Re: Traja na sprzedaż
: 18 lut 2018, 21:09
Zajebista linia, malowanie.... szkoda tylko,że...w zasadzie jest bez papieru 

a skad wiesz jakie zmiany techniczne są w dowodzie?sekuwawa pisze:Piękna, zwarta i bez ozdobników tylko ten papier u mnie w żadnej stacji SKP nie przejdzie.
Dluga historia, ale poznałem co znaczy przegląd SAMa w stacjach dużego miasta gdzie stacja koło stacji i wszyscy się podpierdalają bo to biznes, a nie działalność prospołeczna. Znam stacje gdzie wszystko przejdzie, ale na przegląd nie zamierzam jeździć w inne województwo.winda pisze:a skad wiesz jakie zmiany techniczne są w dowodzie?sekuwawa pisze:Piękna, zwarta i bez ozdobników tylko ten papier u mnie w żadnej stacji SKP nie przejdzie.
w Sulkiego veloreksie to była zmieniona pojemność, masa, dmc i... więcej nie pamiętam
Noi ostatnimi czasy wlaciciel chuba ,winda pisze:a skad wiesz jakie zmiany techniczne są w dowodzie?sekuwawa pisze:Piękna, zwarta i bez ozdobników tylko ten papier u mnie w żadnej stacji SKP nie przejdzie.
w Sulkiego veloreksie to była zmieniona pojemność, masa, dmc i... więcej nie pamiętam
sekuwawa pisze:A co się zmieni w opcji Cepik 2.0Czarek-trike pisze:cena jak za traję bez papierayunkers pisze:Ale papier do dupy, po wprowadzeniu cepik 2.0 sporo się zmienia w tej kwestii.winda pisze:super cena!...ale papier też ciekawy! pewnie dla niektórych może być cenniejszy niż papier SAM
.....a cepik... no cóż od 15 grudnia... do wczoraj czekałem na wydanie stałego dowodu rejestracyjnego do harleya...kurwa mać!
I tu może być mały cepikowy zonk np. przeglądy, jeśli kupisz pojazd bez przeglądu, to jest możliwość, że sprzedający robił przegląd i nie przeszedł, a kupujący nie ma możliwości zrobić przeglądu nigdzie indziej jak na tej samej stacji co wcześniej, pojazd nie przeszedł go, a co jak diagnosta się uparł, że nie bo nie??.winda pisze:noc istotnego. Propagandę wrogą sieją
Chyba nie do końca tak jest, diagnosta po prostu wklepuje w system przyczyny przez które pojazd nie przeszedł przeglądu do ktorych dostęp mają na wszystkich stacjach. Więc nie trzeba wracać na tą samą stację.andrzejqs pisze:
I tu może być mały cepikowy zonk np. przeglądy, jeśli kupisz pojazd bez przeglądu, to jest możliwość, że sprzedający robił przegląd i nie przeszedł, a kupujący nie ma możliwości zrobić przeglądu nigdzie indziej jak na tej samej stacji co wcześniej, pojazd nie przeszedł go, a co jak diagnosta się uparł, że nie bo nie??
Więc kupując trajke bez przeglądu w Gdańsku a jesteś z Katowic a trajka nie przeszła przeglądu w Gdańsku to trzeba wozić tą trajke na lawecie do Gdańska na przegląd do momentu jak się odwidzi diagnoście.
Tak właśnie miałem 2 tyg temutim pisze:Jak usterkę usuniesz chyba w ciągu 14 dni to dopłacasz 20zł i masz wydaną opinię pozytywną . a jak przekroczysz termin to cała opłata do uiszczenia jeszcze raz![]()
![]()
z tym cepikiem to sa nie złe jazdy....ja czekałem z 10min bo nie chciał przyjąc adnotacji. jeśli usterk e usuniesz w ciągu 14 dni to opłata 20 zł,jesli po 14 dniach to 100złandrzejqs pisze:Byłem na przeglądzie i gostek mnie zaskoczył tekstem dowód i kasa, pytam, że jak, dlaczego o on nowa ustawa.
i na koniec powiedział, że jak by pojazd nie przeszedł to usterkę wpisuje do cepika i powtórny przegląd jest tylko możliwy na jego stacji, bo system cepik nie pozwala rozpoczęcie nowego przeglądu na innej stac
Tak samo, byliśmy z kumplem na przeglądzie na 2 motory, jego zrobił w 10 minut a ja musiałem czekać dodatkowe 15 żeby gość mógl wklepać w system.krobia pisze: z tym cepikiem to sa nie złe jazdy....ja czekałem z 10min bo nie chciał przyjąc adnotacji. jeśli usterk e usuniesz w ciągu 14 dni to opłata 20 zł,jesli po 14 dniach to 100zł
Nie wiem, czy diagnosta to ogarnia, trzeba by to potwierdzić na innej stacji.Jaro pisze:Powiem szczerze, trochę mnie zaskoczyłes, myslałem, że po wbiciu w system nie ma znaczenia stacja, a tu niespodzianka.