Strona 3 z 5

Re: Siemano

: 28 cze 2011, 11:55
autor: robos1221
No ciekawa ciekawa :D Ale ja wole reversa.

Re: Siemano

: 29 cze 2011, 20:18
autor: El Kopyto
robos1221 pisze:No ciekawa ciekawa :D Ale ja wole reversa.
ale ten silnik do twej koncepci za maly to raz dwa twoja koncepcja duzo drosza a tak bys od atv tylnia os wykozystal zawias np od jawy taki jaki mam na zbyciu

Re: Siemano

: 03 lip 2011, 04:19
autor: krzysiek1105
Witam młodzięnca, i pare spostrzezen wrzuce od siebie.
Oil dal ci juz gotowy pomysł i nawet fotke,a Ty dalej uparty
Pare rad dostaleś od bardzo doświadczonych konstruktorów maszyn na trzech kolac, wiec jak masz ograniczony budżet i umiejetności to skorzystaj z tych rad, bo niechciałbym zebyś się zniechęcił i w przyszlości nie budowal wielkiej traji na V8.
A koszty budowy nawet tak malej trajeczki jak piszesz, to raczej przekroczą 1000 PLNów, ja swoją buduje juz 2 latka i przestalem liczyć koszty jak stuknely mi 2000 PLNów, a na jakim jestem etapie to mozesz zobaczyć w moim temacie.
Podsumowując
Z calego serca zycze Ci zeby twoja wydumka wyszla jak ja sobie wymarzyłeś, i przepraszam za szorstkość.Ale taki juz jestem... zycie mnie nauczyło realnie patrzec na ten zamazany świat :mrgreen:

Re: Siemano

: 03 lip 2011, 04:51
autor: krzysiek1105
robos1221 pisze:Witam Wszystkich'! Mam na imię Robert. Lat tylko 14 (małolat). Urodziłem się w województwie podlaski w Białymstoku i tam też jestem zamieszkały :D Zachorowałem na Reverse Trike, nawet zrobiłem już projekt 3D, ale niestety w takich warunkach jakie posiadam(piwnica) nie ma możliwości skonstruowania takiej maszyn. Może w połowie lata jak bd miał blaszaka. NO to by było na tyle :D
A jeszcze pytanko czy mozesz wrzucic ten projekt , bo ciekawi mnie i pewnie nie tylko co tam zmajstrowales w jakiejs skali :?: :?:

Re: Siemano

: 03 lip 2011, 13:19
autor: robos1221
Proszsz, tylko musisz mieć SketchUp do pobrania na google.pl :D http://www.speedyshare.com/files/29264595/buggy.skp

Re: Siemano

: 03 lip 2011, 16:01
autor: Woma
http://www.youtube.com/watch?v=EdxHKcVnvUs

Jakby komuś nie chciało się ściągać tego programu.

Według mnie zostawiłeś za mało miejsca na nogi. Jak przedłużysz to "kabina" będzie za długa i musisz zastosować kratownicę żeby ją wzmocnić. Od czego ma być układ kierowniczy z silnikiem?

Re: Siemano

: 03 lip 2011, 21:18
autor: robos1221
Ok, dzięki za dodanie na YT :D . Myślałem żeby wszystko samemu wykminić, oprócz piast i zwrotnic. A jeszcze chciałem amorki wzdłuż konstrukcji, tj. w tym kwadracie z przodu. Zawiecha coś jak tutaj :D http://picasaweb.google.com/milka380/Pi ... 6264778194

Re: Siemano

: 04 lip 2011, 16:41
autor: El Kopyto
no nie powiem ze konepcja zla itp itd ale raz nie te warunki ktore masz dwa szykuj okolo10 tys trzy zeby to pojechalo trzeba miec conajmie20pare kucow
(no mozna wziasc maly silnik od przednio napedowca np.tico zaspawac w nim dyfer i puscic z jednej strony napedt lancuchem ale to juz wysza szkola jazdy i po drugie nie zabardzo piwnica sie do tego nada no fakt za komuny budowali w piwnicach nawet jachty lecz wtedy ludzie byli bardziej wyrozumiali) mocy z porzadnym momentem ale to juz twoja decyzja ja chcialem pomuc gotow nawet bylem dac za smieszne zlocisze tobie zawias od jawy

