Strona 3 z 8
					
				
				: 17 lut 2010, 23:22
				autor: koVboy
				mały pisze:300 pisze:Mam A i B... i mam w dupie na co zarejestrują...
Ktoś ma problem?? niech się uczy.... 

 
jak ty robiłeś prawko to można było zrobić za worek kartofli i 2 kaczki i nie pi...ol mi że tak strasznie zakuwałeś
 
  
  
  
 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 23:24
				autor: Czarek-trike
				300 pisze:Mam A i B... i mam w dupie na co zarejestrują...
Ktoś ma problem?? niech się uczy.... 

 
Kurwa aż mi się przypomniało jak zdawałem na B, wtedy juz byłem niepełnosprytny i zdawałem na samochodzie Instruktora, a nie wordu. Word-owszkie fury miały kamery, a moja nie  
  
 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 23:31
				autor: Luksky
				pamietam moje prawko B - to były piekne czasy.....126p nowy...ja cale zycie wyjebanym jak sanki w maju powoziłem. Jak puściłem pod górke sprzęgło to panu egzaminatorowi urwało prawie łeb z płucami 

 ryja darł troche 

 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 23:34
				autor: szymon
				nie da sie ukryc 300 ząb czasu troszke Cie nadgryzl 
 
ja mam w dowodzie motocykl sam i nic poza tym.
a zeby bylo w temacie.........
w mojej trajce tez pewien pan poleczki zjebal.
prawda Wiktor???????????? 

 
			 
			
					
				
				: 17 lut 2010, 23:45
				autor: pawlikTrike
				Wiktor pisze:dalej nie mozesz bo motocykl to motocykl poki nie zmienia przepisow
Nie bardzo rozumiem. Zmieniło się cos czy dalej obowiazuje to:
'' Motocykl trójkołowy, to pojazd posiadający trzy koła umieszczone symetrycznie (kategoria L5e), wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym, lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h. Poruszając się takim pojazdem należy spełniać wymagania techniczne oraz posiadać wyposażenie określone dla motocykli tj. np.: należy używać hełmów ochronnych.
Zgodnie z art. 88 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w ust. 2 pkt. 4 określono, że do kierowania trójkołowym lub czterokołowym pojazdem samochodowym o masie własnej nieprzekraczającej 550 kg, z wyjątkiem motocykla uprawnia prawo jazdy kategorii B1. Jest ona niższej rangi niż kat B, więc posiadanie kat. B uprawnia też do kierowania wspomnianym pojazdem. ''
 
  
  
 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 00:17
				autor: szymon
				pewnie z tego samego powodu co pasy w samochodzie;)
chcesz sie zabic Twoja sprawa............ zgadlem??
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 00:17
				autor: Luksky
				nie moge tego zrozumieć. 
Jak może powstac taki bubel prawny i nikt na to nic nie mowi. Ja rozumiem w Hondurasie albo Namibii, ale to demokratyczny kraj w środkowej Europie. 
Na upartego, można wydrukowac sobie całość i wejść w polemikę ze stróżem prawa, co jak sie skończy pewnie wiemy 

 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 00:26
				autor: yunkers
				Wiktor pisze:wszystko zespawali zrobili zestaw jednorazowy calkowicie niedemontowalny metodą
skladasz i zespawujesz
trzeba bylo pociac zeby rozdzielic elamenty!!!!!
Więc mówisz Wiktor, że na kole się nie skończyło, kurwa, totalny kanał dla klienta
 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 00:38
				autor: Luksky
				Wiktor pisze:dalej nie mozesz bo motocykl to motocykl poki nie zmienia przepisow
Czyli nazywając rzeczy po imieniu wygląda to tak:
albo panowie z wsiowej w Wawie to głąby albo minister transportu był z łapanki.
 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 00:57
				autor: Luksky
				czyli generalnie jak ktos ma ku temu okazje to rejestrować jako HGW byle by szybko i do końca roku. Kategorie mozna sobie zawsze dorobić. Na badanie homologacyjne ramy niewielu bedzie stać.
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 08:57
				autor: Rob_trike
				Devil pisze:Glupio tak pisac bo to Roba znajomi ale taka jest prawda
OJP fakt - znamy sie ale żeby takie GÓWNO zrobic - powiem mu co odpierdala - fakt ze jedzie na minimalizacje kosztow ale takie babole OJP - nieswiadomy bylem 
 

 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 09:32
				autor: Wiktor
				dzis zrobie fotki i wam puszcze
powiedz koledze ze trajka bardzo ladnie sie prezentuje i szacun za linie. 
naprawde ladna traja  biorac pod uwage ze ma silnik z tylu.
ale baboli zbyt duzo!!!
mozna dla siebie jak chcesz ale na sprzedaz???
no i wszechobecny zuzel po elektrodach co najgorsze nie na wierzchu ale w spoinach!!!
chyba gosc sie nie liczyl z tym ze tak szybko traja trafi do duzego remontu i bedzie prawie cala rozebrana
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 09:34
				autor: Wiktor
				szymon pisze:
w mojej trajce tez pewien pan poleczki zjebal.
prawda Wiktor???????????? 

