: 23 lut 2010, 20:52
J.D jest filtrowany przez drewno klonowe.300 pisze:Lubisz Danielsa?? gupio się pytam...Wiktor pisze:po co???
Poczytaj jak to robią i dlaczego jest taki dobry...
Dowiesz się
J.D jest filtrowany przez drewno klonowe.300 pisze:Lubisz Danielsa?? gupio się pytam...Wiktor pisze:po co???
Poczytaj jak to robią i dlaczego jest taki dobry...
Dowiesz się
Słuszna uwaga sławek - jest to zaplanowane bo też mnie to drażni. Jest to następny słaby punkt tego zawieszenia , choćby dlatego że tam chrom nie wejdzie .slawek99 pisze:A nie mógbyś zabudować / zaślepić od góry tych górnych uchwytów amortyzatorów bo tez to według mnie nie ciekawie wygląda
custom pisze:A teraz z innej beczki![]()
Ostro wkurwia mnie ta rura za kołem w przednim zawiasie ,ten niepotrzebny pałąk bo zasłania dolne kształty błotnika i tak sobie myślę co ona tam robi , komu to było potrzebne jak projektował zawieszenie ? Chce to wywalić i rozwiązać trochę inaczej , co Wy na to ?
moim skromnym zdaniem ta rurka nieźle stabilizuje i usztywnia całe to ustrojstwo, zależy jak chcesz to przebudować? Jak wytniesz na bank zacznie trochę w zakrętach się rozjeżdżać, może czymś gustownym nad błotnikiem zepnij lagi.custom pisze:i tak sobie myślę co ona tam robi , komu to było potrzebne jak projektował zawieszenie ? Chce to wywalić i rozwiązać trochę inaczej , co Wy na to ?
Co racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .Devil pisze:I dlatego taki typ zawaska mi sie nie widzi najbardziej ta rura dobrze amortyzujace zawieszenie ale wyglad do kitu
To jest calkiem fajne i takie to juz bym zrobil ale ja mam jakie mam tez do modyfikacji w pozniejszym terminie bo teraz kasiorki niestety brakicustom pisze:MaCo racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .Devil pisze:I dlatego taki typ zawaska mi sie nie widzi najbardziej ta rura dobrze amortyzujace zawieszenie ale wyglad do kitu
Znalazłem takie coś , wygląda już całkiem przyzwolicie.
ja bym dal prenty bo mam silnik z tylu i na dobre by wyszlo napewnojunkers pisze:Ciekawe czy w tym wypadku są rury czy pręty?
A za ile byś opierd... ten zawias ??? daj na PWcustom pisze:Co racja to racja Devil . Jak robiłem to zawieszenie (wg zawieszenia kolegi) to byłem tym zachwycony a teraz na wymioyy mi się ciągnie .
Na pewno usztywnia , ale jest jeszcze ośka no i rzeczywiście można spiąć w razie draki .junkers pisze:moim skromnym zdaniem ta rurka nieźle stabilizuje i usztywnia całe to ustrojstwo, zależy jak chcesz to przebudować? Jak wytniesz na bank zacznie trochę w zakrętach się rozjeżdżać, może czymś gustownym nad błotnikiem zepnij lagi.
Zakładam że ośka przechodzi przez tulejkę zawiasu i nie jest łożyskowana, jak będzie rozpięte na pewno po jakimś czasie dostanie tam luzu i będą kłopoty, drugi argument to taki że ośka będzie bezustannie poddawana zginaniu w płaszczyźnie poziomej, a tego raczej unikamycustom pisze:Na pewno usztywnia , ale jest jeszcze ośka no i rzeczywiście można spiąć w razie draki .
Dobry pomysł Junkers
O wahaczu już coś z Wiktorem zahaczyłem .Devil pisze:Marek wtpierdol ten palag i niech Ci Wiciu wytnie zajebiste wachacze z nierdzy bedzie cacy wygladac
Chyba wedlug zyczenia robicustom pisze:O wahaczu już coś z Wiktorem zahaczyłem .Devil pisze:Marek wtpierdol ten palag i niech Ci Wiciu wytnie zajebiste wachacze z nierdzy bedzie cacy wygladac
Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
Najlepiej takiej grubości żeby łożyska się zmieściłycustom pisze:Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
Tu znowu masz rację . A jakie łożyska najlepiej zdają egzamin w takim zestawie ?junkers pisze:Najlepiej takiej grubości żeby łożyska się zmieściłycustom pisze:Wiktor , jakie grube są te wahacze ?
300 , masz na myśli tulejki czy takie jak u Wiktora w galeriiSlizgowe...