Strona 3 z 4

: 20 maja 2009, 16:45
autor: Lipa
Bartek2501 pisze:Zwykla stal np katowniki,ceowniki rury....
pamiętaj, że stwierdzenia zwykła stal jest bardzo zwodnicze... zwikła gwoździówka czy zwykła narzędziówka? profile możesz kupować w różnych gatunkach i z różnej jakościowo stali - od tego zależy ich wytrzymałość jaki waga


poza tym nie przesadzajmy jak aluminium daje rade to i nierdzewka o konkretnym przekroju da :mrgreen:

: 20 maja 2009, 16:47
autor: Wodzu
Narzedziowa?;D
Chromowo wanadowa? Nieee,mowie o takiej najtanszej przyziemnej stali....

: 20 maja 2009, 17:39
autor: Luksky
im twarsza stal tym mniej plastyczna, im wiecej węgla tym w zasadzie gorzej bo peka po prostu. Ktoś kiedys mówił, że dobrze sie robi rame ze stali niskowęglowej. BOdajże Kowal robił experymenty...

: 20 maja 2009, 18:11
autor: Wiktor
Nierdzewka da rade w koncu to STAL
ma tylkik kilka procent chromu i niklu w sobie i ....nie przyciąga jej magnes.
Rama z nierdzewki to jest to.
LUK jak kiedys bede robil traje z V8 TDI to napewno rama bedzie z nierdzewki wypolerowanej.
Nierdzewka ma jeszcze jedna zalete.
pieknie sie spawa. a wykladanie spoiny igiem jest poprostu fantastyczne.
Waga chromoniklowki jest dosc duza ale mysle ze niewiele wieksza od czarnuchy.
Wytrzymalosc tez ma niezlą wiec mozna sie pokusic.

: 20 maja 2009, 19:28
autor: Luksky
co do spawania zauwazylem ze o wiele lepiej mi sie spawa elektroda kwasiaka niz zwykłego czarnucha :)

: 20 maja 2009, 19:52
autor: andrew1985
Lipa pisze:Luk problem polega na tym, że profile trzeba kupować w całych odcinkach z regóły po 6 m. Chyba, że znajdziesz kogoś kto ci na metry opchnie ale watpie... Tymbardziej, że nie może to być pierwsza lepsza rura :razz:
W Wysogotowie obok Poznania (tuż przy giełdzie samochodowej) jest hurtownia z stalą nierdzewną. Byłem tam osobiście i faktycznie rury są w odcinkach po 6m, ale sprzedają już połowy takiej rury czyli najmniejszy odcinek można kupić 3 metrowy.

: 20 maja 2009, 19:55
autor: Luksky
Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej.... :)

: 20 maja 2009, 20:07
autor: Lipa
luksky pisze:Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej.... :)
nawet pyrlandia się zmienia... co za czsy, nie ma Boga na niebie :lol:

: 20 maja 2009, 20:14
autor: Luksky
Lipa pisze:
luksky pisze:Poznaniaki ida na rekę klientowi? Ten świat mnie zadziwia coraz bardziej.... :)
nawet pyrlandia się zmienia... co za czsy, nie ma Boga na niebie :lol:
Pyrlandia sie nie zmieni nigdy, ten drobny przedsiębiorca to pewnie przyjezdny jest :)

: 25 maja 2009, 13:08
autor: Lipa
dobra Cicholc to najlepsze zdjęcie jakie znalazłem odnośnia amorków skretu w mojej traji

http://images47.fotosik.pl/131/dbe5b93ec1dc5f03med.jpg

: 25 maja 2009, 18:11
autor: Luksky
że co, może ta niebieska skakanka rąbnięta dziewczynkom na podworku???? :)

: 25 maja 2009, 21:25
autor: Cicholc
Lipa widzę że tagrze jesteś posiadaczem springera :mrgreen:
mam pytanie ty masz tylko jeden amortyzator dobrze widzę?

