Strona 3 z 3

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 22 maja 2011, 11:30
autor: slawek99
slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 22 maja 2011, 12:36
autor: Rob_trike
czyli wez jakas rurke i wywal filtr na chwile + brzmi z tym powietrzem logicznie :shock:

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 10:27
autor: bandit
Pawlik, pisałeś, że wymieniałeś gażnik. Sprawdź 2 rzeczy: czy w gaźniku przypadkiem nie jest założony odwrotnie dyfuzor. Druga sprawa dotyczy dyszy wolnych obrotów. W 2 silnikach kaszloskich, w których został założony "nowy" regenerowany gaźnik, był problem z dyszą. Elektroniczna dysza nie chciała współpracować, podcięcie wodzika nic nie dawało...dopiero zamontowanie starej dyszy wkręcanej na śrubstaka problem wyeliminował. Sprawdź te 2 rzeczy może akurat to.

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 10:37
autor: pawlikTrike
bandit pisze:Pawlik, pisałeś, że wymieniałeś gażnik. Sprawdź 2 rzeczy: czy w gaźniku przypadkiem nie jest założony odwrotnie dyfuzor. Druga sprawa dotyczy dyszy wolnych obrotów. W 2 silnikach kaszloskich, w których został założony "nowy" regenerowany gaźnik, był problem z dyszą. Elektroniczna dysza nie chciała współpracować, podcięcie wodzika nic nie dawało...dopiero zamontowanie starej dyszy wkręcanej na śrubstaka problem wyeliminował. Sprawdź te 2 rzeczy może akurat to.
Dysze sprawdzałem i podmieniałem na inną, ale może wkręcę starą tradycyjną, zobaczę czy będzie pasować, bo tam chyba jest oring w innym miejscu :?

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 12:22
autor: bandit
Dokładnie, wkręć stara (nie elektronik), może to pomoże. Nie wiem od czego to zależało, ale gaźniki regenerowane nie chciały współpracowac z elektronikami....

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 15:20
autor: pawlikTrike
Panowie VIKTORIA !!!!!! bestia działa ! :mrgreen:
Dzisiaj, dociągnąłem głowicę, ustawiłem zawory, sprawdziłem pompę tak jak Luk napisał czy rzyga, w gaźniku jeszcze raz ustawiłem poziom paliwa, zrobiłem pływak z 7,5mm na 7mm :roll: i .... nic ...DUPA, ręce mi opadły
i wtedy jeszcze raz przyjrzałem się filtrowi paliwa, który przecież wymieniałem na Jajcarni czyli filtr nówka, zastanowiło mnie dlaczego jest w nim taki mały poziom paliwa mniej niż pół, i co się okazało filterek na zgrzewie miał małą nieszczelność i zapowietrzał paliwo, nic z niego nie ciekło, ale powietrze musiał ciągnąć, bo jak wymieniłem na nowy to momentalnie wypełnił się paliwem niemal do pełna i objawy ustały, wszystko hula :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czytałem o takim filterku na elektrodzie facet miał taki przypadek, ale to olałem na samym początku bo po co? przecież filter wymieniałem miesiąc temu i chodziło dobrze, a jednak ...
Zrobiłem na próbę trasę 40 km, po drodze zahaczając o przegląd i wygląda że jest OK i mogę lecieć na ZLOT !!!!
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc :D

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 15:33
autor: Sulkyrider
No to cieszę się, zajebiście. Bo juz się martwiłem że będzie zlot pieszych trajkersów.

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 15:35
autor: pawlikTrike
Sulkyrider pisze:No to cieszę się, zajebiście. Bo juz się martwiłem że będzie zlot pieszych trajkersów.
Spoko :D sam traciłem nadzieję na szczęśliwy finał :D

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 17:07
autor: Luksky
heh, w wozkach, ktore serwisuje tak czasami sie zachowuje filtr hydrauliki. nie cieknie tylko zasysa do srodka, jednak krwawi w momencie jak cisnienie opadnie i sie wyrowna z atmosferycznym. W kazdym razie ciesze się, że powiedziales co było, bo to, ze taka awaria wystapila oznacza juz teraz tylko dobrze, gdyz nauka nie idzie w las i procentuje. Prowadze sobie dziennik z nietypowymi usterkami silnikow spalinowych, i instalacji z ktorymi mam do czynienia nqa codzien. Dopisuje wobec tego.

