Strona 3 z 4
: 20 maja 2009, 16:45
autor: Lipa
Bartek2501 pisze:Zwykla stal np katowniki,ceowniki rury....
pamiętaj, że stwierdzenia zwykła stal jest bardzo zwodnicze... zwikła gwoździówka czy zwykła narzędziówka? profile możesz kupować w różnych gatunkach i z różnej jakościowo stali - od tego zależy ich wytrzymałość jaki waga
poza tym nie przesadzajmy jak aluminium daje rade to i nierdzewka o konkretnym przekroju da

: 20 maja 2009, 16:47
autor: Wodzu
Narzedziowa?;D
Chromowo wanadowa? Nieee,mowie o takiej najtanszej przyziemnej stali....
: 20 maja 2009, 17:39
autor: Luksky
im twarsza stal tym mniej plastyczna, im wiecej węgla tym w zasadzie gorzej bo peka po prostu. Ktoś kiedys mówił, że dobrze sie robi rame ze stali niskowęglowej. BOdajże Kowal robił experymenty...
: 20 maja 2009, 18:11
autor: Wiktor
Nierdzewka da rade w koncu to STAL
ma tylkik kilka procent chromu i niklu w sobie i ....nie przyciąga jej magnes.
Rama z nierdzewki to jest to.
LUK jak kiedys bede robil traje z V8 TDI to napewno rama bedzie z nierdzewki wypolerowanej.
Nierdzewka ma jeszcze jedna zalete.
pieknie sie spawa. a wykladanie spoiny igiem jest poprostu fantastyczne.
Waga chromoniklowki jest dosc duza ale mysle ze niewiele wieksza od czarnuchy.
Wytrzymalosc tez ma niezlą wiec mozna sie pokusic.
: 20 maja 2009, 19:28
autor: Luksky
co do spawania zauwazylem ze o wiele lepiej mi sie spawa elektroda kwasiaka niz zwykłego czarnucha

: 20 maja 2009, 19:52
autor: andrew1985
Lipa pisze:Luk problem polega na tym, że profile trzeba kupować w całych odcinkach z regóły po 6 m. Chyba, że znajdziesz kogoś kto ci na metry opchnie ale watpie... Tymbardziej, że nie może to być pierwsza lepsza rura

W Wysogotowie obok Poznania (tuż przy giełdzie samochodowej) jest hurtownia z stalą nierdzewną. Byłem tam osobiście i faktycznie rury są w odcinkach po 6m, ale sprzedają już połowy takiej rury czyli najmniejszy odcinek można kupić 3 metrowy.
: 20 maja 2009, 19:55
autor: Luksky
Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej....

: 20 maja 2009, 20:07
autor: Lipa
luksky pisze:Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej....

nawet pyrlandia się zmienia... co za czsy, nie ma Boga na niebie

: 20 maja 2009, 20:14
autor: Luksky
Lipa pisze:luksky pisze:Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej....

nawet pyrlandia się zmienia... co za czsy, nie ma Boga na niebie

Pyrlandia sie nie zmieni nigdy, ten drobny przedsiębiorca to pewnie przyjezdny jest

: 25 maja 2009, 13:08
autor: Lipa
dobra Cicholc to najlepsze zdjęcie jakie znalazłem odnośnia amorków skretu w mojej traji
http://images47.fotosik.pl/131/dbe5b93ec1dc5f03med.jpg
: 25 maja 2009, 18:11
autor: Luksky
że co, może ta niebieska skakanka rąbnięta dziewczynkom na podworku????

: 25 maja 2009, 21:25
autor: Cicholc
Lipa widzę że tagrze jesteś posiadaczem springera
mam pytanie ty masz tylko jeden amortyzator dobrze widzę?
: 25 maja 2009, 22:34
autor: 3oo
Cicholc pisze:Lipa widzę że tagrze jesteś posiadaczem springera
mam pytanie ty masz tylko jeden amortyzator dobrze widzę?
Amortyzator w springer'że?? toż to zbrodnia jakaś!!
: 25 maja 2009, 22:41
autor: Luksky
sprężyna - źle sie wyraził

: 25 maja 2009, 22:43
autor: Wodzu
Ta skakanka jak to Luk powiedzial jaka pelni funkcje?

: 25 maja 2009, 22:59
autor: kowal
Chodziło mu o amortyzator skrętu. Tak myślę.
: 25 maja 2009, 22:59
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:Ta skakanka jak to Luk powiedzial jaka pelni funkcje?

A może pokaż swoje rozwiązania w swojej trajce...?? hmmm...??
: 25 maja 2009, 23:27
autor: Cicholc
dobrze kowal rzekł chodzi mi o amortyzator skrętu bo zastanawiam się czy go nie załorzyc?
: 25 maja 2009, 23:32
autor: Luksky
Cicholc pisze:dobrze kowal rzekł chodzi mi o amortyzator skrętu bo zastanawiam się czy go nie załorzyc?
A co masz za objawy że szukasz amora skrętu? Kilka razy ogladałem to rozwiązanie w ścigach, ale u mnie nie widze zastosowania....
: 25 maja 2009, 23:35
autor: Cicholc
Mam długie zawieszenie i na drodze daje się wyczuc wibracje na kierownicy
: 25 maja 2009, 23:39
autor: Luksky
Cicholc pisze:Mam długie zawieszenie i na daje się wyczuc wibracje na kierownicy
a możesz zmierzyć odległość od środka głowki ramy do środka koła? CIekaw jestem ile jest u CIebie a ile u mnie?
: 25 maja 2009, 23:44
autor: Cicholc
jutro ci napisze
: 26 maja 2009, 08:39
autor: Lipa
Amortyzatory skrętu są dwa.. z zdjęcie jest zrobione z prawej strony więc widać tylko jeden...
dziś będę w garażu to specjalnie dla Ciebie Cicholc zrobię zdjęcie od dołu abyś wszystko dokładnie zobaczył
amortyzator - nie jest założony, chujowo wygląda. Poza tym nie było narazie takiej potrzeby.
A co do skakanki - jest po to aby niepewność, niewiedza, zazdrość zrzerała wszystkich patrzących... jak widać skutkuje

: 26 maja 2009, 09:13
autor: Lipa
Cicholc pisze:Mam długie zawieszenie i na drodze daje się wyczuc wibracje na kierownicy
kiere masz przykręcaną na sztywno do półki czy poprzez silentblocki? Jeżeli masz tak jak ja na sztywno.... to choćbyś się posrał będą wibracje... I TAK MA BYĆ !!!
Amortyzatory skrętu nie zlikwidują drgań kierownicy pochodzących z wibracji silnika
amortyzator skrętu jak sama nazwa wskazuje pomaga przy skręcaniu /pomaga również przy jeździe po nierównościach/. Kiedy skręcasz, kontakt z podłożem ma rant opony a to + siły występujące podczas skręcania wywołują efekt shimi. Amortyzatory kompensują te małe drgania a to zapewnia stabilniejsza jazdę w zakręcie, pewniejsze wyczucie maszyny i ułatwia utrzymanie kierownicy podczas jazdy po nierównościach.
: 26 maja 2009, 09:35
autor: Cicholc
Kiere Lipa mam na sztywno do górnej pułki tak jak i ty a chodziło mi dokładnie o to o czym piszesz o poprawienie komfortu jazdy na Polskich drogach (kolejny itp.)
