Strona 3 z 9
: 16 lut 2009, 23:56
autor: Luksky
jasny gwint jaki silnik. Ile to ma ??? 7 litrow?
: 17 lut 2009, 00:00
autor: Wiktor
jakie batmany !!!!!
amerykanie jednak sa zdrowo popierdolnizwacieni
: 17 lut 2009, 00:06
autor: grzegorz
: 17 lut 2009, 00:11
autor: Luksky
oni podobno płaczą że paliwo drogie jest

a ja tu widze drugi jumbo jet

to chyba pali jak 747 nad PAcyfikiem

: 17 lut 2009, 00:16
autor: grzegorz
Zabudować trajke Wiktora w tym stylu i była by niezła maszynka
: 17 lut 2009, 00:21
autor: Luksky
grzegorz pisze:Zabudować trajke Wiktora w tym stylu i była by niezła maszynka
ALe oni takie silniki jak Wiktora to mają w wycieraczkach

to są hamerykańce

: 17 lut 2009, 07:56
autor: Wiktor
kurwa mac moją trike tak zeszmacić !!!!
nie dam sie!!!
: 17 lut 2009, 09:08
autor: e7218
Amerykańskie silniki mają duszę jak i ich pojazdy , oczywiście te trochę starsze , nikt nie robi takich jak oni i to jest właśnie to , są nie do podrobienia i właśnie o to chodzi - a jaki to jest materiał customowy - wszystko można zrobić i to jak !
: 17 lut 2009, 13:04
autor: lech
e7218 pisze:Amerykańskie silniki mają duszę jak i ich pojazdy , oczywiście te trochę starsze , nikt nie robi takich jak oni i to jest właśnie to , są nie do podrobienia i właśnie o to chodzi ...!
Miałem w swoim długim życiu sporo różnych samochodów, większych i mniejszych, lepszych i gorszych Od jakiegoś czasu jeżdżę Chevim G20 z 1987r. Silnik 5700ccm w benzynie, masa własna 2900kg, koni sporo, opony szerokie na pół samochodu. Wybór rocznika i modelu w pełni przemyślany - żadnych plastików, żadnych komputerów i bajerów. Pali trochę, nie jest niezawodny ale ma w sobie coś.
Nie wiem na czym to polega, ale: pomruk silnika V8, pozycja kierowcy, duży zapas mocy i ta masa... ten samochód ma coś w sobie. Może jest to też sprawa odbioru tego auta przez innych kierowców: czasami nie śpieszy mi się nigdzie, wtedy pomykam sobie wolno będąc ewidentnym zawalidrogą (jak muszę coś przemyśleć, to siadam za kierownicą i jadę) i jeszcze nikt nigdy na mnie nie zatrąbił; jadą oni spokojnie z tyłu i czakają na okazję do wyprzedzenia.
Ostatnio znalazłem fajną traję z V8:
http://pansin-trajka.blogspot.com/2009/ ... rajka.html
vette
: 17 lut 2009, 14:30
autor: e7218
Lechu widzę bratnią duszę - czujesz to ! Kiedyś miałem Trans Ama czwartej generacji do tej pory płaczę za nim ale musiałem wybrać samochód czy motocykl i nie miałem wątpliwości . Dziś właśnie dojechała Corvette 1969 r z Canady silnik 572 - 850 KM skrzynia 6 i wiele nieoryginalności aż ręce mi się trzęsą . Nic tak nie pracuje jak V8 , nawet Viper V10 to nie to życzę dobrych wibracji - pozdrawiam .
: 17 lut 2009, 15:20
autor: Czarek-trike
: 17 lut 2009, 18:20
autor: Luksky
Panowie, duzy, szeroki z ogromnym silnikiem jakis amerykanski muscle car. Mnie osobiście najbardziej podobal sie mustang z bodajze 67 roku i ta stara corvetta z bodajze konca lat 70, ale cała reszta ich aut była wspaniała. Na studiach koles miał ze swoim starym Camaro, czerwone. Jak to odpalali to sikałem po nogawkach a oni płakali jak zajezdzali na stacje benzynową

posiadali je jako jedyne auto w domu co było sprawą troche niedorzeczną

ale trzeba przyznac że piekny to on był. Teraz jak widze auta amerykańskie (chodzi mi o nowe) to żygac sie chce. Jedynie F150 chyba i Suburban jezeli go jeszcze robią to sa dalej pieknymi maszynami. Nowy Mustang wyglada jak przez okno niestety

Teraz pewnie polowa z tych firm padnie i to wszystko o czym rozmawiamy to juz historia na ktora pewnie nigdy mnie nie bedzie stać

(głownie zapewne przez cene paliwa). NAjbardziej jednak mnnie urzekają ich przednie kanapy jednoczęściowe

wspaniała sprawa. Szkoda że Plan Marshalla z nas nie zrobił 52 stanu

(pomarzyc zawsze mozna)
: 17 lut 2009, 23:18
autor: Czarek-trike
Teraz pytanie nie związane z tematem. Czemu nie mam dostępu do działu technicznego?

: 17 lut 2009, 23:22
autor: Luksky
Czarek-trike pisze:Teraz pytanie nie związane z tematem. Czemu nie mam dostępu do działu technicznego?

Juz patrzę........i naprawiamy. Daj mi szanse

: 17 lut 2009, 23:24
autor: Luksky
luksky pisze:Czarek-trike pisze:Teraz pytanie nie związane z tematem. Czemu nie mam dostępu do działu technicznego?

Juz patrzę........i naprawiamy. Daj mi szanse

ZOBACZ TERAZ i daj znać
: 23 mar 2009, 23:19
autor: mateo
Po przejrzeniu wszystkiego co mogłem odnaleźć na temat "motocykl trójkołowy m-ki SAM" i dzisiejszych szarpaczkach z wydziałem komunikacji,oraz gliniarzem z drogówki nadal nie jestem na 100%pewien jakie prawko na trajkę.W dowodzie stoi jak wół:"motocykl trójkołowy marki Sam"Wiem o L5E,znam definicję (ustawową )motocykla i pojazdu samochodowego i co mi z tego?Jak popaprańcom to wszystko wytłumaczyć przy kontroli na drodze?Przecież jak przeciętny-zaznaczam przeciętny bo mało jest kumatych, gliniarz zobaczy w dowodzie rej."motocykl"to będzie wołał o prawko A,nie zawracając sobie głowy kategoriami homologacji ,interpretacjami ustawy itd.Albo bulisz mandat za jazdę bez uprawnień(mam tylkoB),albo odmawiasz i szarpiesz się w sądzie grodzkim-tak to widzę.Jak ktoś ma jakieś patenty na takich tępaków(co ze sobą oprócz prawka i dow.rej. i oc)jeszcze wozić,albo jak skłonić tępaka w razie problemów do myślenia niech podrzuci zanim krew mnie zaleje

.Pozdrawiam!
: 23 mar 2009, 23:24
autor: Luksky
Nie mam patentu, jak mnie zatrzymuja a zatrzymuja mnie prawie zawsze z ciekawości to nawet sie nie pytają, gdyż na tą kat homologacyjną czyli L5e jest jak byk napisane prawko B. Jakiś czas temu gdzies ktos tutaj zapodał kawałek ustawy, ktora mówi o tym wyraźnie, nie tak dawno podobno był program na TVN TURBO o tym samym, niestety nie słyszałem tego osobiście gdyz nie posiadam w domu żadnej telewizji wiec tylko polegam na donosach. Kowal bodajże dysponuje tym programem a ja dysponuje traja zarejestrowana na L5e i nikt jeszcze nie robił problemu, a jakby robil to bym odszukał ten kawałek ustawy i z nim jezdził.
: 15 maja 2009, 00:00
autor: triker
luksky i reszta ekipy dzięki za info na temat rejestracji! Zanim zbuduje trike jeszcze kupa czasu minie ale już się upewniam co i jak! silniczek od malca zacząłem odnawiać (czyszczę z syfu, maluje itp)! kupilem kilka lat temu ze skrzynią biegów i całym tylnym zawieszeniem od kumpla który rozwalił rocznego eleganta

