Strona 3 z 3

Re: BMW V12

: 29 sie 2010, 22:57
autor: Sulkyrider
Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.

Re: BMW V12

: 29 sie 2010, 23:02
autor: custom
Sulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazdu
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.

Re: BMW V12

: 29 sie 2010, 23:11
autor: Sulkyrider
custom pisze:
Sulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazdu
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.
Ciekawe... ale nie kumam co w samochodzie przeszkadza pedał, bo przeciez właśnie pedałem steruje się gazem, czy w terenowym samochodzie czy w jakimkolwiek innym.
A jeśli nie da się "przerobic" pedała na manetkę, (choć nie wierzę) to zawsze można zrobić tradycyjny rolgaz który za pomocą linki bedzie sterował tym pedałem.
A może autorowi przeróbki do terenówki chodziło po prostu o to że sterowanie gazem ma być przez linkę bezpośrednio i chuj?

Re: BMW V12

: 29 sie 2010, 23:21
autor: custom
Sulkyrider pisze:
custom pisze:
Sulkyrider pisze:Jak się nie mylę "pedał" to ustrojstwo z potencjometrem. Myślę że da się zrobić adopcję do manetki jeśli ktoś preferuje gaz w ręce.
Jak tak myślisz Sulk to już dobrze , bo jeden kolo adoptując taki silnik do terenowego pojazdu
zrezygnował , właśnie ze względu na ten pedał .
W efekcie zamontował silnik starszej generacji , bez tego ustrijstwa.
Ciekawe... ale nie kumam co w samochodzie przeszkadza pedał, bo przeciez właśnie pedałem steruje się gazem, czy w terenowym samochodzie czy w jakimkolwiek innym.
A jeśli nie da się "przerobic" pedała na manetkę, (choć nie wierzę) to zawsze można zrobić tradycyjny rolgaz który za pomocą linki bedzie sterował tym pedałem.
A może autorowi przeróbki do terenówki chodziło po prostu o to że sterowanie gazem ma być przez linkę bezpośrednio i chuj?
Z tego co mówił , chodziło o jakąś elektronikę :shock:

Re: BMW V12

: 30 sie 2010, 10:34
autor: winda
w autach terenowych urzywanych w terenie często pedał gazu jest poniżej lini wody.może to mu przeszkadzało aradzej nie jemu a elektronice

Re: BMW V12

: 30 sie 2010, 19:10
autor: Sulkyrider
winda pisze:w autach terenowych urzywanych w terenie często pedał gazu jest poniżej lini wody.może to mu przeszkadzało aradzej nie jemu a elektronice
Tak, ta wersja nawet trzyma się kupy.

Re: BMW V12

: 30 sie 2010, 21:23
autor: Ziołek
Często cały silnik (a nawet kierowca) jest poniżej linii wody więc jakakolwiek elektronika w terenowym aucie to porażka :)