custom pisze:Seku , chyba musisz podnieść trochę na drążkach bo koła krzywo stoją .
Poza tym wypas .
Już zamówiłem sobie amorki od MZ i jak je wrzucę to zobaczę jak to będzie stało. Pewnie o jeden ząbek na drążku ruszę, ale to to już jest pieszczenie, a przede mną jeszcze sporo grubej roboty.
Aha kupiłem sobie dosyć fajna stacyjkę do trajki. Cena może nie powala, ale nie jest to tandeta i ma idealny układ pozycji do mojej instalacji bo:
P - pozycja świateł postojowych (można wyjąć kluczyk)
0 - zero (można wyjąć kluczyk)
1 - załączony zapłon
2 - zapłon + postojówki
3 - zapłon + postojówki + mijania
sekuwawa pisze:Aha kupiłem sobie dosyć fajna stacyjkę do trajki. Cena może nie powala, ale nie jest to tandeta i ma idealny układ pozycji do mojej instalacji bo:
P - pozycja świateł postojowych (można wyjąć kluczyk)
0 - zero (można wyjąć kluczyk)
1 - załączony zapłon
2 - zapłon + postojówki
3 - zapłon + postojówki + mojania
Seku to jest wewnętrzna kabinowa.Ostatnio jelonkiem przez tydzień czasu kosili kukurydzę z wybitą przednią szybą i .... kluczyka nie wyciągniesz Do trajki się nada?
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
maciej pisze: Seku to jest wewnętrzna kabinowa.Ostatnio jelonkiem przez tydzień czasu kosili kukurydzę z wybitą przednią szybą i .... kluczyka nie wyciągniesz Do trajki się nada?
Też nad tym myślałem i dlatego tył zabuduję i uszczelnię, a co do przodu to tak jak w każdej może coś wlecieć Z drugiej strony skoro ja na deszcz mam kondona to i na stacyjkę sobie uszyję
Poprawione mocowania błotników tak, że amorki od MZ pasują (dzięki łukasz za pomysł). Drugi błotnik tył wyspawany tak, że jest komplet do przymiarek oraz wyspawane stelaże foteli (na razie dobrze popunktowane, ale to już coś) oto postęp z prac. Kolejne etapy jak dopisze wolny czas i pogoda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fajna traja powstała. Szacuneczek z bak i błotniki ,ale jak dla mnie to nie psuj jej farbą , jeszcze troszkę kwasu solnego i wydobędziesz naturalny kolor stali,ale takie moje zboczenie od normy
A jeszcze silnik byś wymienił na jakis żywszy to byłoby całkiem s
i
Troszkę ostatnio popijam i wylewny się robię
adaśko pisze:Fajna traja powstała. Szacuneczek z bak i błotniki ,ale jak dla mnie to nie psuj jej farbą , jeszcze troszkę kwasu solnego i wydobędziesz naturalny kolor stali,ale takie moje zboczenie od normy
A jeszcze silnik byś wymienił na jakis żywszy to byłoby całkiem s
i
Troszkę ostatnio popijam i wylewny się robię
Traja w stylu RAT mi bardzo podchodzi, ale wiem, że będzie wtedy problem z rejestracją. Diagności jak widzą coś ładnego, pomalowanego to inaczej podchodzą do tematu. A co do silnika to uważasz, że SUBARU ok 100 KM to mało?
adaśko pisze:Fajna traja powstała. Szacuneczek z bak i błotniki ,ale jak dla mnie to nie psuj jej farbą , jeszcze troszkę kwasu solnego i wydobędziesz naturalny kolor stali,ale takie moje zboczenie od normy
A jeszcze silnik byś wymienił na jakis żywszy to byłoby całkiem s
i
Troszkę ostatnio popijam i wylewny się robię
Traja w stylu RAT mi bardzo podchodzi, ale wiem, że będzie wtedy problem z rejestracją. Diagności jak widzą coś ładnego, pomalowanego to inaczej podchodzą do tematu. A co do silnika to uważasz, że SUBARU ok 100 KM to mało?
a silniczka nie dopatrzyłem Mea kulpa
biję się w pierś
i obiecuję poprawę
A co do diagnostów to nie pękaj w końcu to tylko ludzie
Drugą traje będe wlaśnie kończył w kolorze naturalnym ale rzadko kto pochwala moj gust i puka się w głowę
Ale ja mam na to totalnie wyjebane
Niestety traja musi poczekać do wiosny ,ale na przyszły sezon będzie latać
Nie wiem czy z rejestracją bo coś ma się pozmieniać ,ale latac będzie
nie za ma co seku dobrze ze sie udalo, wkleji bys fote tych mocowan po przerobce moze i mi sie to przyda bo u siebie tez chcem amorki od mz, a mocowan jeszcze nie robilem
lukasz pisze:no to ciekawy paten, ciekawi mnie efekt i jak w traji to bedzie dzialac
Nie zaśmiecajmy koledze tematu jak już będzie w traji to napewno sie podziele doświadczeniami , narazie wiem że kabina waży około 4 ton i ma amorków 4ry , ja planuję trzy , bo to trajka no a waga nie powinna przekroczyc 700kg także chyba podołają , a jak nie to na podorędziu czekają sportowe sprężyny od bmw bo i taka jest skrzynia i zawiecha
amen
lukasz pisze:nie za ma co seku dobrze ze sie udalo, wkleji bys fote tych mocowan po przerobce moze i mi sie to przyda bo u siebie tez chcem amorki od mz, a mocowan jeszcze nie robilem
Mocowania musiałem tylko podszlifować żeby mi weszły po drugiej stronie wahacza. Obawiałem się, że będę musiał tylko przestawiać odciąi, ale obyło się bez więc temat mi zajął nie więcej niż półgodzinki.
Fajnie Seku, Kierownica mi się podoba, błotniczek przedni też, do tylnych nie jestem przekonany, ale też se fajne, jakby były bardziej podobne do przedniego byłaby bajka !
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Dobra dawno nic nie wklejałem to żeby nie było, że wszystko stoi wklejam trochę fotek. Po zdjęciach nie widać jakiś kolosalnych postepów, ale powoli odhaczam punkty do momentu aż uznam że można demontować pod lakiery i inne bajery.
Obiecałem, że będzie hak i jest
201304101352.jpg
Wyspawałem sobie delikatny pług w który wg obliczeń wejdzie 45kg ołowiu. Jak będzie mało zalejemy ramę.
201304101347.jpg
Ogólnie to jeszcze sporo roboty, ale staram się to opanować.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.