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 17:30
autor: mały
Super.Fajnie że doszedłeś co to jest,kurna małą
rzecz a zdrowia na psuła.
Będąc na zlocie u Wicia jak pojechaliśmy na wycieczkę to traja straszne szarpała jagby nie dostawała paliwa i we filterku też było mało zupy,ale Bawół podpowiedział żeby go wykręcić i przedmuchać(Bawół dmuchał :lol: :lol: ),wiec tak zrobiliśmy co się okazało było kupa syfu,lakieru ze zbiornika i to blokowało przepustowość.
Nie skojarzyłem se tego z twoja awarią ale fajnie że zapierdala. :wink:

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 18:32
autor: Rob_trike
uffffff pięknie że tak się skończyło ...

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 22:55
autor: slawek99
slawek99 pisze:
slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.
Pisałem :mrgreen: , ale nikt tym się nawet nie zainteresował :( , sory tylko Rob !!!!!

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 23:18
autor: pawlikTrike
slawek99 pisze:
slawek99 pisze:
slawek99 pisze:Zmień sposób zamocowania filterka paliwa z poziomu w pion, tak żeby paliwo wpływało z góry i wypływało dołem

Miałem taki sam problem swego czasu w swoim VN , robiłem cuda i nic to nie dawało, dopiero zmiana filtra na większy i pozycji mocowania na pionową załatwiło sprawę :lol:
Sprawdź czy podczas "przegazówki" nie tworzą się tam pęcherze powietrza i czy filtr cały czas jest pełen paliwa. Jeszcze jedno filtr pracuje razem ze silnikiem czy jest osobno i zamocowany na stałe do ramy? Powodzenia.
Pisałem :mrgreen: , ale nikt tym się nawet nie zainteresował :( , sory tylko Rob !!!!!
pisałeś :oops: ale być może dlatego że pisałeś to ten filter mnie zainteresował :D

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 23 maja 2011, 23:48
autor: slawek99
Ja przez tę ''pierdołę'' w swoim VN rozebrałem silnik praktycznie w części i nic nie dawało składanie wszystkiego z serwisówką w ręku, dopiero jak zauważyłem powietrze w filtrze.................... :D
Dziś miałem kolejny przypadek z filtrem. Przyjechał do mnie bratanek jakimś chińskim skuterem i też skuterek pochodził jakiś czas dobrze potem gasł :roll: . Poskracałem przewody paliwowe / robiły syfony i powietrze blokowało opad paliwa ze zbiornika/ i oczywiście filterek w pion, żeby zawsze był pełen paliwa.
Narazie skuter ' chodzi jak burza" :shock:

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 24 maja 2011, 18:30
autor: Luksky
z filtrami jest roznie, to przeplywowe zbiorniczki, wiec trzeba miec troche w glowie z fizyki, zeby zakumac co sie czasami potrafi zrobic w takim niby prostym urzadzeniu.

BTW: Widział ktos rozerwany filtr olejowy? :)

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 24 maja 2011, 18:43
autor: maciey
Luksky pisze:

BTW: Widział ktos rozerwany filtr olejowy? :)
Moja ściana i sufit w garażu :mrgreen:
Przy Golfie 2.0 "trociny" z panewki zablokowały zawór przelewowy na pompie olejowej... :shock:

Re: prosty jak cep... , ale?????

: 24 maja 2011, 22:22
autor: Luksky
o to widze, ze masz jako tako doswiadczenia w tej kwesti :) u mnie byl klient lepszy :)

filtr wysokiego cisnienia - cisnienie ok 380bar, pacjent zainstalowal filtr od golfa 2 olejowy bo jak sie tlumaczyl, tak samo wyglada :) cóż :)