Strona 3 z 8

Re: juniorv

: 04 sty 2014, 22:17
autor: koper937
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Kapcie mega japierdole ale czy faktycznie skrzynia automat od omegi to ogarnie nie wspomne juz o półosiach?

Re: juniorv

: 04 sty 2014, 23:22
autor: mechanior
Kurwa, tosz to już lekka przesada :shock:

Re: juniorv

: 04 sty 2014, 23:34
autor: Luksky
Przesada?

moja żona ma na drugię imie "Przesada".

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 04:14
autor: adaśko
huj nie przesada jaki indeks prędkości? podejrzewam że przy prędkości 100km/h rozrzut gumy przekroczy prędkość wytrysku. Wg. mnie opona rozjebie się po godzinie z prędkością 80 km /h ale ja głupi jestem i wcale się nie znam Mały by mógł się na ten temat wypowiedzieć . Nie sztuka jest założyć laka ale sztuka jest go artystycznie spalić :lol: :lol: :lol:

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 10:38
autor: winda
mocne przeniesienie napedu musi byc raczej

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 13:51
autor: juniorv
Też myślę ze jednak to przesada jkj345/30R20 !były by Najlepszym wyborem

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 14:40
autor: Szalony-Mateo
Panowie znalazłem w internecie, że ta opona ma współczynnik prędkości " J " to jest do 100km/h

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 14:44
autor: Luksky
Vmax ciężarówki to 90km/h. Co Was dziwi?

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 14:49
autor: dark
przecież na tych oponach latają naczepy z ładunkiem 24 t ,a gostek przywiózł na takiej przyczepie z tym ogumieniem 70 ton rzepaku . problem z tym że będziesz latał na niej chyba bez powietrza i tak będzie za twarda

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 15:19
autor: Szalony-Mateo
Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 15:25
autor: Luksky
Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.

nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie :)

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 16:36
autor: Szalony-Mateo
Luksky pisze:
Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.

nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie :)
To to szczera prawda. Ciekawe, która trajka dorówna Adaśowej w odporności na katowanie. :-)

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 21:37
autor: dark
traja ma wyglądać i z tymi butami może fajnie wyglądać 8)

Re: juniorv

: 05 sty 2014, 21:55
autor: yunkers
pewnie te gumy rolnicze wytrzymają trochę, ale przy tej szerokości i wyższych prędkościach to fizyki nie oszukasz i siła odśrodkowa zrobi swoje, środkiem pójdą sporo w górę tak że błotniki to raczej jak w enduro trzeba by zamontować, masa takiego koła w pewien sposób zobowiązuje i na pewno na piastach z osobówki to może być karkołomne zadanie i heble też najmniej czterotłoczkowe, ale wyglądu na pewno nie będzie brakować.

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 01:59
autor: Luksky
lojalnie muszę stwierdzić, że opony fajne, ale reklama z Dodą bardziej przykuwa uwagę, ale ja tam sie nie znam. Moja traja miała 15KM.

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 09:24
autor: Rob_trike
ale jak zapierdalała :D


Re: juniorv

: 06 sty 2014, 11:07
autor: Luksky
bo drogę znałem :) a Wy za mną jechaliście :)

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 15:59
autor: dark
Uuuuuuuuuuuuu ale jakie odejście w 35 sekundzie Łoooooooooo :lol:

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 16:34
autor: winda
aż się ryfel marszczy

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 19:47
autor: Wiktor
Zasadniczy błąd ramy. ŹŹŹŹŹle wspawana główka. Popraw to!!!!
Opony zjedzą ci konie.
Czy nie za wysoko zrobiłeś rury pod siedzeniem???

Poza tym to fajna maszyna.

Re: juniorv

: 06 sty 2014, 20:51
autor: Luksky
Ryfel sie nie kwalifikuje na to forum, bo to konstrukcja jak FLYER braci Wright.

- jest zbudowany tylko za pomoca miary stolarskiej, spawarki i flexy.
- nie było żadnych pomiarów a do trzymania poziomu sluzyla podloga w garażu.
- kąt główki ujawnił sie dopiero jak kupiłem kierownice.
- zbiornik i przód jest taki, bo akurat taki udało mi się kupić danego dnia
- instalacja elektryczna była wykonywana w 2 godziny, bo już musiałem pojezdzić (potem miałem poprawić, ale działała dobrze).
- jedyne co było profesjonalnie wykonane to mocowania błotników i oparcie p/kapotażowe (przez Kowala)
- oczywiście rame spawał kolega z polibudy - NIE JA :) a historię jak ma to wygladać chyba zna juz kazdy :)

wtedy nie było planów i dizajnu :) wtedy bylo hasło - baba wkurwia to trzeba zbudować trajkę.


więc te wszystkie wyliczenia, poprawki, kąty sikania na drzewo i numery lakierów mnie zawsze bawią :)

BTW rama jest wymalowana czarnym matem, bo nie było w tamta sobote niczego innego w sklepie u Bednarka.
A odbicie lustrzane miejsca ramy gdzie są numery VIN pojazdu - jest okryte tajemnicą :)

BTW w moich okolicach każdy diagnosta chyba maczał palce w tym projekcie :)

Re: juniorv

: 08 sty 2014, 23:13
autor: juniorv
DSC_0806.jpg
DSC_0804.jpg
Szału niema ale jakoś kulejemy do przodu. Rama z tyłu usztywniona przez dwie kolejne rury.
Wstawię wzmocnienia zgodnie z waszymi poradami no i główka ramy powędruje niżej . Jak ją obniżę to nawet wzmocnienie będzie mogło być poprowadzone przed chłodnicą. Tylko szkoda zasłaniać taki konwektor :D

Re: juniorv

: 08 sty 2014, 23:15
autor: koper937
Jaka szeroka oponka z przodu?

Re: juniorv

: 08 sty 2014, 23:18
autor: juniorv
300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy :shock:

Re: juniorv

: 08 sty 2014, 23:32
autor: Rob_trike
hmmmm znajomo :mrgreen: