Strona 3 z 42

Re: Rob_trike III

: 17 cze 2010, 22:23
autor: Wiktor
1000 dla elketronika to nie duzo taka robota jest warta dwa trzy razy wiecej

Re: Rob_trike III

: 20 cze 2010, 21:01
autor: custom
Rob_trike pisze:wracjac do tematu - zaproponowałem 1000 zł elektronikowi za "ożywienie" pieca mustanga i łaskawie zachciało mu się poszukać, poszperać w mojej sprawie - więc jest nadzieja :)

Nie wiem czy to dużo czy mało ale jestem ... zdesperowany :mrgreen: Chcę ten piec i już no i juz nie moge sie doczekać budowy kolejnej trzykołowej (docelowej) maszynki
Powodzonka Rob z tą trzecią życzę :D
Już widzę twój filmik jak robisz drift wokół laski w mimiówce.

Re: Rob_trike III

: 20 cze 2010, 21:56
autor: Rob_trike
jak elektronik polegnie to bedzie lipa .... strasznie sie napaliłem na ten piec :shock:

Re: Rob_trike III

: 20 cze 2010, 22:31
autor: Luksky
Rob_trike pisze:jak elektronik polegnie to bedzie lipa .... strasznie sie napaliłem na ten piec :shock:

kurwa, ni chuja nie polegniemy na tym silniku..........
Melduj bracie w czym bedzie problem. Mamy tutaj roznych specjalistów, sądze że damy radę wszyscy razem....

Re: Rob_trike III

: 20 cze 2010, 22:50
autor: Rob_trike
no więc tak - jest kpl silnik z "okablowaniem" Jezdził w aucie i kulturalnie go zdemontowano tzn wypięto wszystkie wtyczki nie chlastano instalacji....

A wiec jest silnik + okablowanie + komputer silnika

Problem jest z immobilizerem i z ................. can-em

hu wie czy elektronik bedzie mial możliwość "skasowania" immo z kompa sterujacego praca silnika - a jak to obejdzie to nie wiadomo czy komp nie bedzie komunikował po can-ie z modułami i jak ich nie zobaczy ( np zegarów ) to czy nie wejdzie w tryb serwiowy - czytaj minimalna moc i obroty :|

Mam wszystkie namiary, opisy z kompa - znalazłem info z OBD i info o sofcie akurat tego kompa....

Przeslalem to wszystko "fachurce" z Warszawki - zobaczymy czy da rade ...

Re: Rob_trike III

: 20 cze 2010, 22:54
autor: Rob_trike
aha silnik z takiego bydlaka :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 21 cze 2010, 08:37
autor: Wiktor
Rob_trike pisze:no więc tak - jest kpl silnik z "okablowaniem" Jezdził w aucie i kulturalnie go zdemontowano tzn wypięto wszystkie wtyczki nie chlastano instalacji....

A wiec jest silnik + okablowanie + komputer silnika

Problem jest z immobilizerem i z ................. can-em

hu wie czy elektronik bedzie mial możliwość "skasowania" immo z kompa sterujacego praca silnika - a jak to obejdzie to nie wiadomo czy komp nie bedzie komunikował po can-ie z modułami i jak ich nie zobaczy ( np zegarów ) to czy nie wejdzie w tryb serwiowy - czytaj minimalna moc i obroty :|

Mam wszystkie namiary, opisy z kompa - znalazłem info z OBD i info o sofcie akurat tego kompa....

Przeslalem to wszystko "fachurce" z Warszawki - zobaczymy czy da rade ...
rob jesli to chodzi na canie to bedzie zajebisty problem ale moze sie udac :mrgreen: :mrgreen:
te nowe gowna potrafia komunikowac sie z kontrola trakcji i nawet brak kierownicy moze byc problemem!!!
dalej idzie abs, skrzyn ia biegow a nawet sterownik elektrycznych szyb.
w nowym modelu mercedesa w radiu koduje sie dane tak jak np zastosowana tapicerka !!!

Re: Rob_trike III

: 21 cze 2010, 09:21
autor: Luksky
po canie biegają sobie wszystkie błedy i sygnały, jezeli brakuje jakiegos podzespolu to jest pizdeczka, ale jak mowilismy wczesniej, zawsze mozna upierdolic okablowanie i wstawic gazniki :)

Re: Rob_trike III

: 21 cze 2010, 12:22
autor: Rob_trike
Gazniki gaznikami ale kolektor ? a zapłon hmmmmm coraz czarniej to widze ;/

Re: Rob_trike III

: 21 cze 2010, 17:42
autor: Luksky
Rob_trike pisze:Gazniki gaznikami ale kolektor ? a zapłon hmmmmm coraz czarniej to widze ;/
zapłon da radę przerobic

Re: Rob_trike III

: 21 cze 2010, 23:29
autor: sekuwawa
Luksky pisze:
Rob_trike pisze:Gazniki gaznikami ale kolektor ? a zapłon hmmmmm coraz czarniej to widze ;/
zapłon da radę przerobic
Luk czekam na podpowiedzi :)
Myślę o silniku subaru bez wtrysku, a tylko na gazie i 4 mixerach, ale z tym zapłonem to mam zagwozdkę. Słyszałem o jakiś uniwersalnych modułach, ale ma ktoś może namiary na coś takiego? W boxerze powinny wystarczyć 2 podwójne cewki np od malucha i dwa czujniki na kole zamachowym. potem wypadało by jeszcze jakąś mapę zapłonu wgrać to uniwersalnego kompa i powinno chodzić. To teoria, ale czy ktoś to robił ??

