Nowe życie Feniksa

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: sekuwawa »

Czarek-trike pisze:musi być z tyłu odblask ,w styczniu mnie chuj na przeglądzie zagiął , że brak odblasku... kurwa, teraz to nawet do WSKi zamówiłem okrągły czerwony odblask na tył :mrgreen: Albo kurwa na przeglądzie... proszę zahamować przednim hamulcem(którego moje trajki nie mają ) :wink:
Miałem właśnie to samo, nawet wpisał mi to jako usterkę drobną w ten raport z przeglądu. Znaleźliście może jakieś ładne odblaski?
Czarek-trike
Posty: 9335
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: FTW
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: Czarek-trike »

sekuwawa pisze:
Czarek-trike pisze:musi być z tyłu odblask ,w styczniu mnie chuj na przeglądzie zagiął , że brak odblasku... kurwa, teraz to nawet do WSKi zamówiłem okrągły czerwony odblask na tył :mrgreen: Albo kurwa na przeglądzie... proszę zahamować przednim hamulcem(którego moje trajki nie mają ) :wink:
Miałem właśnie to samo, nawet wpisał mi to jako usterkę drobną w ten raport z przeglądu. Znaleźliście może jakieś ładne odblaski?
chujówka się robi z tymi przeglądami....
Seku, może jakiś prostokącik jak w japończykach ?
Ja już w tym roku jestem po przeglądach obydwu trajek więc na razie sobie głowy tym nie zaprzątam. Póki co tylko kupiłem odblask do WSKi, bo przegląd mam w sierpniu. Odblask okrąglutki montowany w z tyłu w gumowym clapaczu, raczej nichuja w trajce by nie wyglądał :wink:

Coś mi tam się jeszcze obiło o uszy,że niby diagnosta nie może się przyjebać jeśli masz odblask w kloszu tylnej lampy... ale jeszcze nie szukałem tego w przepisach.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14992
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: winda »

Panowie. Ważne jest aby diagnoste uświadomić w oczywstym temacie który powinien znać. Pojazd ma spełniać warunki techniczne jakie obowiązywały w dzień pierwszej rejestracji.
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
rob_bull
Posty: 816
Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: rob_bull »

To zapoznajcie się z tematem a potem dyskutujcie :wink: :mrgreen:
Zasada nr 1: nie ma kurwa zasady!

Rob_Bull ;)
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: sekuwawa »

rob_bull pisze:To zapoznajcie się z tematem a potem dyskutujcie :wink: :mrgreen:

Ty to zamiast nas tu brać pod włos byś wyjaśnił zawiłości prawne :twisted:
Wg mnie odblaski powinny być z tyłu, ale nie zwracałem na to wcześniej uwagi. Diagnosta powiedział, że zasadniczo dowolne poza trójkątnymi bo te są zarezerwowane dla przyczep.
Ja wybrałem sobie coś takiego, może być :?: :?: :?:
5875053957.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
rob_bull
Posty: 816
Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: rob_bull »

Zgadza się, odblaskowe tylne trójkątne są zarezerwowane dla przyczep oraz naczep natomiast odblaskowe tylne inne niż trójkątne dla pozostałych pojazdów. Światło odblaskowe może występować w lampie zespolonej.

Warunki dotyczące świateł odblaskowych tylnych dla motocykli:
- ilość: 1 lub 2,
- barwa: czerwona,
- rozmieszczenie:
a) na długości - z tyłu (dla motocykla z jednym kołem z tyłu dopuszcza się umieszczenie świateł w innym miejscu, przy
zapewnieniu wymaganej widoczności),
b) na szerokości (światła pojedyncze motocykla powinny być umieszczone w podłużnej płaszczyźnie symetrii pojazdu,
z wyjątkiem świateł drogowych i mijania umieszczonych obok siebie, które powinny być symetryczne względem tej
płaszczyzny, światła występujące parami powinny być symetryczne względem podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu)
- nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu; wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm,
c) na wysokości - 250-900 mm,
- własności świetlne: powinny być widoczne w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z odległości co najmniej 150 m,
jeżeli są oświetlone światłem drogowym innego pojazdu,
- inne warunki:
a) kształt - inny niż trójkąt,
b) powierzchnia świetlna może mieć wspólne części z powierzchnią świetlną innego światła tylnego.
Zasada nr 1: nie ma kurwa zasady!

Rob_Bull ;)
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: seta »

Czyli moje tylne światła są zamontowane nie prawidłowo. Nie mirzyłem ale około 15 cm nad ziemią. :(
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: sekuwawa »

seta pisze:Czyli moje tylne światła są zamontowane nie prawidłowo. Nie mirzyłem ale około 15 cm nad ziemią. :(
Bul wypisał warunki dla odblaskowych, ale pewnie światła normalne też nie mogą być tak nisko.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: seta »

No ciekawe co będzie na pierwszej kontroli :wink:
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: sekuwawa »

Mam już Rożek. Nie wyglądają źle.
20160524_120031.jpg
20160524_115956.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: custom »

Do zlotu parę dni zostało :shock:
Wczoraj postawiłem Feniksa na trzech kołach . Zawieszenie na razie pracuje obiecująco , jest dobra amortyzacja i potrzeba
małej siły do kręcenia na postoju .
Problem jest z chłodnicą . Chciałem dać ją z przodu , ale po przymiarkach okazało się że musi być albo całkiem mała , albo z tyłu.
Od czego polecicie chłodnicę z dwoma fajnymi wiatrakami , która będzie z tyłu ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: yunkers »

Brawo Ty, szkoda że chłodnica się nie mieści z przodu, fajny zestaw ale niemały z dwoma wiatrakami jest z vw transportera.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
rożek
Prospect
Prospect
Posty: 3351
Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: rożek »

yunkers pisze:Brawo Ty, szkoda że chłodnica się nie mieści z przodu, fajny zestaw ale niemały z dwoma wiatrakami jest z vw transportera.
dokładnie to chciałem napisać- w bmw mam z tyłu taki
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11048
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: Rob_trike »

fajna, gruba, idealnie oddająca ciepło, miedziana jest chłodnica taka jak ja mam w traji - z c330..... możeż rozlutować wlew, polutowac co chcesz - ja z pionowej zrobiłem poziomą..... wiatrak dopasowałem z czegoś .... u mnie daje radę choć lekko nie ma + dodatkowo płyn idzie w ramie do tyłu przez silnik i wraca ....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14992
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: winda »

Piękny ten przodzik :D
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
seat
Posty: 350
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: seat »

od czego te amorki ?
bo by mi pasowaly do mojego zawieszenia
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: custom »

yunkers pisze:Brawo Ty, szkoda że chłodnica się nie mieści z przodu, fajny zestaw ale niemały z dwoma wiatrakami jest z vw transportera.
Wielkość nie gra roli jak z tyłu będzie , dzięki Yunkers
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3512
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: krobia »

custom pisze:
yunkers pisze:Brawo Ty, szkoda że chłodnica się nie mieści z przodu, fajny zestaw ale niemały z dwoma wiatrakami jest z vw transportera.
Wielkość nie gra roli jak z tyłu będzie , dzięki Yunkers
dziwnie to jakos zabrzmiało :mrgreen: :mrgreen:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: custom »

Ktoś kiedyś na forum wstawiał zdjęcie traji , chłodnica z tyłu z dwoma wiatrakami widocznymi z tyłu .
Wyglądało to zajebiście :D niestety nie wiem gdzie to było .
Seat , amortyzatory to jakieś chinole z allegro.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5840
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: GREGOR »

Custom korbowody masz zajebiste , wszystko jest z dobrym kunsztem zrobione :shock:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: yunkers »

custom pisze:
yunkers pisze:Brawo Ty, szkoda że chłodnica się nie mieści z przodu, fajny zestaw ale niemały z dwoma wiatrakami jest z vw transportera.
Wielkość nie gra roli jak z tyłu będzie , dzięki Yunkers
może tylko rozważ zakup samych wiatraków i dokup do tego nową chłodnicę
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7585
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: pawlikTrike »

Fajne te wahaczyki, kierownicę już masz ?
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: custom »

Kierownicę będę robił jutro :mrgreen: .

Ogólnie jest tak :
Chłodnica jednak będzie z tyłu (dorwałem jakąś przypadkową coby na Silverado była.
Dziś jadę szukać jakiegoś małego serwa na szrot.
Jak ogarnę wodę i hamulce to feniks będzie jeździł .
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3367
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: kowall »

Szkoda że nie powiedziałeś że nie masz serwa ,jak bym wiedział to bym ci przywiózł z tico ,jak by co to leży u mnie w garażu ,tylko se podjedź.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Nowe życie Feniksa

Post autor: custom »

Wiktor kiedyś prezentował na forum tarczę hamulcową z napisem ciętym wodą "Custom Trike " albo sam Custom - nie pamiętam dokładnie . Może komuś się zachowało w komputerze zdjęcie takiej tarczy ?
Omne Trinum Perfectum.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość