Strona 18 z 42

: 23 lut 2010, 20:52
autor: koVboy
300 pisze:
Wiktor pisze:po co???
Lubisz Danielsa?? gupio się pytam...
Poczytaj jak to robią i dlaczego jest taki dobry...
Dowiesz się :twisted:
J.D jest filtrowany przez drewno klonowe.

: 23 lut 2010, 21:19
autor: koVboy
3 metrowa warstwe węgla z drzewa klonowego, przez kilka dni. Jack Daniels ( prawdziwe nazwisko : Jasper Newton) twórca trunku na początku był zwykłym bimbrowmikiem dopiero z czasem zdobył slawe i uznanie i po 1870 roku jego burbon został przekwalifikowany na Whiskey, a że był produkowany w stanie Tennessee powstała nowa nazwa WHISKEY TENNESSEE. Występuje w trzech podstawowych smakach Jack Daniel's nr. 7, Gentleman Jack Daniel's , oraz najdroższa Jack Daniel's Single Barrel. A że nikomu nigdy nie udało się ustalić kiedy dokładnie urodził się "Jack Daniel" a wiadomo tylko było że we wrześniu, w związku z czym nie konkretny dzień a cały, właśnie ten miesiąc ogłoszono miesiącem Jacka Danielsa. Napisałem to ja KoVboy największy fan tego trunku w Wieklopolsce.

: 23 lut 2010, 21:58
autor: Luksky
ale ten trunek spamuje jak farba olejna. kupilem w czechach i jak 1 synek sie urodził. trzymałem chyba rok w barku, i jak sie mały urodził to koles mowi - Otwieraaaaaaaj i zapierdalaj po coca cole....i kurwa nie dalo sie tego pic nawet po pijoku

: 23 lut 2010, 22:11
autor: custom
A teraz z innej beczki :wink:
Ostro wkurwia mnie ta rura za kołem w przednim zawiasie ,ten niepotrzebny pałąk bo zasłania dolne kształty błotnika i tak sobie myślę co ona tam robi , komu to było potrzebne jak projektował zawieszenie ? Chce to wywalić i rozwiązać trochę inaczej , co Wy na to ?

: 23 lut 2010, 22:15
autor: slawek99
A nie mógbyś zabudować / zaślepić od góry tych górnych uchwytów amortyzatorów bo tez to według mnie nie ciekawie wygląda

: 23 lut 2010, 22:26
autor: custom
slawek99 pisze:A nie mógbyś zabudować / zaślepić od góry tych górnych uchwytów amortyzatorów bo tez to według mnie nie ciekawie wygląda
Słuszna uwaga sławek - jest to zaplanowane bo też mnie to drażni. Jest to następny słaby punkt tego zawieszenia , choćby dlatego że tam chrom nie wejdzie .

: 23 lut 2010, 22:32
autor: Devil
custom pisze:A teraz z innej beczki :wink:
Ostro wkurwia mnie ta rura za kołem w przednim zawiasie ,ten niepotrzebny pałąk bo zasłania dolne kształty błotnika i tak sobie myślę co ona tam robi , komu to było potrzebne jak projektował zawieszenie ? Chce to wywalić i rozwiązać trochę inaczej , co Wy na to ?


I dlatego taki typ zawaska mi sie nie widzi najbardziej ta rura dobrze amortyzujace zawieszenie ale wyglad do kitu

Ps.Custom szykalem tego wszedzie niema tych odcinkow ale jeszcze zobacze.Plytke wysylam jutro

: 23 lut 2010, 22:39
autor: yunkers
custom pisze:i tak sobie myślę co ona tam robi , komu to było potrzebne jak projektował zawieszenie ? Chce to wywalić i rozwiązać trochę inaczej , co Wy na to ?
moim skromnym zdaniem ta rurka nieźle stabilizuje i usztywnia całe to ustrojstwo, zależy jak chcesz to przebudować? Jak wytniesz na bank zacznie trochę w zakrętach się rozjeżdżać, może czymś gustownym nad błotnikiem zepnij lagi.

: 23 lut 2010, 22:39
autor: custom
Ma
Devil pisze:I dlatego taki typ zawaska mi sie nie widzi najbardziej ta rura dobrze amortyzujace zawieszenie ale wyglad do kitu
Co racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .

Znalazłem takie coś , wygląda już całkiem przyzwolicie.

: 23 lut 2010, 22:42
autor: Devil
custom pisze:Ma
Devil pisze:I dlatego taki typ zawaska mi sie nie widzi najbardziej ta rura dobrze amortyzujace zawieszenie ale wyglad do kitu
Co racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .

Znalazłem takie coś , wygląda już całkiem przyzwolicie.
To jest calkiem fajne i takie to juz bym zrobil ale ja mam jakie mam tez do modyfikacji w pozniejszym terminie bo teraz kasiorki niestety braki

: 23 lut 2010, 22:42
autor: yunkers
Ciekawe czy w tym wypadku są rury czy pręty?

: 23 lut 2010, 22:44
autor: Devil
junkers pisze:Ciekawe czy w tym wypadku są rury czy pręty?
ja bym dal prenty bo mam silnik z tylu i na dobre by wyszlo napewno

: 23 lut 2010, 22:45
autor: slawek99
custom pisze:Co racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .
A za ile byś opierd... ten zawias ??? daj na PW

: 23 lut 2010, 22:45
autor: Devil
Marek wtpierdol ten palag i niech Ci Wiciu wytnie zajebiste wachacze z nierdzy bedzie cacy wygladac

: 23 lut 2010, 22:46
autor: custom
junkers pisze:moim skromnym zdaniem ta rurka nieźle stabilizuje i usztywnia całe to ustrojstwo, zależy jak chcesz to przebudować? Jak wytniesz na bank zacznie trochę w zakrętach się rozjeżdżać, może czymś gustownym nad błotnikiem zepnij lagi.
Na pewno usztywnia , ale jest jeszcze ośka no i rzeczywiście można spiąć w razie draki .
Dobry pomysł Junkers

: 23 lut 2010, 22:48
autor: Devil
Spiac jakims fajnym elementem wycietym z nierdzy bylo by super powyzej blotnika

: 23 lut 2010, 22:50
autor: yunkers
custom pisze:Na pewno usztywnia , ale jest jeszcze ośka no i rzeczywiście można spiąć w razie draki .
Dobry pomysł Junkers
Zakładam że ośka przechodzi przez tulejkę zawiasu i nie jest łożyskowana, jak będzie rozpięte na pewno po jakimś czasie dostanie tam luzu i będą kłopoty, drugi argument to taki że ośka będzie bezustannie poddawana zginaniu w płaszczyźnie poziomej, a tego raczej unikamy

: 23 lut 2010, 22:51
autor: custom
Devil pisze:Marek wtpierdol ten palag i niech Ci Wiciu wytnie zajebiste wachacze z nierdzy bedzie cacy wygladac
O wahaczu już coś z Wiktorem zahaczyłem .

Wiktor , jakie grube są te wahacze ?

: 23 lut 2010, 22:51
autor: koVboy
widziałem na allegro takie zawieszenie bez tej rury , ale na wachaczu

: 23 lut 2010, 22:53
autor: Devil
custom pisze:
Devil pisze:Marek wtpierdol ten palag i niech Ci Wiciu wytnie zajebiste wachacze z nierdzy bedzie cacy wygladac
O wahaczu już coś z Wiktorem zahaczyłem .

Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
Chyba wedlug zyczenia robi

: 23 lut 2010, 22:56
autor: yunkers
custom pisze:Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
Najlepiej takiej grubości żeby łożyska się zmieściły

: 23 lut 2010, 23:16
autor: custom
junkers pisze:
custom pisze:Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
Najlepiej takiej grubości żeby łożyska się zmieściły
Tu znowu masz rację . A jakie łożyska najlepiej zdają egzamin w takim zestawie ?

: 23 lut 2010, 23:43
autor: custom
Slizgowe...
300 , masz na myśli tulejki czy takie jak u Wiktora w galerii
http://customparts.pl/g/elementy-zawieszenia

: 24 lut 2010, 00:09
autor: yunkers
Tak jak pisze 300 ślizgowe jak na zdjęciu od Wiktora, ich żywotność w konkretnym rozwiązaniu nie będzie długa w sumie będą zbierać sporo syfu, chyba że wymyśli się jak je osłaniać, z drugiej strony nie są drogie i łatwo osiągalne, jak dostaną luzu łatwo je wymienić

: 24 lut 2010, 00:12
autor: yunkers
jakiego rodzaju kłopot?