Strona 12 z 27
Re: Custom Trike II
: 13 wrz 2015, 20:31
autor: custom
kowall pisze:Mówiłeś dzisiaj że coś takiego wystrugałeś ale nic nie mówiłeś o portkach

No właśnie i dlatego byłem dzisiaj w dżinsach

Re: Custom Trike II
: 19 wrz 2015, 16:55
autor: custom
Jakiś czas temu kupiłem oponki 345 szerokie ale niestety 19 cali. Niestety bo felgi znaleźć w normalnym pieniądzu z parapetem skracanie w tym rozmiarze to porażka . Opony dość fajne są więc felgi trzeba będzie dorobić albo przerobić z dojazdówek .
Re: Custom Trike II
: 19 wrz 2015, 16:57
autor: Rob_trike
Loooo ale walce

Re: Custom Trike II
: 20 wrz 2015, 08:12
autor: custom
Rob_trike pisze:Loooo ale walce

Fakt , są dość szerokie ale gdzie tam do Kopra

Chciałem coś skręcić jak Ty , ale 19'' trzy częściowe to majątek.
Parę pomalowanych części.
Re: Custom Trike II
: 20 wrz 2015, 08:21
autor: kowall
Widzę że się powoli zaczynasz rozkręcać (dybowanie pomogło

) chyba czas na inspekcje

Re: Custom Trike II
: 20 wrz 2015, 08:58
autor: zetor
no ładnie się zaczyna
jak zawsze bedzie dopracowana do granic mozliwości
Re: Custom Trike II
: 20 wrz 2015, 15:49
autor: mazda
Ło Panie i ja też klecę drobnice

termin nalotu przesuwam na październik, mam tu urwanie jajec. Za tydzień organizujemy dużą impreze motocyklową więc wszystko się przesuwa w czasie.
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 12:49
autor: custom
kowall pisze:Widzę że się powoli zaczynasz rozkręcać (dybowanie pomogło

) chyba czas na inspekcje

Dybowanie i ostatnia jazda dała radę.
Pytanko, czy ktoś widział gdzieś w sieci tarcze do garba na tył tańsze niż 400 zł za sztukę ?
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 12:52
autor: Czarek-trike
http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_ ... ts_id=8360
http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_ ... ts_id=5234
a to patrzył?
BTW, pisałeś,że masz 19 calowe felgi, to może skorzystać z okazji i wpierdolić tarcze hamulcowe o duuużej średnicy

Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 14:53
autor: pawlikTrike
Czarek to są tarcze na przód, tylne po 4 stówki z haczykiem niestety
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 17:49
autor: custom
W garbie jak wiesz wszystko ogranicza ten pieprzony wieloklin , gdyby nie on byłoby więcej tarcz do wyboru.
Przerobić z bębnów też nie mogę bo wszystkie wyprzedałem.
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 18:20
autor: trikelee
custom pisze:kowall pisze:Widzę że się powoli zaczynasz rozkręcać (dybowanie pomogło

) chyba czas na inspekcje

Dybowanie i ostatnia jazda dała radę.
Pytanko, czy ktoś widział gdzieś w sieci tarcze do garba na tył tańsze niż 400 zł za sztukę ?
A na MECATECHNIC patrzał? tam są 4x130 po 89 Euro jakieś 370zł.
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 19:05
autor: sekuwawa
Marek nie kupuj tych tarcz po 400zl bo się urywają. W stanach zestawy z zaciskami masz ponizej 250$ i to w wersji 5 otworowej i wentylowane. Zamów kilka kompletów to jeszcze zarobisz.
Re: Custom Trike II
: 21 wrz 2015, 20:53
autor: Sulkyrider
gadałem z gościem z garbusów. Potwierdził, że jak się szeroki kapeć zapoda, albo jakieś odsadzenie itd, to może się tarcza upierdolic. One są do garbusa. Mówił, że maja 2 rodzaje w sprzedażu i żeby do trajek brać "te drugie".
Re: Custom Trike II
: 22 wrz 2015, 08:54
autor: custom
sekuwawa pisze:Marek nie kupuj tych tarcz po 400zl bo się urywają. W stanach zestawy z zaciskami masz ponizej 250$ i to w wersji 5 otworowej i wentylowane. Zamów kilka kompletów to jeszcze zarobisz.
Seku masz jakiegoś linka za wielką wodę ?
250 dolców to zajebista cena jak za zestaw