Re: Siemano

: 04 lip 2011, 20:53
autor: pawlikTrike
Oil pisze:no nie powiem ze konepcja zla itp itd ale raz nie te warunki ktore masz dwa szykuj okolo10 tys trzy zeby to pojechalo trzeba miec conajmie20pare kucow
(no mozna wziasc maly silnik od przednio napedowca np.tico zaspawac w nim dyfer i puscic z jednej strony napedt lancuchem ale to juz wysza szkola jazdy i po drugie nie zabardzo piwnica sie do tego nada no fakt za komuny budowali w piwnicach nawet jachty lecz wtedy ludzie byli bardziej wyrozumiali) mocy z porzadnym momentem ale to juz twoja decyzja ja chcialem pomuc gotow nawet bylem dac za smieszne zlocisze tobie zawias od jawy
Oil ale żeś się wyrobił :shock: no nie poznaję kolegi... :D

Re: Siemano

: 05 lip 2011, 10:20
autor: robos1221
No myślałem też o silniku od Jawy 350. Myślę, że 20-pare koni da rade :D Ale tak jak własnie pisał bd coś myślał z tym dopiero jak bd miał blaszaka.

Re: Siemano

: 05 lip 2011, 17:34
autor: El Kopyto
pawlikTrike pisze:
Oil pisze:no nie powiem ze konepcja zla itp itd ale raz nie te warunki ktore masz dwa szykuj okolo10 tys trzy zeby to pojechalo trzeba miec conajmie20pare kucow
(no mozna wziasc maly silnik od przednio napedowca np.tico zaspawac w nim dyfer i puscic z jednej strony napedt lancuchem ale to juz wysza szkola jazdy i po drugie nie zabardzo piwnica sie do tego nada no fakt za komuny budowali w piwnicach nawet jachty lecz wtedy ludzie byli bardziej wyrozumiali) mocy z porzadnym momentem ale to juz twoja decyzja ja chcialem pomuc gotow nawet bylem dac za smieszne zlocisze tobie zawias od jawy
Oil ale żeś się wyrobił :shock: no nie poznaję kolegi... :D
zlamalem wasza ksiege szyfruw

Re: Siemano

: 05 lip 2011, 17:42
autor: El Kopyto
masz dbry silnik do wziecia za dobra kase z wstecznym ktory jest bardziej przystosowany do radzenia sobie z tym obciazeniem to po co sie pchasz w jawe?jeszcze raz powturze jak juz chcesz miec w tej koncepci swojej traje kup maly silnik od przednio napedowca cena nie wiele wieksza niz silnik jawy dwa mniej zawodny zaspawaj dyfer i z jednej strony wyprowadzc napedt lancuchem i masz tanio nie skomplikowanie nie jest az tak wazna moc waznieszy jest momet obrotowy a tego jawa niema za duzo dwa az tyle masz sily zeby na kazdym parkingu pchac ja do tylu?

Re: Siemano

: 08 lip 2011, 23:41
autor: krzysiek1105
Oil pisze:masz dobry silnik do wzięcia za dobra kasę z wstecznym który jest bardziej przystosowany do radzenia sobie z tym obciążeniem to po co sie pchasz w jawę? jeszcze raz powtórzę jak juz chcesz mieć w tej koncepcji swojej traje kup mały silnik od przednio napedowca cena nie wiele wieksza niz silnik jawy dwa mniej zawodny zaspawaj most i z jednej strony wyprowadzc napedt lancuchem i masz tanio nie skomplikowanie nie jest az tak wazna moc waznieszy jest momet obrotowy a tego jawa niema za duzo dwa az tyle masz sily zeby na kazdym parkingu pchac ja do tylu?
Koncept fajny, ale Młody uparty na swoje. Oil chyba nic nie wskórasz swoimi (czytaj młody) Bardzo Dobrymi i z doświadczenia wziętymi radami. Może na siłownie chodzi i da rade wypychać taką kupę żelastwa z parkingu :lol:
Młodszy Kolego moja juz jeżdżąca od dzisiaj traja waży na razie bagatela jakieś w grubym przybliżeniu 350 kg i ciężko sie toto pcha ,zwłaszcza do tyłu a dojdzie jeszcze parę kilosów . Twoja konstrukcja będzie ważyć niewiele mniej niż moja albo i tyle samo, a jesteś troszeczkę młodszy odemnie (mam syna 3 lata młodszego) i nie bardzo Cię widzę jak to wypychasz z garażu. Ale powodzenia życzę i zobaczę z chęcią co Ci z tego wyjdzie.
P.S. Masz gotowe rozwiązania to z nich korzystaj, bo jak będziesz się uczył na swoich błędach to, to będzie dla Ciebie kara a nie przyjemność jaką jest tworzenie pięknych rzeczy.
Powodzenia

