Moja pierwsza

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

custom pisze:
Michael2304 pisze:Dzięki chłopaki,już zamawiam.Jakie daliście obroty,żeby tego nie spalić za wcześnie?
Ja na szlifierce Bosch z regulowanymi obrotami nastawiałem na jedynkę lub dwójkę więc obroty małe . Na dużych obrotach taka tarcza zużywa się w 10 min.
Na ok 8mb rury fi 60 i ok 1m2 powierzchni płaskiej to ile tarcz potrzeba?

A tak przy okazji: zna ktoś tę traję? Z mojego powiatu jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: custom »

Michael nie wiem jaką masz tą rurę , ale rur nie opłaca się polerować samemu. Gotowy poler jest niewiele droższy od surowej a zrobić ją na lustro to klękajcie narody. Ewentualnie dajesz na automat polerski .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: seta »

tarcz nie wiem ile pójdzie, ale browarów na bank dużo :mrgreen: I życzę cierpliwości :wink:
Awatar użytkownika
aaannnd
Posty: 127
Rejestracja: 20 paź 2015, 11:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: aaannnd »

Ja ostatnio próbowałem zmęcyć na lustro pare kawałków nierdzewki, też leciałem od 120 do 800 i filc. Z zewnątrz prosta robota ale od wewnątrz gorzej, jeden fałszywy ruch i papier lata po garażu w kawałkach.
Macie jeakieś lepsze patenty na polerowanie takich wycinanek niż szlifierką kątową? No i jeszcze jak ranty zrobić - blacha 6mm grubości?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rożek
Prospect
Prospect
Posty: 3351
Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: rożek »

aaannnd pisze:Ja ostatnio próbowałem zmęcyć na lustro pare kawałków nierdzewki, też leciałem od 120 do 800 i filc. Z zewnątrz prosta robota ale od wewnątrz gorzej, jeden fałszywy ruch i papier lata po garażu w kawałkach.
Macie jeakieś lepsze patenty na polerowanie takich wycinanek niż szlifierką kątową? No i jeszcze jak ranty zrobić - blacha 6mm grubości?
koła polerskie na szlifierką stołową i jazda
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1940
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: andrzejqs »

Michael2304 pisze:


A tak przy okazji: zna ktoś tę traję? Z mojego powiatu jest.
https://sprzedajemy.pl/motocykl-trike-t ... nr43518757
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

andrzejqs pisze:
Michael2304 pisze:


A tak przy okazji: zna ktoś tę traję? Z mojego powiatu jest.
https://sprzedajemy.pl/motocykl-trike-t ... nr43518757
Właśnie stąd mam zdjęcie :D
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

seta pisze:tarcz nie wiem ile pójdzie, ale browarów na bank dużo :mrgreen: I życzę cierpliwości :wink:
Już wypolerowane, kurde cztery dni mi to zajęło,ale nie do końca jestem zadowolony z efektu. Myziam myziam i chuj z tego,dlatego spróbuję tych tarcz włókninowych.Problem teraz polega na tym,że to już jest pospawane,i nie we wszystkich miejscach można dojść tarczą....
Awatar użytkownika
Fido
Posty: 674
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:16
Lokalizacja: LTM
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Fido »

Miejsca niedostępne to musisz ręcznie.
Dobra pasta i masz lustro.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

Fido pisze:Miejsca niedostępne to musisz ręcznie.
Dobra pasta i masz lustro.

Kurde,maszynowo ciężko mi idzie,a ręcznie to nie wiem,co będzie.... :?


A tak z innej beczki: macie koledzy pozakładane kraniki paliwa w zbiornikach? Jest sens zakładać?
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4612
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Arek »

Nie, kranik raczej niepotrzebny
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: custom »

Arek pisze:Nie, kranik raczej niepotrzebny
Jak mój przyjaciel napisał kranik nie jest potrzebny
Omne Trinum Perfectum.
Szefciu
Member
Member
Posty: 1098
Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Szefciu »

ja też nie mam, ale uważam, że powinien być przy zbiorniku, mozna wtedy spokojnie zdemontować zbiornik i nie martwić sie paliwem. Ja dzisiaj czyszcząc przewody paliwowe zalałem trajke i podjazd....
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: seta »

[quote="Szefciu"]ja też nie mam, ale uważam, że powinien być przy zbiorniku, mozna wtedy spokojnie zdemontować zbiornik i nie martwić sie paliwem. Ja dzisiaj czyszcząc przewody paliwowe zalałem trajke i podjazd....[/quot.
Bo taki serwis wykonuje się na BP przy odkurzaczu. Nieczystości można odessać, a i podjazd czysty :mrgreen:
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5840
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: GREGOR »

Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności :idea:
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W :mrgreen:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności :idea:
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W :mrgreen:
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5840
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: GREGOR »

Michael2304 pisze:
GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności :idea:
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W :mrgreen:
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
Ale ja napisałem że nie mam kranika :mrgreen:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: seta »

jak już coś to polecam kranik do ciągnika C330, C360 itp . Tani a i przepustowość odpowioednia :wink:
dark

Re: Moja pierwsza

Post autor: dark »

Ja mam z elektro zaworem od Yamahy , wyjmuje kluczyk i kranik zamknięty ...
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

GREGOR pisze:
Michael2304 pisze:
GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności :idea:
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W :mrgreen:
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
Ale ja napisałem że nie mam kranika :mrgreen:
No tak,ale miałeś :mrgreen:
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5840
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: GREGOR »

Przy garbusowej wystarczał od quada, do subarowej raczej nie polecam :wink:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: adaśko »

benzynowy-paliwowy-benzyna-i5173705377.html
Najprostsze rozwiązanie na kranik
http://allegro.pl/valtek-elektrozawor-z ... 29670.html
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

Dzięki koledzy.

A tak z zupełnie innej beczki:potrzebne 3 zębatki metalowe fi 49mm,22mm otwór wewnętrzny,szerokość 10mm,szerokość wpustu 5mm,21 zębów. Może też być coś ,co można zaadoptować do tych wymiarów. Ma ktoś jakiś pomysł?
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: Michael2304 »

Taki będzie zbiornik na paliwko,jak dam radę go szczelnie pospawać i go nie pognie.... :mrgreen: :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14991
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Moja pierwsza

Post autor: winda »

ło panie! Kupe roboty!! Fajny ! chyba sporo litrów pomieści
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość