Luksky pisze:Panowie - chetnie zetnę kilka łbów kurew z gnojnej, działalnośc antypolityczna mam wpojona przez matkę - tyle że jej idole to kurwy, które mi podcinają żyły. Chętnie pójdę ale kto ze mną? Jak będzie nas mniej niż górników to dalej możemy siedziec i pierdziec w stołki. Albo wswyszcy albo nikt. Zastanówcie się, bo głos jednostki w tym gównie jest gówno warty. Trzeba jebnąc tupolewa żeby było głośno - jebnijmy dwa albo trzy, byle z rudą kurwą.
Mądrze prawisz kolego. Ja sie mało orientuje ale są napewno inne fora gdzie są ludze którzy też by się dołączyli mam na myśli ludzi którzy robią motory customowe itp Tylko jakoś to trzeba nagłośnić
Szanowny Panie,
wykaz jednostek uprawnionych do wykonywania badań niezbędnych do
dopuszczenia jednostkowego zostanie wydany w sierpniu w formie stosownego
obwieszczenia MTBiGM (zgodnie z zapisami ustawy) i od tego czasu można
będzie wykonywać te czynności. Załączam rozporządzenie podające wymagania
związane z uzyskaniem dopuszczenia jednostkowego.
Pozdrawiam
Wojciech Przybylski,
Z-ca Dyrektora ITS
W załaczniku jest ciekawa rzecz- a raczej drastyczna- powodująca kolejny problem z rejestracją trajek- emisja spalin EURO 5 I 6....
Luksky pisze:Panowie - chetnie zetnę kilka łbów kurew z gnojnej, działalnośc antypolityczna mam wpojona przez matkę - tyle że jej idole to kurwy, które mi podcinają żyły. Chętnie pójdę ale kto ze mną? Jak będzie nas mniej niż górników to dalej możemy siedziec i pierdziec w stołki. Albo wswyszcy albo nikt. Zastanówcie się, bo głos jednostki w tym gównie jest gówno warty. Trzeba jebnąc tupolewa żeby było głośno - jebnijmy dwa albo trzy, byle z rudą kurwą.
Mądrze prawisz kolego. Ja sie mało orientuje ale są napewno inne fora gdzie są ludze którzy też by się dołączyli mam na myśli ludzi którzy robią motory customowe itp Tylko jakoś to trzeba nagłośnić
samych trajkowców zbierze sie może 3 setki z czego najwyzej połowa zrobi szum w wawie - jest nas za mało trzeba zwołać wszystkich zmotoryzowanych; tych co robią prawka (obecne wymogi, egzaminy to parodia), zapomaniaków, boogimaniaków, matki z samotnymi dziećmi, a i górników;) jak zrobimy zorganizowaną akcję to ja zwołam jeszcze studentów (sztuczny tłum to podstawa)
Chyba ich pojebało „EURO 5”. Przecież nowe motocykle nie muszą spełniać tej normy.
Szykuje się wpierdal tym urzędasom, co są nadgorliwi i ustanawiają rozporządzenia bardziej rygorystyczne niż w unii.
Problemem tutaj nie są papiery bo temat wbrew pierwszemu wrażeniu jest do ogarnięcia, ale to które jednostki będą do tego upoważnione i jacy ludzie ustanowią wewnętrzne standardy. Ktoś kto to ogarnie może spokojnie myśleć o założeniu firmy która będzie pomagać w przygotowaniu dokumentów do składanych wniosków. Ta biurwokracja kiedyś sama zrozumie, że sama sobie robi pod górę.
Ja już wcześniej czytałem o tym dopuszczeniu jednostkowym i wyczytałem że to ciężki temat. najgorsze jest to że nie do końca wszystko ogarniam a większość tego co zrozumiałem nie mieści się w normach mojej traji
Miejmy nadzieje ze oni sami tego nie ogarna (bo pewnie juz tak jest) i uproszcza te procedury. Kilka lat temu juz byl problem z rejestracja chociazby przyczepki chcieli wowczas atesty na sruby rachunki na material itd itd. I co!? Usrało sie wszystko i wrocilo do normy. Badzmy dooobrej mysli BRACIAAAA
Bandit w tym dokumencie co załączyłeś są wytyczne do pojazdów kategorii " M,N,O " a trajki jako motocykle czyli to kategoria " L ". w takim wypadku ten dokument nas nie dotyczy.
Szalony-Mateo pisze:Bandit w tym dokumencie co załączyłeś są wytyczne do pojazdów kategorii " M,N,O " a trajki jako motocykle czyli to kategoria " L ". w takim wypadku ten dokument nas nie dotyczy.
czytaj od 53 strony
a znajdziesz tam odniesienia do dyrektyw dotyczących kat. L
A co to oznacza 62 strony.2. W przypadku gdy nie jest dostępny żaden dokument potwierdzający spełnienie przepisów zawartych w załączniku
nr 1 do rozporządzenia, należy:
1) przeprowadzić badania i sprawdzenia wskazane w tym załączniku;
2) sprawdzić, czy pojazd jest zgodny z danymi zawartymi w dokumencie informacyjnym i czy spełnia wymagania równoważne
do świadectwa homologacji, a określone w tym załączniku.
Seta przepraszam przeoczyłem tą " L ". Czytałem wytyczne dotyczące norm spalin i się załamałem. Trajki są podciągnięte pod samochody czyli dotyczy nas euro 5 i 6
Co ciekawe to silniki PD VW nie spełniają juz tych norm i dlatego wypuścili CR. Ja pierdole Adblue bedzie trzeba w traji instalowac? albo elektryczną zrobić.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
i tu mi sie cos nie zgadza
Jesli traja tootocyklowy inny to czemu ma mieć wymagania samochodu
aaa no prawda przeciez ja w polce żyję
to taki nasze piekne zrozumiałe abstrakcyjne przepisy
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Zetor w przepisach unijnych o normach spalin motocykle są opisane jako pojazdy 2 kołowe.
No i mamy problem bo są pojazdy 2 kołowe i pozostałe.
Chyba, że znowu coś nie doczytałem.
W najbliższym czasie zostanie opublikowana instrukcja na stronie.
Jak na razie nie ma wniosku dla kat. L czyli naszej, o emisji spalin dostałem odpow. iż w załączniku , który wcześniej podawałem na str 58, tabelka 28 sa wytyczne- no tak wytyczne są ale wartości brak.
Na temat koszów tej zabawy, tez brak info.
Oj dużo wody jeszcze upłynie w Wiśle zanim to się wszystko wyklaruje.
Jak w tym instytucie trafi się taki chuj jakim jest diagnosta z okręgówki w moim mieście, który to na wszystko tłumaczy się obawą ,że go z roboty wyjebią to ja Wam wszystkim współczuję..
BTW ciekawe kto jest właścicielem tego instytutu pewnie jakiś bronek czy donek, i będą kasę jebali na pasjonatach...