Re: Siemano

: 09 lip 2011, 16:04
autor: El Kopyto
krzysiek1105 pisze:
Oil pisze:masz dobry silnik do wzięcia za dobra kasę z wstecznym który jest bardziej przystosowany do radzenia sobie z tym obciążeniem to po co sie pchasz w jawę? jeszcze raz powtórzę jak juz chcesz mieć w tej koncepcji swojej traje kup mały silnik od przednio napedowca cena nie wiele wieksza niz silnik jawy dwa mniej zawodny zaspawaj most i z jednej strony wyprowadzc napedt lancuchem i masz tanio nie skomplikowanie nie jest az tak wazna moc waznieszy jest momet obrotowy a tego jawa niema za duzo dwa az tyle masz sily zeby na kazdym parkingu pchac ja do tylu?
Koncept fajny, ale Młody uparty na swoje. Oil chyba nic nie wskórasz swoimi (czytaj młody) Bardzo Dobrymi i z doświadczenia wziętymi radami. Może na siłownie chodzi i da rade wypychać taką kupę żelastwa z parkingu :lol:
Młodszy Kolego moja juz jeżdżąca od dzisiaj traja waży na razie bagatela jakieś w grubym przybliżeniu 350 kg i ciężko sie toto pcha ,zwłaszcza do tyłu a dojdzie jeszcze parę kilosów . Twoja konstrukcja będzie ważyć niewiele mniej niż moja albo i tyle samo, a jesteś troszeczkę młodszy odemnie (mam syna 3 lata młodszego) i nie bardzo Cię widzę jak to wypychasz z garażu. Ale powodzenia życzę i zobaczę z chęcią co Ci z tego wyjdzie.
P.S. Masz gotowe rozwiązania to z nich korzystaj, bo jak będziesz się uczył na swoich błędach to, to będzie dla Ciebie kara a nie przyjemność jaką jest tworzenie pięknych rzeczy.
Powodzenia
a możne on chce strongmenem zostać?już go roszyfrowałem z tylu będzie miał dyszel i będzie ciagnoł do tylu

Re: Siemano

: 09 lip 2011, 23:13
autor: krzysiek1105
Oil pisze:
krzysiek1105 pisze:
Oil pisze:masz dobry silnik do wzięcia za dobra kasę z wstecznym który jest bardziej przystosowany do radzenia sobie z tym obciążeniem to po co sie pchasz w jawę? jeszcze raz powtórzę jak juz chcesz mieć w tej koncepcji swojej traje kup mały silnik od przednio napedowca cena nie wiele wieksza niz silnik jawy dwa mniej zawodny zaspawaj most i z jednej strony wyprowadzc napedt lancuchem i masz tanio nie skomplikowanie nie jest az tak wazna moc waznieszy jest momet obrotowy a tego jawa niema za duzo dwa az tyle masz sily zeby na kazdym parkingu pchac ja do tylu?
Koncept fajny, ale Młody uparty na swoje. Oil chyba nic nie wskórasz swoimi (czytaj młody) Bardzo Dobrymi i z doświadczenia wziętymi radami. Może na siłownie chodzi i da rade wypychać taką kupę żelastwa z parkingu :lol:
Młodszy Kolego moja juz jeżdżąca od dzisiaj traja waży na razie bagatela jakieś w grubym przybliżeniu 350 kg i ciężko sie toto pcha ,zwłaszcza do tyłu a dojdzie jeszcze parę kilosów . Twoja konstrukcja będzie ważyć niewiele mniej niż moja albo i tyle samo, a jesteś troszeczkę młodszy odemnie (mam syna 3 lata młodszego) i nie bardzo Cię widzę jak to wypychasz z garażu. Ale powodzenia życzę i zobaczę z chęcią co Ci z tego wyjdzie.
P.S. Masz gotowe rozwiązania to z nich korzystaj, bo jak będziesz się uczył na swoich błędach to, to będzie dla Ciebie kara a nie przyjemność jaką jest tworzenie pięknych rzeczy.
Powodzenia
a możne on chce strongmenem zostać?już go roszyfrowałem z tylu będzie miał dyszel i będzie ciagnoł do tylu
Aaaaaaa, zaskoczyłem ...jaki ja nie domyślny jestem :roll: chce pokonać Pudziana, ze na to wcześniej nie wpadłem :lol: :mrgreen:

Re: Siemano

: 10 lip 2011, 11:58
autor: robos1221
Dokładnie chłopaki, rozszyfrowaliście mnie, na siłce macham jak trzeba :lol:

Re: Siemano

: 10 lip 2011, 13:56
autor: krzysiek1105
robos1221 pisze:Dokładnie chłopaki, rozszyfrowaliście mnie, na siłce macham jak trzeba :lol:
Dobrze że poczucie humoru dopisuje, i to sie liczy. :lol:
Działaj, Młody działaj i chwal sie co już wymodziłęś, jak bedziesz miał jakieś problemy z detalami to wal jak w dym.
Pozdrawiam Krzysiek :)

Re: Siemano

: 13 lip 2011, 13:36
autor: robos1221
Panowie ten silnik co za 5zł kupiłem to typek chce 300. Nawet za tyle to chyba sie opyla. Postrasze go to moze jeszcze do 200 zejdzie :lol:

Re: Siemano

: 13 lip 2011, 16:52
autor: El Kopyto
i znow bez wstecznego za300 zeta to masz silnik od przednio napedowca i blokujesz dyfer i masz lepiej

Re: Siemano

: 13 lip 2011, 20:06
autor: winda
jak go za mocno postraszysz to ci wyśle.... z piaskiem w oleju

Re: Siemano

: 14 lip 2011, 00:26
autor: custom
winda pisze:jak go za mocno postraszysz to ci wyśle.... z piaskiem w oleju
Z piaskiem w oleju ? O matko , przecież wtedy gościu ukręcił by na siebie bata .

Re: Siemano

: 15 lip 2011, 09:43
autor: El Kopyto
aha weź pod uwagę ze w skuterach jest wahacz sprzęgnięty z silnikiem życzę powodzenia w przedłużaniu tego rozwiązania no chyba ze dasz skuterowe kolo i jeszcze pamiętaj ze mały moment obrotowy i ze nie widzę podstaw by przy większej masie i oporze toczenia skrzynka biegowa dała rady jest tam tzw sprzęgło odśrodkowe wel rolkowe wszelkie zmiany w nim są ciężkie drogie a czasami niemożliwe

Re: Siemano

: 15 lip 2011, 11:55
autor: krzysiek1105
Oil pisze:aha weź pod uwagę ze w skuterach jest wahacz sprzęgnięty z silnikiem życzę powodzenia w przedłużaniu tego rozwiązania no chyba ze dasz skuterowe kolo i jeszcze pamiętaj ze mały moment obrotowy i ze nie widzę podstaw by przy większej masie i oporze toczenia skrzynka biegowa dała rady jest tam tzw sprzęgło odśrodkowe wel rolkowe wszelkie zmiany w nim są ciężkie drogie a czasami niemożliwe
Z tego co się orientuje to sprzęgła odśrodkowego nie przerobisz chyba że je wypieprzysz i wstawisz inne, ale to przekroczy wartość zespołu napędowego i nie wiadomo czy bedzie działać, Sprzęgło odśrodkowe jest dobre tylko w oryginalnym rozwiązaniu, jak dasz większe obciążenie to poprostu się spali, ale jest tego jeden plus...zajefajnie śmierdzi :lol: :mrgreen:

Re: Siemano

: 15 lip 2011, 13:57
autor: El Kopyto
no o tym mowilem tylko delikatniej

Re: Siemano

: 18 lip 2011, 23:52
autor: krzysiek1105
Oil pisze:no o tym mowilem tylko delikatniej
Oil, nie gniewaj się ale delikatnie to można panienke po pupci poklepać, a mlodemu trzeba twardo tlumaczyć, ja mam syna 3 lata mlodzszego od konstruktora w temacie i jak mu mówie że coś nie zadziała to od razu to rozumie.Zebys źle nie zrozumiał, nie daje swojemu młodemu gotowych rozwiązań tylko zmuszam do myślenia, i jak cos mądrego podpatrzy i wymyśli to chwale a jak porażka to namawiam do dalszych kombinacji. Bo przecież na tym polega budowa wlasnej wydumki.