jeżeli chodzi o piękno to luksky nie ma obawy można coś nowego wymyślić (oprócz pięknej chłodnicy z wiatrakiem )
: 25 wrz 2009, 21:27
autor: Wiktor
ja robie druga i tez badzie na fabrycznej belce
: 25 wrz 2009, 21:44
autor: mario
znosi ci ją jak puścisz kierownicę (oczywiście na luzie) , jakie maszwyprzedzenie koła ?
: 25 wrz 2009, 22:13
autor: Wiktor
moge kiere puscic przy kazdej predkosci powyzej 20km/h
moge zapiperzac 2 paki i nie wozi maszyny
: 25 wrz 2009, 22:37
autor: Luksky
Wiktor pisze:moge kiere puscic przy kazdej predkosci powyzej 20km/h
moge zapiperzac 2 paki i nie wozi maszyny
tak? a jak w drzewo wyjebałes po pijoku? to co? też szła prosto?