 
tak nastepny as wymyslil ze mozna dwie lagi sciagnac poprzez polki pretem zbrojeniowym fi16 
  
 
kurwa nie cenia zycia swojego i innych
 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 09:36
				autor: wisnia
				Wiktor, aż się wierzyć nie chcę
Co do rejestracji i dyskusji na temat prawka,mam swoje zdanie i uważam że wszystko jest OK, dopóki się coś nie stanie.... W naszym kraju idzie załatwić wiele, ale do czasu
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 10:13
				autor: rob_bull
				Rob_trike pisze:Devil pisze:Glupio tak pisac bo to Roba znajomi ale taka jest prawda
OJP fakt - znamy sie ale żeby takie GÓWNO zrobic - powiem mu co odpierdala - fakt ze jedzie na minimalizacje kosztow ale takie babole OJP - nieswiadomy bylem 
 

 
ale furorę na ostatnim motobajzlu zrobili (wywiad w TVN24) a ludziska zachwyceni oprócz tych którzy w temacie siedzą  
 
z Robem dyskutowaliśmy na ten temat normalna padaczka
 
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 10:21
				autor: Wiktor
				bo traja ladna jest 
po usunieciu tych detali bedzie git
czy musze dodawac ze to ten klient kupil V6???
zawieszenia tez bym nie dotykal gdyby nie zamowil lag z nierdzewki
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 11:07
				autor: Devil
				To z tym przodem tak jak myslelismy kurwa strach sie bac tam nawet po odkreceniu zdezak pekl na spawie na polowe szkoda gadac Wiciu dawaj foty
			 
			
					
				
				: 18 lut 2010, 14:24
				autor: pawlikTrike
				Wiktor pisze:szymon pisze:
w mojej trajce tez pewien pan poleczki zjebal.
prawda Wiktor???????????? 

 
tak nastepny as wymyslil ze mozna dwie lagi sciagnac poprzez polki pretem zbrojeniowym fi16 
  
 
kurwa nie cenia zycia swojego i innych
 
Macie jakieś foto tego? bo nie umiem sobie tego wyobrazić, a chciałbym wiedzieć, żeby takiego babola samemu nie wymyślić 

 
			 
			
					
				
				: 19 lut 2010, 20:55
				autor: custom
				300 pisze:Luksky pisze:Wiktor pisze:dalej nie mozesz bo motocykl to motocykl poki nie zmienia przepisow
Czyli nazywając rzeczy po imieniu wygląda to tak:
albo panowie z wsiowej w Wawie to głąby albo minister transportu był z łapanki.
 
Jedno i drugie... poprawili to co Komuna stworzyła i jeszcze bardziej spierdolili...
To się nazywa UE... ale już nie długo, bo w Polsce może być jak w Danii... 
  
 
Znaczy że co , że niedługo nie zarejestrujesz u nas trajki tak jak do tej pory ?
Co chcą zmienić i kiedy ? 
Napiszcie jak coś wiecie bo ja o rejestracji jeszcze nic nie wiem.
Pytałem kiedyś raz,ale wtedy patrzyli na mnie jak na idiotę bo u nas jeszcze nikt nie rejestrował trajki  

 
			 
			
					
				
				: 19 lut 2010, 22:19
				autor: custom
				300 pisze:Z plotek tylko mogę napisać, że słyszałem...
Może się zmienić coś po nowym roku... jeśli sie zmieni to na pewno na gorsze dla takich jak my...
Ale to tylko plotki... 
Ja na wszelki wypadek postawiłem sobie za cel rejestrację w tym roku... ale idzie mi jak po grudzie robota...  

 
Zrobię chyba podobnie, zarejestruję w tym roku ile się da. 
A ciekawe jakby tak pobrać wnioski i nabić numery na same gołe ramy w tym roku a rejestrować w kolejnych latach - ciekawe czy przejdzie takie coś ?
 
			 
			
					
				
				: 19 lut 2010, 23:31
				autor: custom
				300 pisze:Tylko na pojazd możesz wziąć zgłoszenie do rejestracji i pierwszego przeglądu... 

A jeśli chcesz być producentem to wystąp o homologację... 

 
Ciekawe jakie pieniądze trzeba wyłożyć na homologację ? Nie orientujesz się przypadkiem ?
 
			 
			
					
				
				: 19 lut 2010, 23:57
				autor: custom
				300 pisze:Ciężka sprawa...
Nie wiem jak majętny jesteś... ale myślę, że Cię nie stać...
Aczkolwiek temat można zdrążyć...
Poza tym że mam gdzie mieszkać i pracować ślizgam się koło zera więc na pewno mnie nie stać na homologację  

 
			 
			
					
				
				: 20 lut 2010, 12:04
				autor: koVboy
				custom pisze:300 pisze:Ciężka sprawa...
Nie wiem jak majętny jesteś... ale myślę, że Cię nie stać...
Aczkolwiek temat można zdrążyć...
Poza tym że mam gdzie mieszkać i pracować ślizgam się koło zera więc na pewno mnie nie stać na homologację  

 
 Panowie polecam 
http://www.pimot.org.pl/ 
			 
			
					
				
				: 20 lut 2010, 19:15
				autor: kaski
				custom pisze:300 pisze:Tylko na pojazd możesz wziąć zgłoszenie do rejestracji i pierwszego przeglądu... 

A jeśli chcesz być producentem to wystąp o homologację... 

 
Ciekawe jakie pieniądze trzeba wyłożyć na homologację ? Nie orientujesz się przypadkiem ?
 
O kolego , jeżeli chciałbyś homologacje to budowa okaże się totalnie
nieopłacalna dla pojedynczych sztuk.
Przy okazji w homologacji masz określone na sztywno technologie wytwarzania
wykaz podzespołów i tym podobne pierdyły.
Przykładowo homologacja dla przyczepy lekkiej kosztowała moją firmę 
rok temu około 12 000 , zł
 
			 
			
					
				
				: 20 lut 2010, 19:53
				autor: mały
				no tagże seryjnie będziesz musiał seryjnie rejstrować traje na członków rodziny bo mnie też powiedzieli że jedna traja w roku tylko mogę 
