juniorv
- koper937
- Posty: 328
- Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
- Lokalizacja: kołczygłowy
- Kontakt:
Re: juniorv
Kapcie mega japierdole ale czy faktycznie skrzynia automat od omegi to ogarnie nie wspomne juz o półosiach?
- mechanior
- Member
- Posty: 2147
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
Przesada?
moja żona ma na drugię imie "Przesada".
moja żona ma na drugię imie "Przesada".
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- adaśko
- Posty: 4478
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: juniorv
huj nie przesada jaki indeks prędkości? podejrzewam że przy prędkości 100km/h rozrzut gumy przekroczy prędkość wytrysku. Wg. mnie opona rozjebie się po godzinie z prędkością 80 km /h ale ja głupi jestem i wcale się nie znam Mały by mógł się na ten temat wypowiedzieć . Nie sztuka jest założyć laka ale sztuka jest go artystycznie spalić
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: juniorv
mocne przeniesienie napedu musi byc raczej
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Też myślę ze jednak to przesada jkj345/30R20 !były by Najlepszym wyborem
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: juniorv
Panowie znalazłem w internecie, że ta opona ma współczynnik prędkości " J " to jest do 100km/h
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
Vmax ciężarówki to 90km/h. Co Was dziwi?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: juniorv
przecież na tych oponach latają naczepy z ładunkiem 24 t ,a gostek przywiózł na takiej przyczepie z tym ogumieniem 70 ton rzepaku . problem z tym że będziesz latał na niej chyba bez powietrza i tak będzie za twarda
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: juniorv
Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.
nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Szalony-Mateo
- Posty: 408
- Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
- Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
- Kontakt:
Re: juniorv
To to szczera prawda. Ciekawe, która trajka dorówna Adaśowej w odporności na katowanie.Luksky pisze:Szalony-Mateo pisze:Mnie nie dziwi indeks prędkości tej opony. Tylko, w jakim celu ograniczać prędkość maksymalną trajki takimi oponami.
nieważne jakie trajka ma opony - Adaśko da i tak radę kazdej gumie. W Babkach szczególnie
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: juniorv
traja ma wyglądać i z tymi butami może fajnie wyglądać
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4913
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: juniorv
pewnie te gumy rolnicze wytrzymają trochę, ale przy tej szerokości i wyższych prędkościach to fizyki nie oszukasz i siła odśrodkowa zrobi swoje, środkiem pójdą sporo w górę tak że błotniki to raczej jak w enduro trzeba by zamontować, masa takiego koła w pewien sposób zobowiązuje i na pewno na piastach z osobówki to może być karkołomne zadanie i heble też najmniej czterotłoczkowe, ale wyglądu na pewno nie będzie brakować.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
lojalnie muszę stwierdzić, że opony fajne, ale reklama z Dodą bardziej przykuwa uwagę, ale ja tam sie nie znam. Moja traja miała 15KM.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
bo drogę znałem a Wy za mną jechaliście
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: juniorv
Uuuuuuuuuuuuu ale jakie odejście w 35 sekundzie Łoooooooooo
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: juniorv
aż się ryfel marszczy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Re: juniorv
Zasadniczy błąd ramy. ŹŹŹŹŹle wspawana główka. Popraw to!!!!
Opony zjedzą ci konie.
Czy nie za wysoko zrobiłeś rury pod siedzeniem???
Poza tym to fajna maszyna.
Opony zjedzą ci konie.
Czy nie za wysoko zrobiłeś rury pod siedzeniem???
Poza tym to fajna maszyna.
idą zmiany
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
Ryfel sie nie kwalifikuje na to forum, bo to konstrukcja jak FLYER braci Wright.
- jest zbudowany tylko za pomoca miary stolarskiej, spawarki i flexy.
- nie było żadnych pomiarów a do trzymania poziomu sluzyla podloga w garażu.
- kąt główki ujawnił sie dopiero jak kupiłem kierownice.
- zbiornik i przód jest taki, bo akurat taki udało mi się kupić danego dnia
- instalacja elektryczna była wykonywana w 2 godziny, bo już musiałem pojezdzić (potem miałem poprawić, ale działała dobrze).
- jedyne co było profesjonalnie wykonane to mocowania błotników i oparcie p/kapotażowe (przez Kowala)
- oczywiście rame spawał kolega z polibudy - NIE JA a historię jak ma to wygladać chyba zna juz kazdy
wtedy nie było planów i dizajnu wtedy bylo hasło - baba wkurwia to trzeba zbudować trajkę.
więc te wszystkie wyliczenia, poprawki, kąty sikania na drzewo i numery lakierów mnie zawsze bawią
BTW rama jest wymalowana czarnym matem, bo nie było w tamta sobote niczego innego w sklepie u Bednarka.
A odbicie lustrzane miejsca ramy gdzie są numery VIN pojazdu - jest okryte tajemnicą
BTW w moich okolicach każdy diagnosta chyba maczał palce w tym projekcie
- jest zbudowany tylko za pomoca miary stolarskiej, spawarki i flexy.
- nie było żadnych pomiarów a do trzymania poziomu sluzyla podloga w garażu.
- kąt główki ujawnił sie dopiero jak kupiłem kierownice.
- zbiornik i przód jest taki, bo akurat taki udało mi się kupić danego dnia
- instalacja elektryczna była wykonywana w 2 godziny, bo już musiałem pojezdzić (potem miałem poprawić, ale działała dobrze).
- jedyne co było profesjonalnie wykonane to mocowania błotników i oparcie p/kapotażowe (przez Kowala)
- oczywiście rame spawał kolega z polibudy - NIE JA a historię jak ma to wygladać chyba zna juz kazdy
wtedy nie było planów i dizajnu wtedy bylo hasło - baba wkurwia to trzeba zbudować trajkę.
więc te wszystkie wyliczenia, poprawki, kąty sikania na drzewo i numery lakierów mnie zawsze bawią
BTW rama jest wymalowana czarnym matem, bo nie było w tamta sobote niczego innego w sklepie u Bednarka.
A odbicie lustrzane miejsca ramy gdzie są numery VIN pojazdu - jest okryte tajemnicą
BTW w moich okolicach każdy diagnosta chyba maczał palce w tym projekcie
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Wstawię wzmocnienia zgodnie z waszymi poradami no i główka ramy powędruje niżej . Jak ją obniżę to nawet wzmocnienie będzie mogło być poprowadzone przed chłodnicą. Tylko szkoda zasłaniać taki konwektor
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- koper937
- Posty: 328
- Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
- Lokalizacja: kołczygłowy
- Kontakt:
Re: juniorv
Jaka szeroka oponka z przodu?
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: juniorv
hmmmm znajomo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość