Strona 2 z 27

: 04 lut 2010, 23:21
autor: mały
no z pewnością mają krótkie biegi pach,pach,pach i meta

: 04 lut 2010, 23:24
autor: slawek99
Programik do poiczenia skrzyni i prędkości

: 04 lut 2010, 23:38
autor: Devil
300 pisze:Ja tego liczyć nie muszę...
Już mam policzone ma piechotę od momentu rozpoczęcia budowy skrzyni...
Wygląda to tak:
Jeśli uda mnie się przekręcić silnik o 500obr/min to mam szansę wąchać smród po Wiktorze... bo nie będę miał takich przyspieszeń jak On... ale 198km/h polecę... :cool:
co Ty masz za przelozenia?

: 04 lut 2010, 23:43
autor: Devil
o moze ktos mi wyjasni jak dzieciakowi ale tak po polsku jak sprawdzic jaka sie ma szkrzynie gdzie to jest napisane
ja mam kapciory tez wysokie

: 05 lut 2010, 00:10
autor: slawek99
Oznaczeń skrzyń jest kilkanaście , z czego to się bierze // Czy każda pasuje sposobem mocowania do każdego silnika, czy są różnice w obudowach ? Kto to wie ?

: 05 lut 2010, 01:21
autor: Wiktor
tak ale zeby zapierdalc 198 to trzba miec ok 130-150 KM
i nic nie da licznie przelozen bo okaze sie za na 4 biegu kreci nie do 6tys tylko do 4700 np i po ptakach
czy naprawde myslisz ze garbem 50-60 koni da sie jechac za 200 konna omega???
dla ulatwienia podam ze 200 koni w omeha nie daje rady dokrecic silnika do odciecia na 3 biegu!!!!!!!!!!!!!
zweryfikuj swoje przelicznia
wez pod uwage ze podczas jazdy opory rosna wraz z KWADRATEM predkosci co oznacza bardzo duze zapotrzebowanie na MOC ktorej garbus nie ma.
suche licznie moze zawiesc!!!

: 05 lut 2010, 10:10
autor: Wiktor
prawie 2 tonowa omega z tym silnikiem co mam w trajce jest w stanie rozpedzic sie do ok 220-230km/h czy to oznacza ze ja bede mogl do 270???

: 05 lut 2010, 10:34
autor: Wiktor
mysle ze rozumowanie jest bledne
opory powietrza rosna proporcjo0nalnie do kwadratu predkosci!!!
zapotrzebowanie na moc jest tak duze ze nie wierze zeby sie to udalo

: 05 lut 2010, 13:10
autor: Lipa
tabelka

Znak Model Przełożenie Uwagi
AA 1200 4.375 Typ 1 od nr. 0 981 810
AB 1300 4.375 Typ 1 do sierpnia 1970
AC 1500 4.125 Także trochę modeli 1300 z sierpnia 1970
AD 1200 4.375 Samochody z LSD (Limited Slip Differential), czyli mechanizm różnicowy (dyferencjał, dyfer) ograniczający poślizg
AE 1300 4.375 Samochody z LSD
AF 1500 4.125 Samochody z LSD do sierpnia 1970. Także trochę modeli 1300 z sierpnia 1970
AG 1200 4.375 Typ 147 ("Fridolin")
AH 1500 4.125 Samochody z zawieszeniem IRS (Independent Rear Suspension) od sierpnia 1968
AH 1600 4.125 Typ 1 od sierpnia 1969 do sierpnia 1972
AK 1500 3.875 Typ 181 "Trekker" do sierpnia 1970
AK 1600 3.875 Typ 181 "Trekker" od sierpnia 1970
AL 1500 3.875 Typ 181 z LSD do sierpnia 1970
AL 1600 3.875 Type 181 z LSD od sierpnia 1970
AM 1300 4.375 Typ 1 "Saloon" i "Cabrio" od sierpnia 1970
AN 1600 3.875 Karmann Ghia z IRS od sierpnia 1970
AO 1600 3.875 Karmann Ghia od sierpnia 1970
AP 1600 4.375 Typ 1 z LSD od sierpnia 1970
AQ 1600 4.125 Typ 1 z LSD od sierpnia 1970 do sierpnia 1972
AR 1600 3.875 Karmann Ghia z LSD od sierpnia 1970
AS 1600 3.875 Typ 1 od sierpnia 1972
AT 1600 3.875 Typ 1 - 1303S i "Cabrio" od sierpnia 1972
AU 1600 3.875 Typ 1 - 1303S i "Cabrio" od sierpnia 1972 z LSD
BA 1300/1500 4.375 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1968 do sierpnia 1970
BC 1300/1500 4.375 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1968 do sierpnia 1970 - samochody z LSD
BE 1600 4.125 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1970 do sierpnia 1971
BF 1600 4.125 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1970 do sierpnia 1971 - samochody z LSD
BG 1300 4.125 Karmann Ghia półautomat od sierpnia 1970
BH 1300 4.125 Karmann Ghia półautomat od sierpnia 1970 - samochody z LSD
BJ 1300 4.375 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1970
BK 1300 4.375 Typ 1 - Półautomatyczna skrzynia biegów od sierpnia 1970 - samochody z LSD
DA 1500/1600 4.125 Typ 3 osie "swing-axle" do sierpnia 1968
DB 1500/1600 4.125 Typ 3 osie "swing-axle" do sierpnia 1968 - samochody z LSD
DC 1500/1600 4.125 Typ 3 z IRS od sierpnia 1968
DD 1500/1600 4.125 Typ 3 z IRS od sierpnia 1968 - samochody z LSD

