Strona 2 z 2
: 25 wrz 2009, 21:54
autor: mario
łeeee, tak nie możesz mówić[/quote]
stwierdzenie to wrzuciłem w skrócie myslowym udawadnianie co da lepszy rezultat zajełoby nam wieki . miałem traje na vw (400 kg) i podojony silnik i bałem sie wchodzić w zakręty potem z traje w układzie wiktora i przy kreceniu hołka chciało mi upier.. rece itd..
: 25 wrz 2009, 22:13
autor: Loczek
mario pisze:z tego co oglądałem i szukałemjako dawcy do tej wersji to patrząc na samochód silnik jest przed osią przednią tylko w MR2 jest praktycznie nad osią (poprwa mnie jeśli coś nie tak).
Ales ty tu głupoty wypisał.
W toyocie MR2 silnik jest umiejscowiony za tylni kanapną. Tuz przed tylnia osia a nie przednia
Fakt faktem ze to dobre rozwiazanie ale ale ja kombinuje z tym co mam.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 09 22:16 ]
http://http://www.megaboost.co.uk/mr2/frames/mr05_g.jpg
: 25 wrz 2009, 22:50
autor: mario
Loczek pisze:mario pisze:z tego co oglądałem i szukałemjako dawcy do tej wersji to patrząc na samochód silnik jest przed osią przednią tylko w MR2 jest praktycznie nad osią (poprwa mnie jeśli coś nie tak).
Ales ty tu głupoty wypisał.
W toyocie MR2 silnik jest umiejscowiony za tylni kanapną. Tuz przed tylnia osia a nie przednia
Fakt faktem ze to dobre rozwiazanie ale ale ja kombinuje z tym co mam.
[ Dodano: Pią Wrz 25, 09 22:16 ]
Obrazek
stary szybciej myślę niż piszę chodzi o usytuowanie silnika w stosunku do osi pędnych a nie za którą jest kanapą.
: 25 wrz 2009, 22:54
autor: Loczek
mario pisze:stary szybciej myślę niż piszę
Boży dar.
Działąsz cos w kierunku MR2?
: 25 wrz 2009, 23:24
autor: mario
Loczek pisze:mario pisze:stary szybciej myślę niż piszę
Boży dar.
Działąsz cos w kierunku MR2?
niestety nie . miałem na allegro na oku angola za 9500pln to była wersja turbo 250km....
zakochałem sie w mitsubishi 3000 są kpl jednostki napędowe do odpalenia za 7500 i wieksze możliwości.. martwi mnie tylko jedno jak przy tejmocy recznie złamać dyfer
: 25 wrz 2009, 23:57
autor: Wiktor
luksky pisze:mario pisze: i będzie można wykorzystać pełną moc czego nie da się wykonąć w innych układach
łeeee, tak nie możesz mówić
luka 16 koni mozna w pelni wykorzystac
zreszta on wykorzystuje wszystko
: 26 wrz 2009, 07:21
autor: mario
luka 16 koni mozna w pelni wykorzystac
zreszta on wykorzystuje wszystko[/quote]
taak taak czym mniej tych koni i kilogramów tym łatwiej i wygodniej . błędy też tak się nie mszczą.

: 26 wrz 2009, 08:12
autor: Luksky
Wiktor pisze:luksky pisze:mario pisze: i będzie można wykorzystać pełną moc czego nie da się wykonąć w innych układach
łeeee, tak nie możesz mówić
luka 16 koni mozna w pelni wykorzystac
zreszta on wykorzystuje wszystko
Nie obcujesz z klasykami gatunku
Dośc dawno Al Pacino powiedział pewne mądre zdanie na ten temat

