juniorv

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koper937
Posty: 328
Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
Lokalizacja: kołczygłowy
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: koper937 »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Kapcie mega japierdole ale czy faktycznie skrzynia automat od omegi to ogarnie nie wspomne juz o półosiach?
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2147
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Kurwa, tosz to już lekka przesada :shock:
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

Przesada?

moja żona ma na drugię imie "Przesada".
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4478
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: adaśko »

huj nie przesada jaki indeks prędkości? podejrzewam że przy prędkości 100km/h rozrzut gumy przekroczy prędkość wytrysku. Wg. mnie opona rozjebie się po godzinie z prędkością 80 km /h ale ja głupi jestem i wcale się nie znam Mały by mógł się na ten temat wypowiedzieć . Nie sztuka jest założyć laka ale sztuka jest go artystycznie spalić :lol: :lol: :lol:
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14850
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: winda »

mocne przeniesienie napedu musi byc raczej
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Też myślę ze jednak to przesada jkj345/30R20 !były by Najlepszym wyborem
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Szalony-Mateo »

Panowie znalazłem w internecie, że ta opona ma współczynnik prędkości " J " to jest do 100km/h
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

Vmax ciężarówki to 90km/h. Co Was dziwi?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5280
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: dark »

przecież na tych oponach latają naczepy z ładunkiem 24 t ,a gostek przywiózł na takiej przyczepie z tym ogumieniem 70 ton rzepaku . problem z tym że będziesz latał na niej chyba bez powietrza i tak będzie za twarda
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Szalony-Mateo »

Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.

nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Szalony-Mateo »

Luksky pisze:
Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.

nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie :)
To to szczera prawda. Ciekawe, która trajka dorówna Adaśowej w odporności na katowanie. :-)
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5280
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: dark »

traja ma wyglądać i z tymi butami może fajnie wyglądać 8)
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4913
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: yunkers »

pewnie te gumy rolnicze wytrzymają trochę, ale przy tej szerokości i wyższych prędkościach to fizyki nie oszukasz i siła odśrodkowa zrobi swoje, środkiem pójdą sporo w górę tak że błotniki to raczej jak w enduro trzeba by zamontować, masa takiego koła w pewien sposób zobowiązuje i na pewno na piastach z osobówki to może być karkołomne zadanie i heble też najmniej czterotłoczkowe, ale wyglądu na pewno nie będzie brakować.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

lojalnie muszę stwierdzić, że opony fajne, ale reklama z Dodą bardziej przykuwa uwagę, ale ja tam sie nie znam. Moja traja miała 15KM.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10906
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Rob_trike »

ale jak zapierdalała :D

Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

bo drogę znałem :) a Wy za mną jechaliście :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5280
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: dark »

Uuuuuuuuuuuuu ale jakie odejście w 35 sekundzie Łoooooooooo :lol:
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14850
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: winda »

aż się ryfel marszczy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Wiktor »

Zasadniczy błąd ramy. ŹŹŹŹŹle wspawana główka. Popraw to!!!!
Opony zjedzą ci konie.
Czy nie za wysoko zrobiłeś rury pod siedzeniem???

Poza tym to fajna maszyna.
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

Ryfel sie nie kwalifikuje na to forum, bo to konstrukcja jak FLYER braci Wright.

- jest zbudowany tylko za pomoca miary stolarskiej, spawarki i flexy.
- nie było żadnych pomiarów a do trzymania poziomu sluzyla podloga w garażu.
- kąt główki ujawnił sie dopiero jak kupiłem kierownice.
- zbiornik i przód jest taki, bo akurat taki udało mi się kupić danego dnia
- instalacja elektryczna była wykonywana w 2 godziny, bo już musiałem pojezdzić (potem miałem poprawić, ale działała dobrze).
- jedyne co było profesjonalnie wykonane to mocowania błotników i oparcie p/kapotażowe (przez Kowala)
- oczywiście rame spawał kolega z polibudy - NIE JA :) a historię jak ma to wygladać chyba zna juz kazdy :)

wtedy nie było planów i dizajnu :) wtedy bylo hasło - baba wkurwia to trzeba zbudować trajkę.


więc te wszystkie wyliczenia, poprawki, kąty sikania na drzewo i numery lakierów mnie zawsze bawią :)

BTW rama jest wymalowana czarnym matem, bo nie było w tamta sobote niczego innego w sklepie u Bednarka.
A odbicie lustrzane miejsca ramy gdzie są numery VIN pojazdu - jest okryte tajemnicą :)

BTW w moich okolicach każdy diagnosta chyba maczał palce w tym projekcie :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0806.jpg
DSC_0804.jpg
Szału niema ale jakoś kulejemy do przodu. Rama z tyłu usztywniona przez dwie kolejne rury.
Wstawię wzmocnienia zgodnie z waszymi poradami no i główka ramy powędruje niżej . Jak ją obniżę to nawet wzmocnienie będzie mogło być poprowadzone przed chłodnicą. Tylko szkoda zasłaniać taki konwektor :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
koper937
Posty: 328
Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
Lokalizacja: kołczygłowy
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: koper937 »

Jaka szeroka oponka z przodu?
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy :shock:
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10906
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Rob_trike »

hmmmm znajomo :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość