Strona 3 z 6
: 28 lut 2010, 11:09
autor: Rob_trike
no nie - Custom bedzie produkowal jeszcze hełmy obronne

Jest cos czego nie umiesz zrobic ?
p.s. Jak tam budowa co dłubiesz bo u mnie hamulce mnie dobijaja

: 28 lut 2010, 11:49
autor: custom
Rob_trike pisze:no nie - Custom bedzie produkowal jeszcze hełmy obronne

Jest cos czego nie umiesz zrobic ?
p.s. Jak tam budowa co dłubiesz bo u mnie hamulce mnie dobijaja

Hełmów nie będę robił Rob chociaż ten Walerego jest z górnej półki a prace nad trajką stanęły bo po zimie jestem 15000 zł na minusie i trza to jakoś odrobić

: 28 lut 2010, 14:21
autor: Michał C.
Hełm nie jest mój.Był jakiegoś gościa na zlocie , ja mam tylko fotki.
: 28 lut 2010, 15:15
autor: kaski
Michał C. pisze:Hełm nie jest mój.Był jakiegoś gościa na zlocie , ja mam tylko fotki.
Ale za to jakie twarzowe foty

: 28 lut 2010, 17:19
autor: Lipa
Rob_trike pisze:p.s. Jak tam budowa co dłubiesz bo u mnie hamulce mnie dobijaja

a co Rob się dzieje z hamulcami??
: 28 lut 2010, 20:33
autor: Rob_trike
no nawet dzisiaj troche z nimi walczylem - założyłem serwo od golfa - trzeba stanac na dzwignie hamulca to wtedy hamuje - juz milion razy odpowietrzalem, rozbieralem zaciski, regulowalem skok dzwigni, dzisiaj nawet o zgrozo kontówką zjechalem minimalne ranty na tarczach(i tak kupie nowe), sprawdzalem podcisnienie - jest lepiej jadac z 20-30 km/h przy ostrym skrecie na mokrym blokula kola ....
ale kurewsko twardy jest pedal - jak w aucie bez odpalonego silnika, regulowalem tak abu dzwignia byla luzno, lekkko napieta, mocno i HUJ nadal słabo
cos nie tak hmm wymienie tarcze i zobacze ale cos slabo to widze
jakies pomysly
p.s. serwa juz przerabialem od fso, tico, lanosa, golfa itp, przewody nowe, klocki po 1,5 cm grubosci, nowe odpowietrzniki ....

: 28 lut 2010, 20:37
autor: Sulkyrider
A może problemem jest sama dźwignia? tzn. ramie pedału i punkt mocowania pompy?
: 28 lut 2010, 20:42
autor: Rob_trike
: 28 lut 2010, 20:44
autor: Sulkyrider
Nie, chodzi mi o rozmieszczenie punktów - długość ramienia pedała i punkt mocowania pompy. Im blizej ten punkt osi obrotu tym większa dźwignia i uzyskujesz większą siłę hamowania.
: 28 lut 2010, 20:59
autor: Luksky
może za mała dźwignia? tak jak Sulk prawi?
: 28 lut 2010, 20:59
autor: Rob_trike
no mam tak jak na focie:
: 28 lut 2010, 21:04
autor: Luksky
osiowo jest wszystko zachowane tak?
: 28 lut 2010, 21:05
autor: Socrates
Sprawdzałeś czy masz podciśnienie z kolektora ssącego bo ja miałem wyjście ale nie było otworu zrobionego i też nie miałem hamulców
: 28 lut 2010, 21:10
autor: Rob_trike
Luksky pisze:osiowo jest wszystko zachowane tak?
pret idzie w otwor umocowany na ramie, potem kątownik "opasa" wyjscie preta z serwa - jest w osi wszystko.....
: 28 lut 2010, 21:12
autor: Luksky
a podciśnienie masz napewno podłaczone? wezyki nie sa dziurawe?
: 28 lut 2010, 21:14
autor: Rob_trike
Socrates pisze:Sprawdzałeś czy masz podciśnienie z kolektora ssącego bo ja miałem wyjście ale nie było otworu zrobionego i też nie miałem hamulców
ssie tak ( zwaliłem wąż przy serwie )że aż miałem chęć

a powaznie jest duze podcisnienie ...
: 28 lut 2010, 21:18
autor: custom
Tak na oko to powinno zajebiście hamować.
A próbowałeś podmienić serwo ?
: 28 lut 2010, 21:25
autor: Rob_trike
tak kazde inne

fso, tico ze 3 szt, lanos, teraz golf
: 28 lut 2010, 21:26
autor: Sulkyrider
No to kurwa jakies czary
: 28 lut 2010, 21:34
autor: Rob_trike
zaciski ? ale kurwa sam je rozbieralem tłoczki jak nowe, luzno chodza wszystkie, dalem nowe uszczelniacze na zewnatrz zreszta jak wciskam klocki "chodza"
dale jadac - odpowietrzniki - nowe ....
przewody nowe ... łącznie z elastycznymi....
pomy - kilka jedno, dwu sekcyjne, na trójniku i bez......
serwo - tez kilka .... ssają jak

....
jedynie .... regulacja skoku, napiecia lub zostaja tarcze stare czyli hujowe stad decyzja zakupu nowych ..... moze biją ? i powoduja "pulsowanie" klocków ale wtedy powinien "szarpać" przyt hamowaniu a tu OBJAW to TWARDY pedał........ tak jak by serwo nie dzialalo ....
sam juz nie wiem - te heble dły mi w kosc
: 28 lut 2010, 21:45
autor: Rob_trike
Luksky pisze:osiowo jest wszystko zachowane tak?
hmmmmmmm sie zastanawiam czy to aż tak ważne ??????/ bo tu mam wahanie - moze TU jest problem ale jeszcze cos sprawdzalem - po jezdzie z hamowaniem zgasilem trike - uwalilem sie pod traja i "odchyliłem wchodzacy pret do serwa ..........
przy mocnym wychyleniu usłyszalem syk schodzacego cisnienia - powietrza ............ czyli oki ?
ale teraz jak pisze wpadlem na pomysla - wezme kumpla niech wciska na chodzacej traji ( mam nadzieje ze mnie nie przejedzie

) hamulec - przyloze ucho i posłucham czy nie gubi cisnienia .....
: 28 lut 2010, 23:26
autor: Wiktor
powinno gubic
a jak chcesz dobre heble to wypierdol serwo i zaloz sprzeglowke od pf125 i bedzie git
: 28 lut 2010, 23:28
autor: Rob_trike
a jak z dozowaniem siły na takim ustrojstwie - trzeba mocno pedalowac czy nie ?
: 28 lut 2010, 23:35
autor: Wiktor
tak sobie nie za lekko ale moze byc
ja mam tak i tarcze z tylu i chodzi pieknie
wazne zeby bylo dobre przelozenie na dzwigniach reszta to fizyka
: 28 lut 2010, 23:37
autor: Rob_trike
zablokujesz kola na asfalcie ?