Rob_trike pisze:ja prawie zdecydowałem się w mojej trzeciej ( juz sie nie mogę doczekać kiedy zacznę robić ) na przedni zawias taki trochę popierdolony - bez dolnej półki zobaczymy jak to wyjdzie
a możesz dać przykładową fote bo będę zaraz na etapie robienia przodu może cosik podejrzę
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Bogdan7 pisze:.............. trzeba tylko podciągmąć przewód powietrzny na przodzik traji i dorobic sterowanie przodem 1 elektrozawór +włącznik i powinna być gitarra
kurde, a mi się wydawało że kompletne nivo to bardzo skomplikowane ustrojstwo
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Bogdan7 pisze:.............. trzeba tylko podciągmąć przewód powietrzny na przodzik traji i dorobic sterowanie przodem 1 elektrozawór +włącznik i powinna być gitarra
kurde, a mi się wydawało że kompletne nivo to bardzo skomplikowane ustrojstwo
dosłownie parę kabli wężyków i sprężarka z całym sterowaniem pod kołem zapasowym tylko nowe poduszki drogie............. a używek nie ma co zakładać bo przeważnie są już popękane i póżniej kicha http://aukcjewp.wp.pl/bmw-525-e39-e-39- ... 00272.html
zobacz JUNKERS jakie to proste
Ostatnio zmieniony 29 paź 2010, 21:15 przez Bogdan7, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Nie wiem Bogdan czy zwóciłeś uwagę na moje przednie zawieszenie, ja mam jeden centralny amorek od Quada i świetnie daje rade. Docelowo właśnie tam miał być zamontowany właśnie pneumatyczny amorek, przeszkodą okazały sie oczywiście
zbyt wysokie koszta jak dla mnie. awzorowałem sie na czymś takim:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
adamnor pisze:Nie wiem Bogdan czy zwóciłeś uwagę na moje przednie zawieszenie, ja mam jeden centralny amorek od Quada i świetnie daje rade. Docelowo właśnie tam miał być zamontowany właśnie pneumatyczny amorek, przeszkodą okazały sie oczywiście
zbyt wysokie koszta jak dla mnie. awzorowałem sie na czymś takim:
OJP. zajebiste tylko czy przy moim silniku to zda egzamin? a jeżeli to z jakiego zajebistego materiału to musi być zrobione
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Bogdan7 pisze:..............zobacz JUNKERS jakie to proste
no w sumie w pytke, tylko czy nivo to nie układ hydrauliczno elektryczny, czy taki był tylko w starszych autach z e stajni merca, że za komfort odpowiadał układ hydrauliczny a za poziomowanie zawieszenie w zależności od obciążenia układ pneumatyczny?
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
w e39 tylko pneumatyczny hydrauliczny był w starszych bemach dużo rurek aku ciśnienia pompa wspomagania na silniku no i te cieknące amortyzatory wysokie których nie mam jak zamontować chyba że obok tylnej kanapy no i prostsze do wykonania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
no fakt, to upraszcza sprawę i w sumie wydaje się zjadliwe, poczekam jak to będziesz już miał do kupy złożone i może sam wrócę do pierwotnej koncepcji tylnego zawiasu z pneumatyką
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
junkers pisze:no fakt, to upraszcza sprawę i w sumie wydaje się zjadliwe, poczekam jak to będziesz już miał do kupy złożone i może sam wrócę do pierwotnej koncepcji tylnego zawiasu z pneumatyką
a i jeszcze jeden plus jak na zlocie będziecie chcieli ze mną pojeżdzić na tylnej kanapie to nie będę heblował po ziemi co w przypadku sprężyn było by nieuniknione
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
kasa i czas to bolączka większości z nas, ale powoli małymi kroczkami do celu, w każdym razie powodzenia z budową potwora, będę śledził temat Twojej budowy
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Witam pracujących w pocie czoła Trajkersów za namową Devila i Adamnora po ostatniej wizycie i radach w stylu weż to kurwa przerób obniżyłem górną część ramy z czego jestem bardzo zadowolony dzięki chłopaki za rady choć do demontażu silnika będę musiał zdemontować miskę oleju to trudno silnika nie wyjmuje się codziennie pytanie czy teraz zająć sie dokończeniem przodu i zawiasu czy zacząć budować tylną część ramy co radzicie jestem skłonny zająć się tyłem przynajmniej tak mi się wydaje pozdro ps. zdięcia poglądowe po i przed
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
obstawałbym żeby zrobić tył, jak postawisz na tylnych kołach zobaczysz jak siedzi i zważysz jaki nacisk na przód będzie i wtedy dopiero przedni zawias zmajstrujesz
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
też tak myślałem bo jednak parę kilo dojdzie zrobię tył i stelaże doczne -pod nogi a dopiero zajmę sie przodem jak już będzie przeważająca ilość kilogramów a tak zgodnie z ustawą ile traja może ważyć na maxa bo Devil mówił coś o 400 kg ja mam marne szanse żeby się w tym zmieścić pozdro
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
ja w dowodzie mam masa własna 450kg a dopuszczalna masa całkowita 700kg a ile traja waży to szczerze mówiąc nie mam pojęcia ,trzeba będzie wkoncu wjechać na wagę hehe
Według ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 30 kwietnia 2004 r. Na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515, z późn. zm.2) Dz.U.04.103.1085
Maksymalna masa dopuszczalna motocykla : 1000 kg (bez uwzględniania masy akumulatorów przy napędzie elektrycznym)
Maksymalna długość : 4 m
Maksymalna wysokość : 2,5 m
Maksymalna szerokość : 2.55 m
Maksymalna ładowność motocykla trójkołowego :
a) do przewozu rzeczy - 1.500 kg;
b) do przewozu osób - 300 kg;
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
adaśko pisze:Co tam Bodziu słychować zasypało cię tam bo dawno ciebie tu nie było ? Jak tam postępy przy potworku?
ponawiam pytanie ,coś ostatnio nie zaglądasz
Hej dobrą fuchę załapałem i brak czasu trochę a i wczoraj zastanawiałem się kiedy coś robiłem przy traji to już chyba z rok będzie jak stoi nie ruszana zrobi się ciepło to trza zadziałać trochę przez ten czas pokombinowałem i mam koncept także aby do wiosny i się coś ruszy w temacie pozdrawiam a najlepszego w nowym roku szerokości!!!
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Bogdan7 pisze:Witam pracujących w pocie czoła Trajkersów za namową Devila i Adamnora po ostatniej wizycie i radach w stylu weż to kurwa przerób obniżyłem górną część ramy z czego jestem bardzo zadowolony dzięki chłopaki za rady choć do demontażu silnika będę musiał zdemontować miskę oleju to trudno silnika nie wyjmuje się codziennie pytanie czy teraz zająć sie dokończeniem przodu i zawiasu czy zacząć budować tylną część ramy co radzicie jestem skłonny zająć się tyłem przynajmniej tak mi się wydaje pozdro ps. zdięcia poglądowe po i przed
w zwartych konstrukcjach ram, robi się jedną z kołysek odkręcaną