35tyś przebiegu

chwile miałem go w swoim malcu ale oddałem go na złom ze starym zatartym silnikiem bo buda się rozsypała

a ten mi został i w końcu się za niego wziąłem

jeśli bylibyście uprzejmi podzielić się ze mną doświadczeniami z czasu budowy waszych trajek to byłbym bardzo wdzięczny

btw już jestem wdzięczny bo rozwialiście moje wszelkie wątpliwości co do rejestracji

ciesze się że tutaj trafiłem

: 15 maja 2009, 05:44
autor: szymon
lepiej szybko buduj i smigaj:) a co do budowy to na stronie jest masa informacji. jakbys byl zainteresowany pod koniec roku bede mial na sprzedaz moj przodzik z kolem hamulcem tarcza kierownica pulkami... ful service;)
: 15 maja 2009, 07:32
autor: Luksky
triker pisze: jeśli bylibyście uprzejmi podzielić się ze mną doświadczeniami z czasu budowy waszych trajek to byłbym bardzo wdzięczny
u mnie czas rejestracji wynikał głównie z tego iż:
- brakowało kasy
- brakowało czasu
- brak doświadczenia i wszystko trzeba było robic experymentalnie i testować.
Teraz jakby sie wziąść za trajkę od podstaw majac migomat w garazu to sądze że miesiąc czasu i jest. Kiedyś walczyłem z tym prawie 4 lata

: 15 maja 2009, 09:37
autor: triker
szymonbliss: Oczywiście że jestem zainteresowany i nawet czas mi odpowiada

a co to masz za przodzik?
luksky: tak, jak jest kasa i jakieś pojęcie na temat budowy to miesiąc wystarczy

dlatego najbliższy czas spędze na czytaniu tego forum

nie jestem też lewusem spawać umiem i na mechanice się znam

u mnie ojciec kiedyś spawał ramy więc tu już jestem bardzo do przodu. Trzeba też jakoś uchwycić ten smak podczas budowy żeby to wyglądało:) Ładną trajke zrobić to trzeba niestety umieć! może podołam. Teraz tylko pozostaje mi zebranie części, materiałów i nad tym mi zejdzie bo gotówkę trzeba mieć

: 15 maja 2009, 13:29
autor: szymon
zobacz sobie w galerii zdjec. trapezik+kolo+tarcza+zacisk+mocowanie kierownicy+kierownica+manetki+piurnik+centralna lampa. co do ceny napewno sie dogadamy jak bedziesz zdecydowany;) ale tak jak mowilem po sezonie
: 15 maja 2009, 14:38
autor: Luksky
szymonbliss pisze: ale tak jak mowilem po sezonie
to macie problem

bo sezon na traję trwa 365 dni - przynajmniej u mnie
: 15 maja 2009, 14:41
autor: szymon
hehe no tak luksky masz racje;) z tym ze ja lubie smigac od wiosny do poznej jesieni a na zime rozbieram czyszcze odnawiam maluje co sie da zeby na wiosne wyjechac jak nowy:) 4 motory rozlozylem na czesci zeby poczyscic;p z czego pierwszy nie ppojezdzil za dlugo...

: 15 maja 2009, 17:18
autor: triker
szymonbliss pisze:trapezik+kolo+tarcza+zacisk+mocowanie kierownicy+kierownica+manetki+piurnik+centralna lampa.
Ty no kurde pełna opcja

w ogóle niezła traja! dobra, będe miał to na uwadze

a co masz już upatrzony jakis nowy przodzik? dziś skonczyłem czyścić skrzynie biegów do swojego. Jutro biorę się już za silnik
