Strona 18 z 37

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 12:23
autor: winda
znaczy posty w poście? :shock:

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 12:34
autor: GREGOR
winda pisze:znaczy posty w poście? :shock:
ale już jest karnawał :lol: :lol: :lol: więc nie mam nic przeciwko :lol:

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 21:34
autor: custom
Aż dziwne , że nikt tutaj jeszcze cycków nie wkleił :mrgreen:

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 22:03
autor: krobia
custom pisze:Aż dziwne , że nikt tutaj jeszcze cycków nie wkleił :mrgreen:
....a cofnij jedną stronę :)

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 22:05
autor: Katownik
Kowal to w Twojej kuźnia?

Re: traja Kowala

: 27 gru 2015, 22:44
autor: kowall
[quote="Katownik"]Kowal to w Twojej kuźnia?

Widzisz kato ,jak by w kużniach pracowały takie laski to zawód kowala by rozkwitał a tak powoli ginie :cry:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 15:01
autor: kowall
No i nadszedł czas żeby zmierzyć się z napędem ,długo nad tym myślałem ,myślałem i tak to sobie wymyśliłem ----
Na początku była jedna opcja -skrzynia UN1 -(mam dwie :wink: )ale jak wiemy są z nią problemy i tak do końca się nie sprawdza ,drugą opcją był zakup przekładni z Australi ,wersja droga ale wydawało mi się kiedyś że jedyna opcja ,niby wszystko z nią OK ,mechanior nawet dał namiar na firmę w Polsce która by to udupiła i niby gicior ,ale ,ale ,zrobić zrobią ,ale co z wytrzymałością ??? WRX ma taki moment obrotowy że rozpierdoli wszystko ,może jeszcze by to jakoś zafunkcjonowało gdyby nie moje opony -335/35/17--znowu dodatkowy opór ,tak więc po przemyśleniach odpuściłem ,trzecią opcją którą zrealizowałem i która wydaje mi się najlepsza (bo ją mam :lol: ) jest skrzynia z Porsche 911 (tak czaras ,to ty kiedyś w temacie -skrzynia subaru -rzuciłeś taki pomysł) rozmawiałem kiedyś z katem o tej skrzyni ,o połączeniu i wtedy przyszedł mi do głowy pomysł o odcięciu dzwonu z porschaka i przyspawaniu subarowego ,flanszą niestety nie idzie tego połączyć ,koło zamachowe jest za duże a dzwon z porschaka za mały ,tak więc panowie macie poniżej zdjęcia hybrydy skrzyni Porsche-Subaru ,dodam jeszcze że jest to dopiero połowa sukcesu ,wszystko wyjdzie podczas jazdy i bezawaryjnym pierwszym sezonie .
No i jeszcze chciałem podziękować jednemu gościowi --Kato dzięki za rady i wsparcie przy realizacji tego szalonego pomysłu :D --

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 15:29
autor: Rob_trike
pięknie - niech śmiga - mocy na pewno przeniesie :D :D

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 15:36
autor: GREGOR
nie wiem co napisać , ale jak to się sprawdzi to Kowal jesteś wielki :shock:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 15:44
autor: custom
O kutwa , ale misterny plan . Ty Kowal to jesteś jednak fachura.
Muszę koniecznie na inspekcję jechać . Dużo miałeś przeróbek z tylną belką ?

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 15:53
autor: BOOM
No KOWALL, szacun :D

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 16:02
autor: pawlikTrike
Pięknie Panie, coś czuję, że będzie git !

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 16:11
autor: yunkers
Jak si czyta to wygląda to na prostą robotę :D szacuneczek dla kolegi.

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 16:41
autor: Czarek-trike
...ale to będzie zapierdalać :D

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 17:10
autor: kowall
custom pisze:O kutwa , ale misterny plan . Ty Kowal to jesteś jednak fachura.
Muszę koniecznie na inspekcję jechać . Dużo miałeś przeróbek z tylną belką ?
Jeśli chodzi o tylną belkę to na szczęście obyło się bez przeróbek ,jak się za to brałem to wychodziło że środek półośki w subaru do początku dzwonu wynosi 17cm a w porsche 22cm ,czyli musiałbym przerabiać mocowanie poduszek silnika bardziej do tyłu o 5cm , skrzyni nie mogłem ruszać bo półośki muszą iść w miarę prosto ,no ale w subaru wałek jest wysunięty a w porsche schowany i tu się to trochę wyrównało ,resztę przesunięcia zniwelowałem wciskając dzwon trochę głębiej i wyszło tak jak ma być czyli Subarowo ,na stare otwory :wink: jedyne co musiałem odciąć to rurę która szła nad skrzynią bo było za ciasno ,ale to też nie był problem bo ona była tylko lekko złapana ,wygnę teraz trochę szerszą i po problemie .

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 18:57
autor: Sulkyrider
No to się chłopie porwałeś jak Religa na przeszczep...
Życzę pozytywnych testów. Ale będzie na pewno spoko, jeśli wszystko w osi, to musi działać :)

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 19:07
autor: rozi
Szczere słowa uznania dla kolegi za wykonaną pracę, ręce same składają się do oklasków.

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 20:24
autor: custom
Już widzę jaka pomiana będzie na allegro wśród skrzyń porsche :mrgreen:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 20:48
autor: winda
o kurwa :shock: :shock:
o robocie Kowall nie wiem co napisać bom prosty chłopak. Powiem tylko że to kosmos dla mnie.
ps. Rob, chyba masz źródło dodatkowych dwóch skrzyń UN1 :wink:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 20:58
autor: Rob_trike
winda pisze:o kurwa :shock: :shock:
o robocie Kowall nie wiem co napisać bom prosty chłopak. Powiem tylko że to kosmos dla mnie.
ps. Rob, chyba masz źródło dodatkowych dwóch skrzyń UN1 :wink:

bieeeeeeeeeeerę - zainwestuję 30 zł w przerobienie tuleji łączącej wałki i ooooooooooooooooooogień :mrgreen: :mrgreen:


Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 21:21
autor: Katownik
Widzę że Un-1 nie bedzie już miała racji bytu w nowych projektach powyżej 200 koni. Kowal dobra robota , wierzyłem że przeszczep dzwonu się przyjmie :lol:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 21:26
autor: Sulkyrider
Ja bym z brawami jeszcze poczekał czy na testach drogowych organizm nie odrzuci organu :lol: :lol: :lol:

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 21:33
autor: Katownik
Skrzynia da rade, w standardzie przenosi od 320 koni na koła z podobnymi oponami . 911 też ma turbinę więc też nie ma obaw przed nagłym przyrostem mocy i momentu.

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 21:57
autor: andrzejqs
Jak masz odpowiednią un -ke. to i 350 KM przemieli :D

Re: traja Kowala

: 31 sty 2016, 21:58
autor: Sulkyrider
andrzejqs pisze:Jak masz odpowiednią un -ke. to i 350 KM przemieli :D
przemieli to chyba właściwe słowo :lol: :lol: :lol: