Strona 2 z 4

: 19 maja 2009, 12:50
autor: bandit
Generalnie te ciężarki zmniejszają wibracje pochodzące od silnika. W przypadku Trajki z silnikiem z tyłu, (maluch) silnik ten zawieszony na sprężynie i poduszkach, to ciężarki w tym przypadku nie pomogą. Proponuje zamontować 2 sprężyny gazowe (około 300 N) na przegubach kulistych po bokach półek od zawieszenia w kierunku ramy. Zniweluje to wibracje.

: 19 maja 2009, 13:04
autor: Cicholc
Kiedyś o tym myślałem ze względu na długie zawieszenie ale jakoś zaniechałem montarzu
a czy 300n nie będzie to za sztywne i nie będzie utrudniało skręcania??

: 19 maja 2009, 13:23
autor: Cicholc

: 19 maja 2009, 13:40
autor: Lipa
Cicholc wpakuj amortyzatory od pralki /automatu/ masz do wyboru gazowe lub olejowe /osobiście preferuje olejowe/ lub tak jak kiedyś pisał Czarek wsadź amortyzatory od klapy jakiegoś samochodu :lol: jak przyjrzysz się zdjęciu mojej traji masz zamontowane amortyzatory od pralki pod ramą :cool:

obciążniki na kierownice są montowane głównie w motocyklach sportowych aby wyrównać masę osprzętu z obu stron kierownicy i zniwelować drgania.

: 19 maja 2009, 14:09
autor: Cicholc
lipa powiedz mi gdzie ja teraz mogę znaleśc zdjęcie twojej trajki bo się teraz w tej galerii połapac nie mogę ?

: 19 maja 2009, 14:17
autor: Lipa
a widzisz, w galerii nie ma zdjęć mojej traji.. właśnie zobaczyłem. Zdjęcia są w dziale technicznym/trike Lipy problem w tym, że to nie te gdzie widać amortyzatory :lol:

znajde zdjęcia w chacie i je wrzuce

: 19 maja 2009, 15:45
autor: Cicholc
szkoda jak byś miał czas i ochotę to zrób fotkę tego "mechanizmu" i wrzuc na forum. Z góry dziekuje

: 19 maja 2009, 15:46
autor: Czarek-trike
Zobacz w mojej.

: 19 maja 2009, 17:01
autor: Lipa
spox Cicholc wrzucę dziś, jak tylko będę w domu

: 19 maja 2009, 19:48
autor: Wiktor
lipa pokaz to twoja trike czy montaz silnika nie zepsul lini.
pamietam ze bez silnika mi sie podobala

: 19 maja 2009, 19:58
autor: Lipa
Wiktor pisze:lipa pokaz to twoja trike czy montaz silnika nie zepsul lini.
pamietam ze bez silnika mi sie podobala
eeee no stary z silnikiem też już ją oceniałeś:

"no lipa nie ma lipy i nawet silnik nie zepsul wygladu :roll:" - o to twój komentarz :cool:

zdjęcia są techniczny/trike Lipy - jest już z silnikiem

: 19 maja 2009, 19:59
autor: Luksky
Lipa pisze:
Wiktor pisze:lipa pokaz to twoja trike czy montaz silnika nie zepsul lini.
pamietam ze bez silnika mi sie podobala
eeee no stary z silnikiem też już ją oceniałeś
poka, poka......

: 19 maja 2009, 20:04
autor: Wiktor
podtrzymuje zeznanie jest bardzo ok
ciekawe co alkohol moze zrobic z czlowiekiem....

: 20 maja 2009, 09:28
autor: Lipa
Cicholc pisze:szkoda jak byś miał czas i ochotę to zrób fotkę tego "mechanizmu" i wrzuc na forum. Z góry dziekuje
Cicholc pamiętam o zdjęciach :cool: ale wczoraj jak wróciłem z roboty okazało się, że młody zajął się kablem od neta. Jak uda mi się go dziś naprawić wrzucę fotki.

: 20 maja 2009, 14:27
autor: Cicholc
Dzięki za pamięc już zerkłem o co chodzi na zdjęciu trajki Czarka

: 20 maja 2009, 14:45
autor: Luksky
wracając do tematu nierdzewki. Pytanie do znawców tematu. Jakbym tak sie mocno uparł i kolejna traję zapragnąl zrobić na rurach i profilach z kwasiaka - duża różnica bedzie w cenie? Tego materiału tez az tak wiele nie ma. WIktor co mówisz?

: 20 maja 2009, 15:23
autor: Lipa
Luk problem polega na tym, że profile trzeba kupować w całych odcinkach z regóły po 6 m. Chyba, że znajdziesz kogoś kto ci na metry opchnie ale watpie... Tymbardziej, że nie może to być pierwsza lepsza rura :razz:

: 20 maja 2009, 15:33
autor: Wodzu
Panowie... Nierdzewka jest chyba mniej wytrzymala niz zwykla stal?

: 20 maja 2009, 15:34
autor: Luksky
6metrow o fak, to chyba kibel bedzie... Musze zapytać u jakiegos dila kwasiaka. Mam tutaj jednego pod reka ale on tylko blacha i mozna u niego dowolny kawałek kupic bo zawsze ma jakis odpad, ale ceny są lekko kosmiczne :)

: 20 maja 2009, 15:36
autor: Luksky
Bartek2501 pisze:Panowie... Nierdzewka jest chyba mniej wytrzymala niz zwykla stal?
tak, zwykła stal, która koroduje jest bardziej wytrzymała, ale zawsze nadrobiłbym grubością :)

: 20 maja 2009, 15:40
autor: Wodzu
I chyba ciezsza jest od zwyklej stali :twisted:
W zderzeniu trajki z jakas mydelniczka nic by z tej drugiej chyba nie zostalo :smile:

: 20 maja 2009, 15:55
autor: Luksky
trajki sie nie zderzają z innymi uczestnikami ruchu :) to inni uczestnicy ruchu chcą rozpierd trajeczke bo jest ładniejsza od 99% pojazdow na naszych drogach :)

kwasiak jest cięższy od stali z ktorej robimy ramy?

: 20 maja 2009, 16:04
autor: Wodzu
Moj ojciec pracujac w transporcie zalatwil troche takiej blachy z nierdzewki...
I byla ciezsza niz zwykla stal... Chyba ze to bylo cos innego :razz:

: 20 maja 2009, 16:33
autor: Lipa
Co oznacza stwierdzenie zwykła stal??? czy np. kierownice robisz ze zwykłej stali??? Przecież tak samo jak do zrobienia np. kiery ze stali zamawia sie stal precyzyjną o danej grubości przekroju tak i w nierdzewce zamawiasz rury o odpowiedniej grubości scianki. I tak jak w stali tak i w nierdzewce rury o danej średnicy różnią się ceną w zależności od grubości ścianki.

: 20 maja 2009, 16:36
autor: Wodzu
Zwykla stal np katowniki,ceowniki rury....
Czy nierdzewka przy tej samej grubosci(np blacha) ma ta sama wytrzymalosc i wage?
wydaje mi sie,ze jest troszke slabsza i ciezsza...
Moze i sie myle...