: 05 lut 2010, 13:12
autor: Lipa
Winda a do jakiego silnika chcesz to podczepić???

: 05 lut 2010, 14:32
autor: winda
a i tu jest główny problem Panowie.silnik będzie albo alfa romeo boxer albo garbus 1600. wysłucham chętnie wszelkich opinii ale sam podejme decyzje

: 05 lut 2010, 14:42
autor: Lipa
nie wiem jak z alfą ale do 1.6 garba będzie ok. Gadałem z kolesiami, że długa skrzynia do silnika 1.3 nawet AB to lekka porażka .... no chyba, że silniczek jak dzwon.

Co prawda Trike to nie garb i pewnie AT lub inne mutacje dały by radę ....

: 05 lut 2010, 16:21
autor: winda
Ktos tu kiedys napisał ze nasze assinstence jest zajebiste.nawet nie wiecie jak zajebiste
Panowie.Dzięki pomocy WIKTORA i KASKIEGO (bardzo dziękuje chłopaki) jestem szcześliwym posiadaczem tej oto trajki
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?t=570

zawiecha i skrzynia garba.silnik alfa romeo padniety.
chetnie wysłucham opinii i sugestii .jak sie wyrobie to wkleje lepsze aktualne zdjęcia

: 05 lut 2010, 16:50
autor: kaski
Nie ma za co Chłopie.
Odpracujesz w polu :mrgreen:

A jesteś właścicielem chyba tego ?? :mrgreen:

Sorka za jakość ale foty robione o 2:00 telefonem

: 05 lut 2010, 17:21
autor: winda
tak oto wygląda

: 05 lut 2010, 18:05
autor: Wodzu
Uuu ladna ona.. Duzo? :razz:

: 05 lut 2010, 18:21
autor: winda
cena tylko na priva.juz wysyłam

: 05 lut 2010, 18:59
autor: PiotreQ
Chyba już mam drugi powód żeby w ferie pojechać do Sernik :) A srebrna strzała jeszcze u ciebie stoi?

: 05 lut 2010, 19:29
autor: winda
jeszcze stoi.mam nadzieje że nie długo bo miejsca brakuje

: 05 lut 2010, 21:26
autor: winda
Lipa dzięki za tabelkę.pewnie nie tylko ja skorzystam

: 05 lut 2010, 21:28
autor: wisnia
winda, miejmy nadzieje, ale sam widzisz jak jest na drogach... Orientowałeś się w sprawie transportu???

: 05 lut 2010, 23:42
autor: Wiktor
ale ladniutka :mrgreen: :mrgreen:

teraz tylko garbusa laduj i do boju

: 06 lut 2010, 00:30
autor: kaski
Hi hi jestem pierwszy i melduje.

Pierwsze macanie przez właściciela się właśnie odbyło :twisted:
O opinie na temat Windolotu :mrgreen: czekajcie na właściciela.

: 06 lut 2010, 12:29
autor: koVboy
Gratulacje Windowaty, Piękny sprzęcik. jak by co to w lesznie są 2 silniki camela 1600 sprawny a drugi mniejszy do remontu.

: 06 lut 2010, 14:38
autor: Wodzu
Dlaczego garba?
ZAPA! :razz: