Re: traja Kowala
: 01 paź 2014, 19:17
Na chłopski rozum to BANDIT ma rację , a jak to te skośnookie sukinsyny zrobiły to ja nie wiem
BANDIT jakoś to trzeba będzie rozwiązać i na pewno to jakoś ogarniemy-tu bo jak nie tu to gdzie - nie wiem czy oglądaliście te filmiki na www subarugears.com tam jest pokazane że oni wypierdzielają ten tył w skrzyni ,ten wałek który przenosi napęd na tył ,zakładają subaraki do busików ,garbusów i śmigają aż miło.adaśko pisze:Na chłopski rozum to BANDIT ma rację , a jak to te skośnookie sukinsyny zrobiły to ja nie wiem
adaś dzięki , ale nie o to chodzi ,przypomniało mi się tylko jak kiedyś czytałem jak ktoś budował traje ,nie miał fleksy tylko ciął blachę ręczną piłką, no i nie miał spawarki -taki żarcik -ale dzięki adaśadaśko pisze:mówisz masz tylko po nią przyjedź
no mnie też tak jakoś wychodzi , ale przy 170ciu to już 12 litrów , ale u mnie jest 2 tłoki więcej i dwa razy mniej mocyRob_trike pisze:właśnie ostatnio się zdziwiłem - za 150 zł do Poznania, z powrotem - koło komina i jeszcze wróciłem - co prawda drugi zbiornik był pełny ale i tak jestem zadowolony
Po prostu nigdy nie wyliczałem spalania
myślę że przy spokojnej jezdzie tak do 140 to max 9/100 km
no właśnie sulki ,zapomniałem tego napisać-opony Pirelki 335/35/17 -felga z tego połączenia wyszła 14calowa.Sulkyrider pisze:No i gra. I Pirelli PZero Assimetrico.
Coż zrobić Sulky - po prostu wchodzi nowy standardSulkyrider pisze:Ten model w tym rozmiarze staje się normą w trajach
Czyli jesteś ponadstandardowyCicholc pisze:Jaki standard ? u mnie jest troszkę więcej 390/ 17
Trzeba zablokować wałek jest pokazana taka nakładka na filmie albo zaspawać:))) jeśli się dakowall pisze:BANDIT jakoś to trzeba będzie rozwiązać i na pewno to jakoś ogarniemy-tu bo jak nie tu to gdzie - nie wiem czy oglądaliście te filmiki na www subarugears.com tam jest pokazane że oni wypierdzielają ten tył w skrzyni ,ten wałek który przenosi napęd na tył ,zakładają subaraki do busików ,garbusów i śmigają aż miło.adaśko pisze:Na chłopski rozum to BANDIT ma rację , a jak to te skośnookie sukinsyny zrobiły to ja nie wiem
Jeszcze zależy jaki profil. Bo wyższy psuje efekt.koper937 pisze:450 R15 lepsze
rozi według mnie to wałek trzeba skrócić żeby nie wystawał i przerobić obudowę tak jak na zdjęciu ,dlaczego oni przerabiają tą obudowę to nie mam pojęcia , jak rozbiorę moją skrzynie to będę mądrzejszy ,na pierwszym zdjęciu macie wystający atak z mojej skrzyni ,drugim już przerobiona obudowa i trzecim gotowa obcięta skrzynia wraz z wałkiem i atakiem do mojej skrzyni-i to właśnie muszę dorobić -rozi pisze:Trzeba zablokować wałek jest pokazana taka nakładka na filmie albo zaspawać:))) jeśli się dakowall pisze:BANDIT jakoś to trzeba będzie rozwiązać i na pewno to jakoś ogarniemy-tu bo jak nie tu to gdzie - nie wiem czy oglądaliście te filmiki na www subarugears.com tam jest pokazane że oni wypierdzielają ten tył w skrzyni ,ten wałek który przenosi napęd na tył ,zakładają subaraki do busików ,garbusów i śmigają aż miło.adaśko pisze:Na chłopski rozum to BANDIT ma rację , a jak to te skośnookie sukinsyny zrobiły to ja nie wiem
A małego miała turbinkę kowalskiego i mogłeś tylko jego sztywny tył oglądaćwinda pisze:pewnie nie uwierzycie ale jeszcze w 2009 r. podniecaliśmy się swoimi trajkami na maluszku. moja szła 120 !!!! na długiej prostej
winda -2009rok-przecież to szmat czasu ,wtedy przecież nie było nawet jeszcze największej zmotoryzowanej imprezy w Polsce ---ZLOTU TRAJKERSÓW ---- a tak apropo to gdzie był pierwszy zlot bo chyba nie w Babkachwinda pisze:pewnie nie uwierzycie ale jeszcze w 2009 r. podniecaliśmy się swoimi trajkami na maluszku. moja szła 120 !!!! na długiej prostej