Strona 3 z 8

Re: mbhp trike

: 23 sie 2010, 17:50
autor: yunkers
Dyfra poszukaj takiego co bedzie mial kolo przelozenie blizsze 3, nie bedzie spowalnial zestawu. Sorki za polskie, a raczej ich brak, ale tutaj gdzie obecnie przebywam ich po prostu nie ma :D

Re: mbhp trike

: 24 sie 2010, 09:50
autor: Wiktor
mbhp pisze:Jeżeli to jest faktycznie od " benzynowej BMW 5 E 36 z 90 roku
no panie takiej bmw to fabryka nie puszczala
oznaczenie e46 to bmw seri 3
a z tego co piszesz masz od seri5
najprawdopodobniej to E34 podobna do e30 z tych samych lat produkcji

Re: mbhp trike

: 24 sie 2010, 10:20
autor: mbhp
Wiktor pewnie tak jest jak piszesz. Ja zamieściłem dane z opisu gościa co sprzedawał.
Generalnie patrzyłem tylko na ilośc wachaczy i czy mi podpasuje jakoś do konstrukcji.

Re: mbhp trike

: 31 sie 2010, 21:43
autor: mbhp
Dojachała skrzynia do kompletu wraz z wałem i wybierakiem biegów na linki.
2.0 nissan serena, pasuje dzwon na koło zamachowe, taracza 200mm sereny też gra z zamachem.
Teraz złozyć to razem flansza + najprawdopodobniej dystans pod zamach , żeby go przysunąć do skrzyni. Chyba, że wykombinuje cos innego na zasadzie obciecia troszkę dzwonu. Czego szczeże mówiąc niechciał bym robić.
Jak ja się k....w cieszę :D .
z przełożeniami powinno być git bo nissanowski most miał przełożenie powyżej 4 , a bejcowy most ma poniżej 4 .

Re: mbhp trike

: 01 wrz 2010, 15:04
autor: winda
mam nissana serenę od ponad dwóch lat.linka zmiany biegów dostępna tylko w nissanie 1400 zł.
mam gościa co dorabia po 180zł

Re: mbhp trike

: 01 wrz 2010, 16:33
autor: yunkers
Jeździłem kilka lat sereną i faktycznie te linki za nisko są w tym samochodzie i zimą często lubią zamarznąć i dość szybko się zużywają, ale w trajce to nie problem, w sumie podejście dość nowatorskie z tą skrzynią, powodzenia.
Na marginesie serena to zajebiście fajne wozidełko.

Re: mbhp trike

: 01 wrz 2010, 21:31
autor: mbhp
Słuchajcie chłopaki zależało mi na takiej skrzyni co jest niezadługa i dzwon podejdzie pod koło zamachowe od subryny. Bo nie chcę ruszać koła, w sensie toczenia ze średnicy pod miejszy dzwon. A żenić silnik z innym kołem zamachowym podchodzącym pod posiadaną skrzynię to troche ryzyko jest. No i zależało mi na "mobilnej wajsze od biegów" a z linkami jest mniej kombinacji bo dźwignię umiejscowisz tam gdzie chcesz na pokładzie taiki.
Ceny są spore tych linek to fakt, ale myślę że coś zaadoptuję ze standardów stosunkowo tańszych. Będzie troszkę kombinacji. No chyba że dostane tanio orginal.

Re: mbhp trike

: 01 wrz 2010, 21:34
autor: yunkers
Raczej łap kontakt od Windy na gościa co dorabia, bo cena jest atrakcyjna, nie podpasujesz z niczego tych linek, mają specyficzną konstrukcję, a biegowciepywacz z podstawą też nabyłeś?

Re: mbhp trike

: 02 wrz 2010, 06:47
autor: mbhp
junkers pisze:Raczej łap kontakt od Windy na gościa co dorabia, bo cena jest atrakcyjna, nie podpasujesz z niczego tych linek, mają specyficzną konstrukcję, a biegowciepywacz z podstawą też nabyłeś?
Tak, biegowciepywacz mam serenowski

Re: mbhp trike

: 14 wrz 2010, 21:23
autor: mbhp
Panowie dojechały fele.
8,5 "x18"
Jakie oponki moge na nie założyć?
245/30/18
Czy podejdą szersze?

Re: mbhp trike

: 14 wrz 2010, 21:31
autor: pawlikTrike
Wg tabeli szerokości można max 255 :D

Re: mbhp trike

: 14 wrz 2010, 21:34
autor: pawlikTrike
Jak by miały wyższy profil tak z 50 można by wcisnąć 265

Re: mbhp trike

: 14 wrz 2010, 21:35
autor: mbhp
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 08:09
autor: Wiktor
zaloz 215 albo 225 bedzie zajebiscie

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 11:43
autor: mbhp
Nie wyjdą stożki wtedy?

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 11:44
autor: Wiktor
male beda i bedzie zajebiscie
dodatkowo zmniejszysz kontakt opony z podlozem ktorego jak dla trajki i tak jest za duzo

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 11:47
autor: Doman
Zrób jak pisze Wiktor a'la German Style , optycznie poszerzy zestaw

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 12:17
autor: mbhp
nie moge sobie wyobrazić jeszcze tych delikatnych stożków na tych 225. Musze podjechać do gumiaży niech założą i oblukać jak to wizualnie wygląda.

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 12:44
autor: Doman
Szeroka felga , wąska opona , zobacz na traję Małego na Mangelsach , dla mnie osobiście rewelacja

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 12:57
autor: mbhp
Popatrzyłem na Małego koła - efekt jest. Muszę to przemyśleć czy mi ten styl podpasi pod resztę.

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 13:58
autor: pawlikTrike
Nie wiem co wy z tymi stożkami, mnie osobiście się to nie podoba, ja bym założył najszersze jakie można, co do szerokości że dla trajki za dużo powierzchni styku z podłożem też się nie zgodzę, garbus na 295 daje radę, to subaru nie da rady? no chyba że ktoś tak jak Wiktor :D planuje regularne palenie gumy wtedy jak najwęższą nawet stożki, łatwiej laczka zapalić i później koszty mniejsze przy wymianie :mrgreen:

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 14:05
autor: Wiktor
nie chodzi o palenie gumy ale o poslizgi i to niekontrolowane na mokrej powierzchni.
szersza opona= gorsza przycxzepnosc ze wsgledu na zmniejszenie nacisku na cm2

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 14:18
autor: pawlikTrike
Wiktor pisze:nie chodzi o palenie gumy ale o poslizgi i to niekontrolowane na mokrej powierzchni.
szersza opona= gorsza przycxzepnosc ze wsgledu na zmniejszenie nacisku na cm2
Jeżeli chodzi o mokrą nawierzchnię to się zgodzę w pozostałych przypadkach szersza wypada lepiej

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 15:34
autor: Doman
Panowie , zapomnijmy o paleniu lacza , wygląd jest naj naj .

Re: mbhp trike

: 15 wrz 2010, 20:14
autor: agramer1966
Jak na wygląd, im szerszej tym lepiej!
P1060753.JPG
P1060754.JPG