: 25 maja 2009, 22:34
autor: 3oo
Cicholc pisze:Lipa widzę że tagrze jesteś posiadaczem springera :mrgreen:
mam pytanie ty masz tylko jeden amortyzator dobrze widzę?
Amortyzator w springer'że?? toż to zbrodnia jakaś!!

: 25 maja 2009, 22:41
autor: Luksky
sprężyna - źle sie wyraził :)

: 25 maja 2009, 22:43
autor: Wodzu
Ta skakanka jak to Luk powiedzial jaka pelni funkcje? :twisted:

: 25 maja 2009, 22:59
autor: kowal
Chodziło mu o amortyzator skrętu. Tak myślę.

: 25 maja 2009, 22:59
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:Ta skakanka jak to Luk powiedzial jaka pelni funkcje? :twisted:
A może pokaż swoje rozwiązania w swojej trajce...?? hmmm...??

: 25 maja 2009, 23:27
autor: Cicholc
dobrze kowal rzekł chodzi mi o amortyzator skrętu bo zastanawiam się czy go nie załorzyc?

: 25 maja 2009, 23:32
autor: Luksky
Cicholc pisze:dobrze kowal rzekł chodzi mi o amortyzator skrętu bo zastanawiam się czy go nie załorzyc?
A co masz za objawy że szukasz amora skrętu? Kilka razy ogladałem to rozwiązanie w ścigach, ale u mnie nie widze zastosowania....

: 25 maja 2009, 23:35
autor: Cicholc
Mam długie zawieszenie i na drodze daje się wyczuc wibracje na kierownicy

: 25 maja 2009, 23:39
autor: Luksky
Cicholc pisze:Mam długie zawieszenie i na daje się wyczuc wibracje na kierownicy
a możesz zmierzyć odległość od środka głowki ramy do środka koła? CIekaw jestem ile jest u CIebie a ile u mnie?

: 25 maja 2009, 23:44
autor: Cicholc
jutro ci napisze

: 26 maja 2009, 08:39
autor: Lipa
Amortyzatory skrętu są dwa.. z zdjęcie jest zrobione z prawej strony więc widać tylko jeden...

dziś będę w garażu to specjalnie dla Ciebie Cicholc zrobię zdjęcie od dołu abyś wszystko dokładnie zobaczył :mrgreen:

amortyzator - nie jest założony, chujowo wygląda. Poza tym nie było narazie takiej potrzeby.


A co do skakanki - jest po to aby niepewność, niewiedza, zazdrość zrzerała wszystkich patrzących... jak widać skutkuje :mrgreen: :cool:

: 26 maja 2009, 09:13
autor: Lipa
Cicholc pisze:Mam długie zawieszenie i na drodze daje się wyczuc wibracje na kierownicy
kiere masz przykręcaną na sztywno do półki czy poprzez silentblocki? Jeżeli masz tak jak ja na sztywno.... to choćbyś się posrał będą wibracje... I TAK MA BYĆ !!!

Amortyzatory skrętu nie zlikwidują drgań kierownicy pochodzących z wibracji silnika :mrgreen:

amortyzator skrętu jak sama nazwa wskazuje pomaga przy skręcaniu /pomaga również przy jeździe po nierównościach/. Kiedy skręcasz, kontakt z podłożem ma rant opony a to + siły występujące podczas skręcania wywołują efekt shimi. Amortyzatory kompensują te małe drgania a to zapewnia stabilniejsza jazdę w zakręcie, pewniejsze wyczucie maszyny i ułatwia utrzymanie kierownicy podczas jazdy po nierównościach.

: 26 maja 2009, 09:35
autor: Cicholc
Kiere Lipa mam na sztywno do górnej pułki tak jak i ty a chodziło mi dokładnie o to o czym piszesz o poprawienie komfortu jazdy na Polskich drogach (kolejny itp.)
:mrgreen: