Strona 13 z 27

Re: Custom Trike II

: 24 wrz 2015, 22:33
autor: kowall
Rob_trike pisze:ja pierdziele - nie wyjeżdżam swoją brudasą
Rob nie przejmuj się ,wyjedzie to też ją upierdoli :lol: ,a tak na poważnie to fajnie ten silnik wygląda -tak na taką nie odpalaną dziewicę- :wink:

Re: Custom Trike II

: 25 wrz 2015, 07:10
autor: winda
Custom nie ma gratów do garbusa. świat się kończy..

Re: Custom Trike II

: 25 wrz 2015, 10:22
autor: Lipa
Custom... ale silnik to część zamienna... wiem coś o tym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Custom Trike II

: 25 wrz 2015, 21:26
autor: GREGOR

Re: Custom Trike II

: 25 wrz 2015, 22:11
autor: custom
Fakt jest to jakieś wyjście , ale co z półosiami ? Czy długość i średnica mocowań przegubów będzie pasować do garbowej skrzyni ?

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 08:13
autor: bynio204
custom pisze:
Fakt jest to jakieś wyjście , ale co z półosiami ? Czy długość i średnica mocowań przegubów będzie pasować do garbowej skrzyni ?
Pogadaj z Geminem ,właśnie taką tworzy i jest to rozpracowane i bez problemu .

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 08:43
autor: GREGOR
Półosie zostają te same zmieniasz tylko zewnętrzny przegub ten od strony koła na przegub od T2, średnica na półosi jest ta sama , natomiast przegub jest większy i mocniejszy. Bez żadnych cięć i innych przeróbek. Jeszcze tuleje wahacza trzeba zmienić na Garbusowe . Masz wtedy konkretny tylny zawias i mocne półosie oraz hamulce :!:

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 12:31
autor: bynio204
GREGOR pisze:Półosie zostają te same zmieniasz tylko zewnętrzny przegub ten od strony koła na przegub od T2, średnica na półosi jest ta sama , natomiast przegub jest większy i mocniejszy. Bez żadnych cięć i innych przeróbek. Jeszcze tuleje wahacza trzeba zmienić na Garbusowe . Masz wtedy konkretny tylny zawias i mocne półosie oraz hamulce :!:
I szerszą traję o 8cm jak się nie mylę :D

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 13:42
autor: custom
Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.

Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 17:52
autor: tim
To o czym piszecie ma "TYCI" w swojej trajce

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 19:56
autor: seta
custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.

Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .

Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.

Re: Custom Trike II

: 26 wrz 2015, 21:50
autor: custom
seta pisze:
custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.

Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .

Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.

Re: Custom Trike II

: 27 wrz 2015, 11:22
autor: tomek68
GREGOR pisze:Półosie zostają te same zmieniasz tylko zewnętrzny przegub ten od strony koła na przegub od T2, średnica na półosi jest ta sama , natomiast przegub jest większy i mocniejszy. Bez żadnych cięć i innych przeróbek. Jeszcze tuleje wahacza trzeba zmienić na Garbusowe . Masz wtedy konkretny tylny zawias i mocne półosie oraz hamulce :!:
półosie z garba są za krotkie , trzeba dać z t3 coś około 515 mm

Re: Custom Trike II

: 27 wrz 2015, 11:29
autor: tomek68
ta belka za cztery stóweczki -----bardzo dobra cena
zaciski jak się dobrze poszuka można wyrwać za 300 za 2 szt
wszystko jeden model ,spasowane ,jeden model , no i porsche
aha no i jest ręczny originał z linkami

Re: Custom Trike II

: 27 wrz 2015, 11:35
autor: tomek68
custom pisze:
seta pisze:
custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.

Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .

Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.
tarcze mają rozstaw 5x130 , tarcze wentylowane z bębnem w środku , jak kupisz wahacze porsche to tarcze pasują , komplet porsche , wszystko super

Re: Custom Trike II

: 27 wrz 2015, 12:00
autor: tomek68
tomek68 pisze:
custom pisze:
seta pisze:
custom pisze:Wszystko fajnie chłopaki , ale widzę że to rozwiązanie jest najlepsze dla kogoś , kto dopiero planuje kupować graty.
Ja jestem zmuszony wykorzystać to co mam , a mam wszystko oprócz tarcz hamulcowych .
Dla mnie najlepsze wyjście poszukać tarcz jak Seku podpowiada na Jebaju i po sprawie.

Nie mniej jednak rozwiązanie przez Was zapodane jest zajebiste i powinno się znaleźć W dziale Tutoriale .

Za zestaw chamowni do garbarnia zapłacisz min 1000pln a tu masz konkretne i solidne tarcze z pięcioma szpilkami za 450 tylko dobrać zaciski i ogień. Ja bym szedł w tym kierunku.
No dobra. A jaki rozstaw mają tarcze porsche i czy sam wieloklin pasuje, gdyby poszukać takich nowych ? Tych starych nie chcę kupować bo mogą się okazać złomem.
tarcze mają rozstaw 5x130 , tarcze wentylowane z bębnem w środku , jak kupisz wahacze porsche to tarcze pasują , komplet porsche , wszystko super
http://allegro.pl/bs-7944-tarcza-hamulc ... 73156.html

Re: Custom Trike II

: 30 wrz 2015, 23:19
autor: custom

Re: Custom Trike II

: 01 paź 2015, 06:13
autor: kowall
No i gra gitara ,fajny patent z tą szlifierką ,trochę bym ją tylko wyciszył bo muzyki nie słychać :lol:

Re: Custom Trike II

: 01 paź 2015, 23:04
autor: winda
no i popsuł dobrą felgę :mrgreen:

Re: Custom Trike II

: 02 paź 2015, 19:58
autor: Rob_trike
(skandując) DAJESZ, DAJESZ, DAJESZ - nie zwalniaj :mrgreen:

Re: Custom Trike II

: 02 paź 2015, 20:36
autor: adaśko
a nożem się nie dało ? jak tak będziesz szlifierką napierdalał to łoże zapierdolisz opiłkami , no ale w końcu na tej tokarni nie robi się elementów w tysięcznej tolerancji :wink:

Re: Custom Trike II

: 03 paź 2015, 08:15
autor: custom
adaśko pisze:a nożem się nie dało ? jak tak będziesz szlifierką napierdalał to łoże zapierdolisz opiłkami , no ale w końcu na tej tokarni nie robi się elementów w tysięcznej tolerancji :wink:
Nożem Adaś za duże drgania na tej średnicy , maszyna spaceruje po warsztacie :D
Łoże na długości 40 cm zdemontowane , właściwie tak zwany mostek. Pozwoliło mi to na zamontowanie felg 19 cali , właściwie wejdą nawet 22 cale :shock: :mrgreen:

Re: Custom Trike II

: 03 paź 2015, 21:34
autor: kowall
Co chcesz dać teraz do środka po przecięciu ? podpasujesz z innej felgi czy jakiś inny pomysł ? i jesteś pewny że po pospawaniu nie będzie biło (spawy czynią cuda a tam będą dwa :roll: ) z czego ta fela ?

Re: Custom Trike II

: 04 paź 2015, 00:16
autor: custom
kowall pisze:Co chcesz dać teraz do środka po przecięciu ? podpasujesz z innej felgi czy jakiś inny pomysł ? i jesteś pewny że po pospawaniu nie będzie biło (spawy czynią cuda a tam będą dwa :roll: ) z czego ta fela ?
Będę walcował z blachy mam nadzieję że bicie będzie do ustawienia. Felgi z dojazdówki jak ktoś wcześniej radził. Okazało się że 19 cali stalówek nie ma w osobówkach , tylko dojazdówki.

Re: Custom Trike II

: 11 paź 2015, 09:47
autor: custom
No i temat troszkę przystopował , siła wyższa , czas postawić halę na nogi :D żeby było miejsce do dalszych prac przy trójce.