Który z silników wybrać opinie
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Jest jedno małe ale odnośnie CC i Bisa... W cientym motur kręci się w lewo Skrzynia 126p/CC700 to prawie to samo. Aby CC mogło jeździć do przodu (skrzynia umieszczona z przodu, odwrotnie jak w maluchu) silnik kręci się w lewo i jest wszystko OK- tak w skrócie.
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
- custom
- Member
- Posty: 7998
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Można, bo skrzynki z CC zakładają do swapów w maluchach. Tylko pytanie po co? Za dużo rzeźby. Lepiej zająć się jakąś inna skrzynią/silnikiem, niż paprać się w kąbinacje ze skrzyniami 126p/CCLuksky pisze:mozna w tych skrzyniach przelozyc dyfer i jedzie tak jak chcemy.
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
jest od chuja linków i gotowych rozwiązań, nawet półosie masz wtedy CC i problem przegubów odpada (aczkolwiek jak pisalem wczesniej, ja mam maluszkowe, szaleje trają i nigdy nic nie jebło) poszukaj takiego forum jak fiat and furious tam jest wszystkoWodzu pisze:A jak by wygladalo spasowanie tej skrzyni z pryszczem?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Zajrzyj tutaj:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=25
albo tutaj; tu jest nawet opis montowania tego w parchu:
http://www.126fan.pl/
Faktycznie dwie zalety
1. synchronizowana jedynka
2. dłuższe przełożenia
pytanie tylko czy warto robić taką rzeźbę...
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=25
albo tutaj; tu jest nawet opis montowania tego w parchu:
http://www.126fan.pl/
Faktycznie dwie zalety
1. synchronizowana jedynka
2. dłuższe przełożenia
pytanie tylko czy warto robić taką rzeźbę...
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Widze,ze i Ty tam chyba jestes uzytkownikiem:)Tybek pisze:Zajrzyj tutaj:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=25
albo tutaj; tu jest nawet opis montowania tego w parchu:
http://www.126fan.pl/
Faktycznie dwie zalety
1. synchronizowana jedynka
2. dłuższe przełożenia
pytanie tylko czy warto robić taką rzeźbę...
Jednak nie widze opisu wjebania tej skrzyni z silnikiem malcowym a w malcu z jakims inszym silnikiem.
Kiedys wymianialem sprzeglo w takim CC i ustawialismy tarcze walkiem maluchowym.
A jak spasowanie z silnikiem?
Moze ten alement potocznie zwany dzwonem caly przeszczepic?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Wiktor pisze:u nas mieli kiedys malca z silnikem cbr-ki fajnie chodził
A tak powaznie to kto mi odpowie czy trzeba flansze z CC na silnik pryszcza?Czy da sie inaczej
Fajnie jakbym wpierdolil to bo pozniej jakby komus sie spodobal inny silnik nie byloby obawy,ze skrzynia nie wytrzyma.
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości