Strona 3 z 6

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 14:07
autor: Wiktor
odkrec sruby mocujace silnik i go wypierdol
zamontuj cos normalnego i skoncza sie klopoty i zacznie sie jazda!!!!

o tak np:
http://customparts.pl/gallery_dir/trike ... 090747.jpg

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 14:55
autor: slawek99
wataha_zeberko pisze:Nabyłem fabryczną trajkę BOOM 1.3 . Ale mam kłopot z silnikiem od Garbusa. Same niespodzianki. Nie jestem mechanikiem. W związku z powyższym jestem zdany na tych którzy mają pojęcie o tych silnikach. Wiem, że szwankuje mi gaźnik. Teraz mam dylemat. Kupić nowy czy oddać go do regeneracji. Tak samo z silnikiem. Prawdopodobnie będzie do remontu. Czy znacie porządny zakład któremu można powierzyć silnik do remontu kapitalnego. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Jak będziesz wypierdalał silnik Garba, daj znać , za dopłatą z Twojej strony :mrgreen: przygarnę go i będę się o niego potykał w garażu. Masz go na pojedynczym czy podwójnym dolocie, jaki typ gaźnika ?
Remont silnika w porządnym warsztacie jest nieopłacalny, koszt około 2,5 do 3,5 koła. lepiej jak radzi Wiktor wymienić na inny najlepiej V6 lub V8.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 16:42
autor: agramer1966
No problem ratujemy każdego garba ... daj numer silnika.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 18:00
autor: yunkers
Wiktor pisze:odkrec sruby mocujace silnik i go wypierdol.........
gdyby totolotek był tak przewidywalny :mrgreen:

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 20:01
autor: Wiktor
widze ze rozgryzłeś temat

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 22:17
autor: mazda
Wy tu gadu gadu a ja mam magika co ma z 9 silników od garba. stanu technicznego nie znam ale zainteresowanym dam namiar.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 17 gru 2010, 22:27
autor: custom
U mnie tego złomu jest z piętnaście sztuk , chętnie będę się tego pozbywał .

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 00:25
autor: Luksky
126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie :) do przodu :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 10:54
autor: custom
Luksky pisze:126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie :) do przodu :)
No tak , tyle że napoci się tak samo a wartość o połowę mniejsza

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 11:33
autor: Luksky
custom pisze:
Luksky pisze:126p lepszy bo za 80zł masz reklamowke czesci to kapitalnego remontu - jezdzi podobnie :) do przodu :)
No tak , tyle że napoci się tak samo a wartość o połowę mniejsza

tak, to prawda, roboty tyle samo, a wartość w PL to i tak sam wiesz, że to rzecz względna...... Jak sprzedawac trajenke za mniej niż kilka tysi to nie ma sensu i lepiej niech pozostanie w domu...

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 11:53
autor: wataha_zeberko
Dzięki za informacje i posty. Mam nadzieje, że z tym silnikiem nie jest tak źle a z tym co szwankuje przy Waszej pomocy jakoś sobie poradzę. Jest to silnik 1.3 z alternatorem i podwójnym dolotem. Silnik niemiecki. Z tego co piszecie wynika, że części używane są dostępne a nawet całe sprawne silniki. Próba wsadzenia innego silnika nie wchodzi w rachubę. Wymagałoby to raczej dużych nakładów pracy i siana. Oczywiście można wsadzić V 6 lub 8 albo silnik odrzutowy. Tylko, że ja mam 53 lata. Nie rajcuje mnie szybka jazda a sama przyjemność jazdy. To tak jak z motocyklami. Młodych rajcują plastyki a ludzi w moim wieku przeważnie jak to mówią młodzi motocykliści - jeżdzące nocniki. Na razie mam czym jeździć. W garażu gotowa do jazdy stoi Suzuki Intruder Volusia. Trajka to moja druga bajka. Powoli, spokojnie ją się dopieści. To tak jak z miłośnikami Garbusów. Problemy podobne. Ale liczy się przede wszystkim pasja i miłość do tej marki. Dlatego też nie chcę w mojej trajce wielkich zmian. Chcę ją odrestaurować i utrzymywać w jak najlepszym stanie. Jeden ze szczecińskich klubów motocyklowych co roku organizuje zlot Junaka. Na zlot przyjeżdzają miłośnicy tych motorów z całej polski i z zagranicy. Nagrody otrzymują Ci, którzy mają zachowany stan fabryczny motocykla. To dzięki ich pasji mamy możliwość ich oglądania i podziwiania. A jest to nasza żywa legenda polskiej motoryzacji.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 13:37
autor: Wiktor
no nie porownuj junaka do revaco!!

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 20:35
autor: agramer1966
no nie porownuj junaka do Garbusa!!

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 23:07
autor: Wiktor
junak nigdy dobry nie byl ale jest NASZ
a revaco ani dobre ani nasze
i jeszcze z silnikiem od motopompy

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 23:13
autor: krobia
A trajeczka na maluchu i DOBRA i NASZA :D

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 23:16
autor: Luksky
Wiktor pisze:junak nigdy dobry nie byl ale jest NASZ
a revaco ani dobre ani nasze
i jeszcze z silnikiem od motopompy
ale wierzyczką dobrze kręci :)

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 18 gru 2010, 23:19
autor: yunkers
Junak projektowany był pod silnik 500 cm3 i z takowym daje nieźle radę, 350-tka wylądowała w ramie bo taka konstrukcja była prawie gotowa.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 19 gru 2010, 17:48
autor: Wiktor
zawsze jak patrze na suzuki Ls 650 savage to odrazu widze ze takim torem powinien pojsc junak.
jebana komuna

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 19 gru 2010, 18:00
autor: wataha_zeberko
Nie wiem czy wiecie, że wznowiono produkcję Junaka. Tyle, że z tamtym Junakiem ma tyle wspólnego co nic. Jedynie nazwa ta sama. Jest to składaniec produkowany w Chinach na wielu ich podzespołach. Wygląd ma całkiem niezły i chyba tyle. Eksploatacja pokaże co on jest wart.
Obecnie od nie dawna jest do kupienia w Polsce w cenie około 13.000 złociszy. Ja raczej nigdy bym się nie skusił.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 19 gru 2010, 18:05
autor: krobia
Ta mutacja wspólna cechę z Junakiem ma jedną-nazwe.I własnie tym została zhańbiona polska marka

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 19 gru 2010, 19:43
autor: Wiktor
mowilem juz jebana komuna
chiny nadal sie w nia bawia

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 19 gru 2010, 23:42
autor: Luksky
jebane kurwy z rządów wyprzedali wszystko.

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 21 gru 2010, 22:40
autor: zetor
wznowiono od kilku lat juz robią
ta firma co go robi ma inny tez taki sam motor pod inna nazwą
jedyna różnica to nazwa na baku

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 22 gru 2010, 21:43
autor: Wiktor
jak chinskie sztaplarki
100 nazw a ciagle ta sama

Re: Silnik 1,2 // 1,3

: 23 gru 2010, 13:00
autor: Luksky
Wiktor pisze:jak chinskie sztaplarki
100 nazw a ciagle ta sama

chińskie widlaki sa najlepsze na świecie :) ciągle sie pierdola i trzeba je ciagle serwisować, a juz wogole nie mam pojęcia co za kretyn, na nie daje gwarancje producenta :)