Strona 2 z 4
: 26 lis 2009, 17:33
autor: Wiktor
nie czepiam sie ale on bardziej lezy
: 26 lis 2009, 17:37
autor: Wodzu
Luksky pisze:bardziej stoi niz lezy jak w bisie, czepiasz sie o kilka stopni

Luk CC700 ma cylindry na bok. moze ma tam jakies pierdolone wezyki ale cylindry leza...
: 26 lis 2009, 22:43
autor: Luksky
: 26 lis 2009, 22:55
autor: mały
: 26 lis 2009, 22:56
autor: Rob_trike
: 26 lis 2009, 23:05
autor: Luksky
w BIS pamietam, ze lezal calkowicie pod katem prostym do pionu, w CC700 jest deczko wyżej, ale w sumie bez roznicy. i tu i tu klops
: 27 lis 2009, 15:30
autor: Wodzu
Ojej wez mi tego nie pokazuj

To chyba najgorsze co wyprodukowano.

: 27 lis 2009, 16:43
autor: slawek99
Czyli , decyzja podjęta w tym zakresie.
BIS zdecydowanie odpada w walce na miejce w mojej trajce

: 29 lis 2009, 12:24
autor: Tybek
Jest jedno małe ale odnośnie CC i Bisa... W cientym motur kręci się w lewo

Skrzynia 126p/CC700 to prawie to samo. Aby CC mogło jeździć do przodu (skrzynia umieszczona z przodu, odwrotnie jak w maluchu) silnik kręci się w lewo i jest wszystko OK- tak w skrócie.
: 29 lis 2009, 14:33
autor: custom
Cześć Tybek mamy do siebie tylko 25 km .Byłoby już nas trzech w okolicach .Daj nr tel na pw.
Sory że nie w temacie piszę

: 29 lis 2009, 14:49
autor: Luksky
mozna w tych skrzyniach przelozyc dyfer i jedzie tak jak chcemy.
: 29 lis 2009, 22:40
autor: slawek99
Czy ktoś z Was wie je waży silnik ze skrzynią od malca ??
: 29 lis 2009, 22:50
autor: Wodzu
Hmmm... tyle,ze samemu idzie go wstawic na stolik
A tak to cos mi sie wydaje,ze 80kg.
: 30 lis 2009, 17:28
autor: Tybek
Luksky pisze:mozna w tych skrzyniach przelozyc dyfer i jedzie tak jak chcemy.
Można, bo skrzynki z CC zakładają do swapów w maluchach. Tylko pytanie po co? Za dużo rzeźby. Lepiej zająć się jakąś inna skrzynią/silnikiem, niż paprać się w kąbinacje ze skrzyniami 126p/CC
: 30 lis 2009, 18:02
autor: Wiktor
mam skrzynke od cc70 jak ktos potrzebuje
: 30 lis 2009, 20:43
autor: Luksky
dwie zalety są podobno takiej skrzynki:
1. pełna synchronizacja
2. dłuższa czwórka i lepsze przełożenia
: 30 lis 2009, 20:45
autor: Wodzu
A jak by wygladalo spasowanie tej skrzyni z pryszczem?
: 30 lis 2009, 20:48
autor: Luksky
Wodzu pisze:A jak by wygladalo spasowanie tej skrzyni z pryszczem?
jest od chuja linków i gotowych rozwiązań, nawet półosie masz wtedy CC i problem przegubów odpada (aczkolwiek jak pisalem wczesniej, ja mam maluszkowe, szaleje trają i nigdy nic nie jebło) poszukaj takiego forum jak fiat and furious tam jest wszystko
: 01 gru 2009, 17:44
autor: Tybek
Zajrzyj tutaj:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=25
albo tutaj; tu jest nawet opis montowania tego w parchu:
http://www.126fan.pl/
Faktycznie dwie zalety
1. synchronizowana jedynka
2. dłuższe przełożenia
pytanie tylko czy warto robić taką rzeźbę...
: 01 gru 2009, 18:18
autor: Wodzu
Widze,ze i Ty tam chyba jestes uzytkownikiem:)
Jednak nie widze opisu wjebania tej skrzyni z silnikiem malcowym a w malcu z jakims inszym silnikiem.
Kiedys wymianialem sprzeglo w takim CC i ustawialismy tarcze walkiem maluchowym.
A jak spasowanie z silnikiem?
Moze ten alement potocznie zwany dzwonem caly przeszczepic?
: 01 gru 2009, 23:09
autor: Wiktor
u nas mieli kiedys malca z silnikem cbr-ki fajnie chodził
: 01 gru 2009, 23:12
autor: Wodzu
Wiktor pisze:u nas mieli kiedys malca z silnikem cbr-ki fajnie chodził
A tak powaznie to kto mi odpowie czy trzeba flansze z CC na silnik pryszcza?Czy da sie inaczej
Fajnie jakbym wpierdolil to bo pozniej jakby komus sie spodobal inny silnik nie byloby obawy,ze skrzynia nie wytrzyma.
: 01 gru 2009, 23:14
autor: mały
malec to moj następny projekt jak mi zdrowie pozwoli.piecyk od mojej foczki prawdopodobnie wkładam w malca i na 1/4mili
: 01 gru 2009, 23:16
autor: Wiktor
przypominam ze mam aka skrzynie cc700
: 01 gru 2009, 23:17
autor: Wodzu
mały pisze:malec to moj następny projekt jak mi zdrowie pozwoli.piecyk od mojej foczki prawdopodobnie wkładam w malca i na 1/4mili
A moze centralnie VR6?
