Michael2304 pisze:Dzięki chłopaki,już zamawiam.Jakie daliście obroty,żeby tego nie spalić za wcześnie?
Ja na szlifierce Bosch z regulowanymi obrotami nastawiałem na jedynkę lub dwójkę więc obroty małe . Na dużych obrotach taka tarcza zużywa się w 10 min.
Na ok 8mb rury fi 60 i ok 1m2 powierzchni płaskiej to ile tarcz potrzeba?
A tak przy okazji: zna ktoś tę traję? Z mojego powiatu jest.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Michael nie wiem jaką masz tą rurę , ale rur nie opłaca się polerować samemu. Gotowy poler jest niewiele droższy od surowej a zrobić ją na lustro to klękajcie narody. Ewentualnie dajesz na automat polerski .
Ja ostatnio próbowałem zmęcyć na lustro pare kawałków nierdzewki, też leciałem od 120 do 800 i filc. Z zewnątrz prosta robota ale od wewnątrz gorzej, jeden fałszywy ruch i papier lata po garażu w kawałkach.
Macie jeakieś lepsze patenty na polerowanie takich wycinanek niż szlifierką kątową? No i jeszcze jak ranty zrobić - blacha 6mm grubości?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
aaannnd pisze:Ja ostatnio próbowałem zmęcyć na lustro pare kawałków nierdzewki, też leciałem od 120 do 800 i filc. Z zewnątrz prosta robota ale od wewnątrz gorzej, jeden fałszywy ruch i papier lata po garażu w kawałkach.
Macie jeakieś lepsze patenty na polerowanie takich wycinanek niż szlifierką kątową? No i jeszcze jak ranty zrobić - blacha 6mm grubości?
seta pisze:tarcz nie wiem ile pójdzie, ale browarów na bank dużo I życzę cierpliwości
Już wypolerowane, kurde cztery dni mi to zajęło,ale nie do końca jestem zadowolony z efektu. Myziam myziam i chuj z tego,dlatego spróbuję tych tarcz włókninowych.Problem teraz polega na tym,że to już jest pospawane,i nie we wszystkich miejscach można dojść tarczą....
ja też nie mam, ale uważam, że powinien być przy zbiorniku, mozna wtedy spokojnie zdemontować zbiornik i nie martwić sie paliwem. Ja dzisiaj czyszcząc przewody paliwowe zalałem trajke i podjazd....
[quote="Szefciu"]ja też nie mam, ale uważam, że powinien być przy zbiorniku, mozna wtedy spokojnie zdemontować zbiornik i nie martwić sie paliwem. Ja dzisiaj czyszcząc przewody paliwowe zalałem trajke i podjazd....[/quot.
Bo taki serwis wykonuje się na BP przy odkurzaczu. Nieczystości można odessać, a i podjazd czysty
Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W
GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
GREGOR pisze:Ja natomiast do momentu posiadania w traji silnika garba miałem kranik i był przydatny do wielu czynności
Teraz gdy zamontowałem subaru, zbiornik został przerobiony jest wstawiona rewizja od góry, a u dołu mam korek spustowy w razie W
Od motocykla się nada? Czy za mała przepustowość będzie. Od czego jest twój kranik?
A tak z zupełnie innej beczki:potrzebne 3 zębatki metalowe fi 49mm,22mm otwór wewnętrzny,szerokość 10mm,szerokość wpustu 5mm,21 zębów. Może też być coś ,co można zaadoptować do tych wymiarów. Ma ktoś jakiś pomysł?