Strona 2 z 7
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:28
autor: AGAT
No!!! - i o to mnie chodziło Panie - teraz już jaśniej w saganie (ale tylko odrobinkę

)
A lepiej gaźnik czy wtrysk pojedynczy? No i czy zostawiać całą reszte od Garba czy może coś należałoby jeszcze wymienić?
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:31
autor: winda
w alfie to raczej jest wielopunktowy wtrysk a w subaru to nie wiem.
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:41
autor: Sulkyrider
W alfie 33 możesz trafić gaźnik w starszych modelach, w 145/146 już tylko wtrysk. osobiscie wolę wtrysk (gaźnik to zawsze ustrojstwo mechaniczne, które się zużywa, rozregulowuje itp), a poza tym te gaźniki już mają swój wiek. Z kolei wtrysk, to znowu więcej przerabiania - musisz wziąć z dawcy ECU i ogarnąć wiązkę.
Dlatego właśnie kupiłem caly samochód, żeby sobie wymontowac wszystko co bedzie potrzebne z elektryki.
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:42
autor: winda
i sonde lambda i czujnik połozenia wału itd

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:45
autor: lukasz
a ja zakladam 1.8 z golfa i tez da rade, fakt ze to rzedowka. a mam pytanie moze na mnie naskoczycie ale slyszalem ze te silniki 1,4 i 1,6 boksery padaja jak muchy i wiekszosc aut na allegro wystawione wlasnie z uszkodzonym silnikiem, jak to w koncu jest, ponoc te starsze lepsze?
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:50
autor: winda
nie słyszałem aby bardziej padały od innych. jeśli juz to wersje 16v
rzędówka ok. tylko taki garb za plecami wystaje

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:53
autor: Sulkyrider
Ja starałem się jak najwięcej dowiedzieć przed zakupem o tych boxerach, i dowiedziałem się że padają, jeśli się o nie nie dba.
Fakt, duzo ogloszen widzialem z alfami z uszkodzonym silnikiem. Coś w tym pewnie jest.
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 20:56
autor: lukasz
e tam z garbem, aby dawal rade, garbusa niby niski a te wszystkie blachy pradnice wentylatory i tez jest dosc wysoki, ale sa gusta i gusciki a o gustach niby sie nie rozmawia
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:13
autor: Rob_trike
ehe - no i te subaryny takie jakieś słabawe są

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:14
autor: Lipa
winda pisze:w alfie to raczej jest wielopunktowy wtrysk a w subaru to nie wiem.
wtrysk jak w alfie i karburator w starszych autach... tak jak w alfie.
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:17
autor: Sulkyrider
Lipa pisze:winda pisze:w alfie to raczej jest wielopunktowy wtrysk a w subaru to nie wiem.
wtrysk jak w alfie i karburator w starszych autach... tak jak w alfie.
Jeśli w subaru wszystko jest jak w alfie, to po co przepłacać?

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:18
autor: slavko
Rob_trike pisze:ehe - no i te subaryny takie jakieś słabawe są

słyszałem....
Dlatego Tico wdupiam do swojej:D
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:19
autor: Lipa
Sulkyrider pisze:Lipa pisze:winda pisze:w alfie to raczej jest wielopunktowy wtrysk a w subaru to nie wiem.
wtrysk jak w alfie i karburator w starszych autach... tak jak w alfie.
Jeśli w subaru wszystko jest jak w alfie, to po co przepłacać?

prawie jak alfie... prawie

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:34
autor: AGAT
Tak, tak! - róbcie sobie jajca dalej - teraz to już znowu nic nie wiem i nie rozumiem
http://emotikona.pl/emotikony/pic/0suicide.gif
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:36
autor: Sulkyrider
Sprawa jest prawie prosta.
Jak chcesz zachowac linie trajki - to boxer.
Jesli wybierasz boxera - to alfa albo subaru.
Wybór zależy od wymagań i zasobności portfela.
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 21:46
autor: sekuwawa
Sulkyrider pisze:
Sprawa jest prawie prosta.
Jak chcesz zachowac linie trajki - to boxer.
Jesli wybierasz boxera - to alfa albo subaru.
Wybór zależy od wymagań i zasobności portfela.
A może pierwszy odważny i silnik motocyklowy typu BMW lub MotoGuzzi

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:01
autor: Lipa
sekuwawa pisze:Sulkyrider pisze:
Sprawa jest prawie prosta.
Jak chcesz zachowac linie trajki - to boxer.
Jesli wybierasz boxera - to alfa albo subaru.
Wybór zależy od wymagań i zasobności portfela.
A może pierwszy odważny i silnik motocyklowy typu BMW lub MotoGuzzi

toś mu pomógł

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:06
autor: Wiktor
Ja tam obstawiam Subaryne.
ktos pisal o szeciocylindrowych takie były???
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:09
autor: winda
siedzisz w tej depresji i nic o świecie nie wiesz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_SVX
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:16
autor: AGAT
właśnie takie przed chwilą oglądałem

ale obawiam się, że taki potwór upierdoli od razu kółka w mojej traji

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:17
autor: winda
ciekawy silnczek Wiktor wkładał do trajki Gregor-Rożek. popatrz sobie
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:19
autor: AGAT
sekuwawa pisze:
A może pierwszy odważny i silnik motocyklowy typu BMW lub MotoGuzzi

Przyszedł mi motocyklowy do głowy, ale po co bokser? - o wiele ładniej wyglądała by jakas V-ka
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:22
autor: winda
pewnie ze ładnie by wyglądała. wszystko zalezy od budżetu a ze ty po ślubie to pewnie jak u większości wszystko będzie kosztowalo max. 50 zł

Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:36
autor: AGAT
winda pisze: wszystko zalezy od budżetu a ze ty po ślubie to pewnie jak u większości wszystko będzie kosztowalo max. 50 zł

coś w tym jest
http://emotikona.pl/emotikony/pic/035.gif
Re: przerobić bym chciał
: 16 lis 2012, 22:37
autor: yunkers
co do opinii że silniki alfy padają jak muchy to zapewne u tych którzy nigdy ich nie mieli lub zakupili tylko i wyłącznie do pałowania, główny grzech użytkowników to zaniedbanie poziomu oleju i wtedy panewko się obracają, co również dzieje się z silnikami subaru, z obecną miałem trzy alfy 33 i nigdy z silnikiem nie było problemu, trzeba tylko przestrzegać paru zasad użytkowania; jak ktoś trafi na taki silnik z dwugardzielowymi gaźnikami dellorto to brać bez zastanowienia są do nich zestawy naprawcze i nie ma problemu z regulacją, a brzmienie o wiele lepsze jak przy wtryskowych i wygląd w trajce też nieco godniejszy nie ubliżając pięknemu kolektorowi z modelu 33 (na wtrysku), były też starsze konstrukcje z pojedynczym gaźnikiem ale to już takie białe kruki; najlepiej zrobić tak jak Sulky i zakupić jeżdżący pojazd bo jak i przy modelu 33 tak i 145, 146 różnią się elektroniką i zastosowanym wtryskiem