Strona 15 z 23
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 23 gru 2015, 00:34
autor: Przemek
Szefciu, dobrze piszesz. Trudno, o prostsze rozwiazanie. Na poczatek spróbowałbym z dwoma siłownikami o tej samej średnicy i ew.zmiany w sposobie mocowania silownikow-różne ramie. Może wyjść z tego dobry patent

Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 26 gru 2015, 20:20
autor: czerwonyskorpion
Prosty patent tylko czy będzie on w stanie zadziałać siłą około 250 kilogramów i czy będzie on mógł wysunąć się ok.30 cm.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 26 gru 2015, 20:35
autor: Szefciu
czerwonyskorpion pisze:Prosty patent tylko czy będzie on w stanie zadziałać siłą około 250 kilogramów i czy będzie on mógł wysunąć się ok.30 cm.
Rozumiem, ze te 30cm potrzeba do pelnego skretu kola od prawej do lewej.
Sa tu specjalisci od hydrauliki silowej, zeby znalexć taki silownik.
Skad wziąłeś250kg? Probowales przez wage ciagnac za wasa od zwrotnicy?
Silownik przy kole z 2 x wieksza srednica od tego przy kierownicy da Ci przelozenie 1/2 (125kg)
Teraz mi przyszlo, ze wasem tez mozesz poruszac nie bezposredni silownikiem, ale przez dzwignie chowajac silownik pod karoseria. Da to mozliwosc kolejnego przelozenia na dzwigni i znow otrzebna sila spadadnie.
Poza tym przydalaby sie gotka jak teraz masz zrobione zawieszenie.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 00:52
autor: Przemek
Mnie tez zastanawia to 250kg..? Pamietaj, ze w czasie jazdy opór podczas skrecania jest mniejszy niz kręcąc kołem w miejscu!
Ech, Teoretyk powiedział co wiedział

Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 12:33
autor: GREGOR
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 13:02
autor: czerwonyskorpion
Nie wiem czy mój post wcześniejszy poszedł . Co by było gdybym podłączył dwa siłowniki o mniejszej średnicy tłoka , czyli układ równoległy
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 17:59
autor: Zbigniew
czerwonyskorpion pisze:Nie wiem czy mój post wcześniejszy poszedł . Co by było gdybym podłączył dwa siłowniki o mniejszej średnicy tłoka , czyli układ równoległy
W tym przypadku musiałbyś zadać taką samą siłę na kierownicy [wejściu na tłoczysko ] co i na wyjście a więc na wąs zwrotnicy . Aby było lżej , musiałbyś na wejściu [kierownica ] dać cieńszy siłownik a przy wąsie grubszy , oczywiście wtedy duży ruch kierownicy dawałby mały ruch wąsa zwrotnicy . A może pomyśleć nad jakimś wspomaganiem w tym układzie.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 19:57
autor: sekuwawa
Nie dochodzimy tym tropem do zastosowania pompki ze zbiornikiem od wspomagania jak w większości normalnych samochodach. W subaru jest wszystko w jednym zestawie od razu do zapięcia na pasku alternatora.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 27 gru 2015, 21:45
autor: Katownik
sporo aut ma teraz elektryczne pomkpi hydrauliczne do wspomagania.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 31 gru 2015, 15:44
autor: czerwonyskorpion
Tylko czy taka pompa elektryczna jest w stanie dać takie ciśnienie co pompa przeznaczona do siłowników hydraulicznych .
http://allegro.pl/pompa-hydrauliczna-do ... 10837.html
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 31 gru 2015, 16:31
autor: Szalony-Mateo
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 31 gru 2015, 18:58
autor: Katownik
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 31 gru 2015, 20:49
autor: czerwonyskorpion
Takie to ja już przerabiałem w swoich koncepcjach i leży na złomie koło komórki .
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 31 gru 2015, 21:28
autor: Sulkyrider
czerwonyskorpion pisze: na złomie koło komórki .
Komórkę na złom wyjebałeś?
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 04 sty 2016, 11:51
autor: Baran
Sulky ze ściereczką zapraszam

Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 09 lut 2016, 10:18
autor: czerwonyskorpion
W piątek mają mi przysłać pierwsze graty czyli " orbitrol i pompa . Czas ruszać z przeróbką bo wiosna za pasem .
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 09 lut 2016, 17:27
autor: GREGOR
czerwonyskorpion pisze:W piątek mają mi przysłać pierwsze graty czyli " orbitrol i pompa . Czas ruszać z przeróbką bo wiosna za pasem .
no dawaj Wojtek do przodu , jak coś to dzwoń lub pisz

Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 09 lut 2016, 23:07
autor: custom
Napieraj Skorpion , już nie mogę się doczekać dobrych efektów zmian w tym zajebistym projekcie

.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 24 mar 2016, 16:05
autor: czerwonyskorpion
Zaczyna się robić ciepło więc czas do pracy . pierwsze pytanie dla wtajemniczonych w hydraulikę , czy położenie orbitrolu ma wpływ na jego działanie.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 24 mar 2016, 21:15
autor: Zbigniew
Położenie orbitrola nie ma znaczenia do prawidłowej pracy .
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 24 mar 2016, 21:35
autor: czerwonyskorpion
Dzięki za info.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 19 kwie 2016, 20:08
autor: czerwonyskorpion
Wk......................... się można następny patent poszedł na złom .dwa popołudnia i dwie paki poszły się jeb.................. też se wymyśliłem patent na traję wszystko muszę robić metodą prób i błędów.
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 19 kwie 2016, 20:30
autor: custom
Nie do wiary , daj jakieś fotki . Jak to wyglądało przed wypierdoleniem na złom ?
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 19 kwie 2016, 20:46
autor: czerwonyskorpion
przekładnia kątowa 1:5 w połączeniu z orbitrolem aby przekazać moment obrotowy gdy jedna czwarta obrotu kierownicy powinna wykonać przeszło jeden obrót na orbitrolu . ślimak w przekładni się zacina z powodu odwrócenia przełożenia czyli 5:1
Re: Nowa trajka czerwonegoskorpiona
: 19 kwie 2016, 21:42
autor: seta
Moim zdaniem powinieneś wrócić do pierwszej opcji, czyli do zwrotnicy.
Wcześniej musiałeś mieć zły kąt wyprzedzenia i od tego bym zaczął. Tu nie będziesz miał wielkich kosztów bo wszystko już masz tylko zostaje kwestia dopracowania.