kowall pisze:Adaś to nie jest trajka w moim stylu, ale to nie mi ma się podobać tylko właścicielowi ,jedni lubią blondynki a inni brunetki, każdy ma swój gust nie chce mi się szukać w tel. bo noc krótka i wolę zapierdalać z robotą ,ale pamiętam jak ktoś kiedyś wstawił zdjęcie twojej trajki a inny ją krytykował i nie mógł się nadziwić jak moźna taką potworę udupić ,sam się z tego wtedy śmiałeś ....... No dobra koniec pierdolenia wstawać pany ,brać urlopy i do garaży , wiosna idzie
4:04 Kowal zaspał do garage Ech Panie - masz zacięcie
Adach, pierdolisz jak potłuczony
Ważne, że bed, ie się kulac i kierownik zadowolony. Ja mam tylko takie wrażenie, że pasażer będzie wysoko siedział, a może tylko mi się tak zdaje
kowall pisze:Adaś to nie jest trajka w moim stylu, ale to nie mi ma się podobać tylko właścicielowi ,jedni lubią blondynki a inni brunetki, każdy ma swój gust nie chce mi się szukać w tel. bo noc krótka i wolę zapierdalać z robotą ,ale pamiętam jak ktoś kiedyś wstawił zdjęcie twojej trajki a inny ją krytykował i nie mógł się nadziwić jak moźna taką potworę udupić ,sam się z tego wtedy śmiałeś ....... No dobra koniec pierdolenia wstawać pany ,brać urlopy i do garaży , wiosna idzie
4:04 Kowal zaspał do garage Ech Panie - masz zacięcie
Hmmm, patrząc na foty trajki to pasażer(ka) może mieć widoki jak na latarni w Kołobrzegu ... póki pan tego nie wykończyłeś, weź jakiś alkohol , popatrz na trajkę i pomyśl...
Jest kilka rzeczy które mogłyby a raczej powinny być przerobione, ale jak wykonawcy to pasuje i nie słuchał naszych wcześniejszych porad to niech działa dalej.
Dzięki za mądrości , chciałem wrzucić jak to jeździ , lecz nie , pokażę MORZE jak będzie gotowy.
Widziałem te piękne traje i niestety to nie na moja bajka by jeździć dupą po aswalcie.
Święte słowa, produktu jeszcze nie gotowego nie pokazuje się komuś kto nie wie do czego zmierzam, a wydaje mu się że jego jest najlepsza .
Tu nie chodzi o wkurwianie. Wiadomo nie od dzisiaj że:
1. Traja to nie motor i lepiej aby z wysokością siedzenia lepiej nie szaleć za wysoko, tym bardziej pasażera.
2. Ustawienie przedniego zawiasu jest bardzo istotne, tak samo jak w zawieszeniu na wahaczu os wahacza powinna być niżej niż oś koła. Ciekaw jestem jakie wyszło wyprzedzenie?
Co do wyglądu kwestia gustu.
Większość osób która tu przebywa to ma coś bardzo ważnego co się zwie doświadczenie. Człowiek się uczy na błędach, a jak to w życiu bywa lepiej na cudzych a nie swoich...
Padły tutaj pewne sugestie od osób z doświadczeniem nie po to aby loża szyderców miała co robić tylko aby szanowny kolega nie narobił się niepotrzebnie.
bandit pisze:Tu nie chodzi o wkurwianie. Wiadomo nie od dzisiaj że:
1. Traja to nie motor i lepiej aby z wysokością siedzenia lepiej nie szaleć za wysoko, tym bardziej pasażera.
2. Ustawienie przedniego zawiasu jest bardzo istotne, tak samo jak w zawieszeniu na wahaczu os wahacza powinna być niżej niż oś koła. Ciekaw jestem jakie wyszło wyprzedzenie?
Co do wyglądu kwestia gustu.
Większość osób która tu przebywa to ma coś bardzo ważnego co się zwie doświadczenie. Człowiek się uczy na błędach, a jak to w życiu bywa lepiej na cudzych a nie swoich...
Padły tutaj pewne sugestie od osób z doświadczeniem nie po to aby loża szyderców miała co robić tylko aby szanowny kolega nie narobił się niepotrzebnie.
Nie bez przyczyny wymieniane są słowa wysokość i szerokość w trajce ... Przy wchodzeniu w zakręty i ronda możesz mieć problemy traja będzie się wywracać , podobnie jak orginalne goldwing na trzech kołach. Gostek który był z nami na paradzie po powrocie zadał pytanie dlaczego wy nie chamujecie nie zwalniacie na zakrętach i rondach ... bo traje o dobrej trakcji są niskie i szerokie...nikt nie daje Ci rady złośliwie żeby wyśmiać twój sprzęt trajke , są to rady wypracowane na własnym doświadczeniu chociaż podane we właściwy trajkersom sposób popularnie zwany lożą szyderców . buduj i miej przyjemność jazdy im mniej błędów w budowie tym mniej przerabiania w przyszłości ... Moja też ma obecnie wsadzony silnik opla 1,4 Pozdr.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
jest też wada takiej niskiej traji - na zlotowisku pourywasz wszystko jak chcesz pokatować po polu Ale za to na asfalcie - baaaaaaaaaajka - idzie jak gokart
Rob_trike pisze:jest też wada takiej niskiej traji - na zlotowisku pourywasz wszystko jak chcesz pokatować po polu Ale za to na asfalcie - baaaaaaaaaajka - idzie jak gokart
Arek pisze:[quote="krobia"}spytajcie Bulla ile ma ...ja mierzyłem
mierzyłeś Bulowi ? [/quote]
Aaaa, wied, iałem, że taki komentarz pojawi sie, wied, iałem:) dlatego napisałem"...ja mierzyłem". Nie napisałem co, komu, gdzie, jak
Zmierzam raczej w tym kierunku ,lecz ją nieco wydłużyłem.
Tylne siedzenie na ile da się obniżę.
Prowadzi się świetnie, na zakrętach nadal na trzech kołach przy ziemi .
Jest dłuższa i niższa od Elektry.
Zawsze można wykonać drugą i lepszą .
JL
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no ,nie ma co się obrażać nikt sie z ciebie nie nabija a,że przekazane miałes dobre rady w sposób specyficzny to taki folklor tego forum
ty sie ciesz,że nie trafiłes na to forum parę lat temu,wtedy to były jazdy
krobia pisze:no ,nie ma co się obrażać nikt sie z ciebie nie nabija a,że przekazane miałes dobre rady w sposób specyficzny to taki folklor tego forum
ty sie ciesz,że nie trafiłes na to forum parę lat temu,wtedy to były jazdy
Teraz to jest normalnie qltura, normalnie zakaz wulgarnych słów i konstruktywnej krytyki, nie wspominając o Żydach i innych częściach rowerowych. Same ochy i achy i kwiatki w dupie
Teraz to jest normalnie qltura, normalnie zakaz wulgarnych słów i konstruktywnej krytyki, nie wspominając o Żydach i innych częściach rowerowych. Same ochy i achy i kwiatki w dupie [/quote]
To sie chyba nazywa poprawność polityczna, ale ch...j podobno tylko o zmarłych się mówi wcale albo dobrze.