Re: Rob_trike III

: 22 cze 2010, 00:01
autor: Luksky
Ostatnio prawie, że miałem potrzebe przerobić full elektroniczny zapłon z cewkami na świecach na klasyczny zwykły - na szczescie udało mi sie zreanimować ten wynalazek, ale osoba, ktora u nas przerabia takie zapłony to nikt inny tylko Wiktor. Ma wypraktykowane. Wal do niego.

Ja robie takie rzeczy na silniku vw 1.8 ADF, bez problemu tam idzie wyrzucic cała elektronikę i zastosowac klasyczny układ. Na kole sa juz gotowe znaki, podkłada sie moduł od golfa 2 za 80zł, aparat, cewkę i kopułkę (jest miejsce zaslepione w silniku) i gra muzyka

Re: Rob_trike III

: 30 cze 2010, 21:48
autor: Rob_trike
no wiec było ambitnie - jednak z elektroniką jestem na bakier a "PANOWIE" elektronicy sie poddali... no może i by zrobili ale im sie po prostu nie chce - jeden z nich powiedział mi tak: moze i bym zrobil ale na wejscie 1500 zł, może być dwa razy tyle ale ja sie nie podejme bo wole zrobic dwie, trzy fuchy zwykłe bez gimnastyki i mam to samo :|

wiec zmuszony chęcią budowy trzeciej, no i ciągłym brakiem decyzji - postanowiłem:

Wczoraj przywiozłem Granade, 2,3 V6 w 5 biegowym manualu :mrgreen: Skonfiskowana na granicy ruską za przemyt - fajna wersja z podwójnym dnem bagażnika (przemyt) itp :mrgreen: Wypas - ruskie papiery, wizytówki, perfumy, breloczki i talizman na lusterku. Nawet działa elektryka szyb ( :!: ), klakson, radio, swiatła po prostu wypas :mrgreen:

Dzisiaj zmieniłem olej i filtr w silniku - odpaliłem - pieeeekny dzwiek wolnej V6 :mrgreen: :mrgreen:

No i się zaczęło palenie gumy i takie tam przegazówki :mrgreen:

Teraz po wstepnym sprawdzeniu napędu - czas na demolkę - w przyszłą sobotę auto jedzie do Grzegorza na złom w celu wyrwania bebechów :mrgreen:

Potem tylko czyszczenie, przegląd napędu, malowanie i jesienią budowa ramy

A oto dawca:

Re: Rob_trike III

: 30 cze 2010, 22:04
autor: pawlikTrike
Rob to ta z Ostródy ? Jakiś czas temu obserwowałem ją była chyba za 1300, potem za 1200 ? :D

Re: Rob_trike III

: 30 cze 2010, 22:07
autor: Wiktor
no panie witaj w elitarnym gronie v6 :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 30 cze 2010, 22:28
autor: Rob_trike
pawlikTrike pisze:Rob to ta z Ostródy ? Jakiś czas temu obserwowałem ją była chyba za 1300, potem za 1200 ? :D

noooooo 400 km wczoraj laweta po nia i ta wątpliwość - wejdzie czy nie na lawete :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 30 cze 2010, 22:29
autor: Rob_trike
Wiktor pisze:no panie witaj w elitarnym gronie v6 :mrgreen: :mrgreen:

już czuje smród palonej gumy ;) :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 08:20
autor: wisnia
Gratuluję postępów. Jak możesz skrobnij na PW wile Cie wyniosło.. PS jak tam moja prośba??

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 08:28
autor: Wiktor
Rob_trike pisze:
pawlikTrike pisze:Rob to ta z Ostródy ? Jakiś czas temu obserwowałem ją była chyba za 1300, potem za 1200 ? :D

noooooo 400 km wczoraj laweta po nia i ta wątpliwość - wejdzie czy nie na lawete :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
trzeba bylo mowic wczesniej to zabralbym ja jak jechalem do luka
mam swoja lawetke

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 09:52
autor: Rob_trike
dzieki za propozycje - ale to była szybka decyzja no i juz po Luk-owym spotkaniu :mrgreen:

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 10:16
autor: Rob_trike
Co proponujecie na tylny zawias ? zostawic oryginalne z Granady ? ciut wielkie jest :? zobacze w calosci jak wytne z auta

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 11:05
autor: Wiktor
bmw nowsze modele
albo tanszy mercedes 124
grnada za wielka

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 12:15
autor: Rob_trike
Jesli beta to jaka ?
e46-320D.jpg
a scorpio?

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 12:42
autor: Luksky
Scorpio ładne, bardzo ładne....

Re: Rob_trike III

: 01 lip 2010, 13:17
autor: Wiktor
jak bmw to najlepiej taka