W garbusowym.pl powiedział 2100 zł zestaw .
Chętnie zamówię parę kompletów.
Re: Custom Trike II
: 22 wrz 2015, 20:51
autor: sekuwawa
Wpisz na ebay.com "bug disc brake kit" i szukaj. Szukałem jakiś czas dla siebie, ale trafiłem w Polsce za 8 stówek.
Re: Custom Trike II
: 23 wrz 2015, 17:59
autor: mazda
Panowie a nie taniej wyjdzie stoczyć bębny garbusa i dać tarcze z innego samochodu ? Ja tak robię.
Tu macie zakład co dorabia tarcze i bębny
http://olx.pl/oferta/dorabianie-tarcz-h ... 6c59b26d9e
Re: Custom Trike II
: 23 wrz 2015, 18:56
autor: GREGOR
Custom na jakim robisz zawieszeniu mokre czy suche półosie?
Re: Custom Trike II
: 23 wrz 2015, 22:12
autor: sekuwawa
Czasem taniej to tylko na początku. Tanio zrobiłem sobie koła w trajce i w tą zimę wszystkie muszę wymienić bo krzywe. Co to toczenia bębnów od garbusa to jak byś z kilkoma z nas pogadał to by się okazało, że niestety nie zawsze to wychodzi dobrze.
Re: Custom Trike II
: 23 wrz 2015, 22:26
autor: trikelee
sekuwawa pisze:
Czasem taniej to tylko na początku. Tanio zrobiłem sobie koła w trajce i w tą zimę wszystkie muszę wymienić bo krzywe. Co to toczenia bębnów od garbusa to jak byś z kilkoma z nas pogadał to by się okazało, że niestety nie zawsze to wychodzi dobrze.
Seku nie strasz , bo ja tak mam i juz sie zastanawiam czy to byl dobry wybor.
Re: Custom Trike II
: 24 wrz 2015, 01:22
autor: custom
GREGOR pisze:Custom na jakim robisz zawieszeniu mokre czy suche półosie?
No właśnie nie wiem , ale chyba zapodam suche .
A gdybym znalazł komplety hamulców w stanach , pisze się jeszcze ktoś ?
Z bębnów też idzie przerobić z dobrym skutkiem , ale nie mam ani sztuki.
Re: Custom Trike II
: 24 wrz 2015, 06:15
autor: GREGOR
Custom jeśli suche to ja bym zmienił na wahacze od Porsche 944,928 i masz problem z głowy są wahacze i aluminiowe i stalowe oba rozwiązania na tarczowych i do tego tarcze na 5 śrub! Są dostępne na allegro nie mogę ci teraz wysłać linka bo pisze z telefonu ale wieczorkiem jak najbardziej

przemyśl to wystarczy wymiana tulei i przegubu
Re: Custom Trike II
: 24 wrz 2015, 16:04
autor: custom
GREGOR pisze:Custom jeśli suche to ja bym zmienił na wahacze od Porsche 944,928 i masz problem z głowy są wahacze i aluminiowe i stalowe oba rozwiązania na tarczowych i do tego tarcze na 5 śrub! Są dostępne na allegro nie mogę ci teraz wysłać linka bo pisze z telefonu ale wieczorkiem jak najbardziej

przemyśl to wystarczy wymiana tulei i przegubu
Zapodaj tego linka , porównamy ceny , zobaczymy.
Re: Custom Trike II
: 24 wrz 2015, 20:54
autor: custom
Coś tam znowu zrobione , znaczy silniki wyszkiełkowane i pomalowane sprayem firmy Wekem . Jutro sprawdzę czy go bęzyna bierze. Gdyby okazał się za słaby mam zamiar przykryć go bezbarwnym z utwardzaczem, tylko nie wiem czy bezbarwny wytrzyma tęperaturę silnika.
Rurki rureczki i inne pierdółki przywiezione z galwanizerii.
Re: Custom Trike II
: 24 wrz 2015, 21:20
autor: Rob_trike
ja pierdziele - nie wyjeżdżam swoją brudasą