Strona 2 z 2

Re: odnowa biologiczna traji

: 07 kwie 2013, 19:12
autor: szczepan
bobber pisze:noi super bedzie jak nowa, a kabina lakiernicza to CMC ?
komora to chyba saico, ale nie na 100%. codzienie w robocie pod nazwa przechodze a nie mam pewnosci :oops:

Re: odnowa biologiczna traji

: 07 kwie 2013, 19:18
autor: szczepan
custom pisze:Ooo następna piękna robota się szykuje , brawo .
Blacharka będzie nowa ?

tylko blotnikk przod bedzie nowy bo starego nie bylo, a reszta blacharki narazie zostaje, tylko sciaglem centymnetrowa warstwe kitu bo pekal teraz wyprowadzenie jej od nowa i jakies ulepszenia

Re: odnowa biologiczna traji

: 07 kwie 2013, 20:30
autor: bobber
szczepan pisze:
bobber pisze:noi super bedzie jak nowa, a kabina lakiernicza to CMC ?
komora to chyba saico, ale nie na 100%. codzienie w robocie pod nazwa przechodze a nie mam pewnosci :oops:
kurde żeczywiście saico , też mam saico de lux i niewiem czemu mi sie z cmc skojażyła

Re: odnowa biologiczna traji

: 16 cze 2013, 23:37
autor: szczepan
no narescie cos sie ruszylo, po komplikacjach mam nareszcie kolo z chromowania, moze sie przejade jeszcze w tym roku :D

Re: odnowa biologiczna traji

: 14 lip 2013, 22:07
autor: szczepan
JUZ JEST w koncu powrocila do swiata zywych



Re: odnowa biologiczna traji

: 14 lip 2013, 22:26
autor: pawlikTrike
Aaaaa... Pięknie Ci to wyszło, ... warto było ! :D

Re: odnowa biologiczna traji

: 14 lip 2013, 23:21
autor: winda
no i gicior! :D
strasznie mały ten warsztat....

Re: odnowa biologiczna traji

: 15 lip 2013, 20:51
autor: szczepan
winda pisze:no i gicior! :D
strasznie mały ten warsztat....
warsztat niestety nie moj, korzystalem z gosciny u kolegi garbomaniaka

Re: odnowa biologiczna traji

: 16 lip 2013, 23:54
autor: szczepan
jednak nie do konca powrocila do swiata zywych, juz mam dwie rzeczy do poprawki ;
pierwszy problem ostatnio jak troche pojezdzilem to ja zdlawilo ja podczas jazdy i nie chciala juz pozniej zapalic takjaby ja zalalo ,
drugi problem uklad hamulcowy sklada sie dwoch systemow - pompa + wysprzeglnik ktory cisnie pompe z serwem + zaciski . po parokrotnym hamowaniu w drugim systemie tworzy sie nadcisnienie i trzyma zaciski a po otwarciu odpowiecznikow wszystko wraca do normy . moze ktos ma jakies skojarzenie