: 27 wrz 2009, 18:22
autor: Loczek
Adaptacja przedniego zawieszenie na Mcpersonach to mowicie zły pomysł? Kurde ale dlaczego?
: 27 wrz 2009, 18:52
autor: Luksky
mnie sie podoba i jestem za.
: 27 wrz 2009, 21:49
autor: Wiktor
macpherson jest wielki i chyba nie bedzie dobrze wyglądał
ale mozesz sprobowac
: 27 wrz 2009, 22:21
autor: Loczek
Wiktor pisze:macpherson jest wielki i chyba nie bedzie dobrze wyglądał
ale mozesz sprobowac
Wlasnie mysle ze uda mi sie ładnie schowac mcpersony. Za jakies dwa tygodnie uloze w powietrzu na jakis klockach cala ukladanke skryznie polosie zwrotnice mcpersony itp itd, i zobacze jak to bedzie wygladało, To bedziemy wiedzieli o czym gadamy.
: 28 wrz 2009, 09:36
autor: Wiktor
i to mi sie podoba
zero dywagacji
czysta praca
ja zawsze robie w ten sam sposob
: 28 wrz 2009, 22:56
autor: Loczek
POgadac trzeba, w zwiazku z tym ze jeszcze kupe rzecyz neiwiem jak zrobie to pytam. Ale jasnym jest ze trzeba cos zrobic zeby wiedziec o czym sie mowi.
: 29 wrz 2009, 08:31
autor: Wiktor
ja bym zaczal od tego ze sa takie urzadzenia jak rozporki (tuning)
montuje sie je na kielichach mcphersonow.
mysle ze to buloby bardzo przydatne.
moglbys bezblednie zlapac odleglosc co napewno wplynie pozytywnie na ustawienie geometrii.
: 29 wrz 2009, 16:46
autor: Luksky
te rozpórki to bardzo prosto sie wykonuje we własnym zakresie. Mnóstwo kolesi miało takowe wlasnie wykonane u jakiegos "kowala" i były solidniejsze niż te kupne w norauto czy na alledrogo
: 29 wrz 2009, 17:00
autor: Wiktor
o t omi chodzi ale trzeba ja zrobic na aucie a wtedy bedzie latwiej
: 29 wrz 2009, 21:19
autor: Loczek
http://images28.fotosik.pl/310/dbd80107160c2690.jpg
http://images43.fotosik.pl/46/33dc9c8d224920ee.jpg
Tak wygląda moja rozporka, ktora kupilem do swojej mazdy. Ale ze to to samo zawieszenie co bedzie w traji to sobie wykrece i na tym bede ustawial podzespoły, dzieki z apodpowiedz bo o tym nie myslałem.
Tak BTW to moje autko. Nad ktorym pracowąłem 3 lata, zeby wyglądąło jak wygląda.
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWG ... C07533.JPG
http://lh4.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWl ... C07602.JPG
A tak wygladaja kolektory wydechowe ktore bede chciał zaadaptowac do wydehcu traji.
Sliczna nierdzeweczka
http://lh3.ggpht.com/_le5JZrvl7OM/SfoWs ... C07632.JPG
: 29 wrz 2009, 22:29
autor: Wiktor
no wydech pierwsza liga
: 04 paź 2009, 21:03
autor: Loczek
I sruuu kolejne pytania.
Wiec młodziency, nachodzi mnie pytanie, co zrobic z przednim zawieszeniem ;(
Wogole co zrobic z przode.
Tzn kierownice to luz zrobie sobie sam.
Ale dalej co, jak zrobic mechanizm slizgu kierownicy w ramie?
Potem z czego moze zastosowac sprezyny czy amortyzatory czy co jeszcze?
Czy lozyskowanie w przednim kole jest uniwersalne dla wszystkich kół, czy sie rozni. Niemam o tym zielonego pojecia bo cale zycie grzebałem w samochodach

Rozumiem ze ów półeczka jest tylko poto zeby rozdzielic pojedyncze wyjscie z kierownicy na dwa widelczyki?
Kurcze naswietlcie mi troche to bo zgłupiałem a przeczytawszy forum nie zostałem zaspokojony.
: 04 paź 2009, 21:33
autor: Wodzu
Kierownica w glowce ramy jest na lozyskach. W MZ na przyklad jest zwykle lozysko kulkowe. Widzialem rowniez same kulki jak w rowerze.... Nigdy nie widziales przodku od motoru?:)
http://www.roadking.riders.pl/tech/Budo ... a_ramy.htm
tu masz cos o glowce.
: 04 paź 2009, 21:34
autor: szymon
zobacz sobie w warsztacie jest projekt przodu ktory jest jednym z latwiejszych do wykonania. powinno ci to troche naswietlic temat. pozatym jak przejzysz dzial RAMA I ZAWIESZENIE napewno znajdziesz tam sporo informacji bo juz pare razy o tym dyskutowalismy.
Re: Trajka Loczka
: 24 cze 2010, 19:33
autor: Loczek
Siemenrroo.
Dojrzałem do decyzji silniku z przodu.
Pierwsza koncepcja to ów v6 o ktorym pisałem wyzej. I skomponowanie go z jakims przeniesieniem napedu RWD>
Niewiem jeszcze jakim bo si enatym nie skupiałem.
Zaczołem kombinowac z silnikiem z tyłu układac to wszystko ale tak sobie wyobrazilem ze ta traja bedzie wygladac dosc nieodpowiadajaca mojemu charakterowi.
Dlatego robie taki układ jak wyzej opisałem. Bedzie bardziej mesko
przejrzałem temat na nowo po dluzszje przerwie i mam jeszcze kilka pytan.
Głownie to wszystko mam juz spinane jakies głowne ząłozenia. Ale nadal mam problem z wyobrazeniem sobie i z zaprojektowaniem przodu z technicznego pkt widzenia.
A tez nieznalazłem jakiegos konkretnego temtu o przodzie.
Chodzi mi np oto w jaki sposob łaczycie krotki amor z dlugim widelcem. Czy podczas spawania nic z amorem sie nie dzieje?
Bo jakos zawieszenia sprezynowe do mnie nie przemawiaja.
Re: Trajka Loczka
: 25 cze 2010, 19:19
autor: Loczek
Ale ja nieoceniam nikogo tylko pisze o swoich preferencjach i o sobie.