Strona 2 z 2
: 17 kwie 2009, 22:03
autor: pawelkrosno
ok dzieki serdeczne napisze do Kowala aha jak potrzebujecie jakiejś porady jeśli chodzi o lakiernictwo to hetnie pomoge mam warsztat i zawsze hetnie pomoge dordze:) pozdrawiam
: 17 kwie 2009, 22:53
autor: Luksky
pawelkrosno pisze:ok dzieki serdeczne napisze do Kowala aha jak potrzebujecie jakiejś porady jeśli chodzi o lakiernictwo to hetnie pomoge mam warsztat i zawsze hetnie pomoge dordze:) pozdrawiam
jeżeli jestes z Krosna Odrzańskiego to byłoby fajnie bo blisko, ale jak z Krosna tamtego w hu... daleko to troche skifa

: 18 kwie 2009, 09:06
autor: pawelkrosno
hehehe no z tego w hu..... pod rzeszowem piekna okolica takze zapraszam na jakiś wypad w bieszczady:) a jak jest jakiś problem z lakierem czy czymkolwiek co z tym związane to piszcie zawsze doradze:) jak bede wiedział:) pozdrawiam
: 18 kwie 2009, 10:15
autor: Luksky
pawelkrosno pisze:hehehe no z tego w hu..... pod rzeszowem piekna okolica takze zapraszam na jakiś wypad w bieszczady:) a jak jest jakiś problem z lakierem czy czymkolwiek co z tym związane to piszcie zawsze doradze:) jak bede wiedział:) pozdrawiam
jak pisalem wczesniej, wszyscy rozmieszczeni na drugich krańcach tego wesołego kraju, toż to pornografia prawie jest..
jaki kąt główki ramy w trajce ??
: 19 kwie 2009, 17:21
autor: pawelkrosno
hejka powiedzcie jaki ustalić kąt główki ramy w trajce zeby było git?? mam zawieszenie teleskopowe od hondy cbx 750 na orginalnych pulkach.czy długość trajki wpływa na kąt??
: 22 kwie 2009, 15:09
autor: Luksky
jasne że wpływa, analogicznie odległość koła przedniego od główki też ma swój udział.
: 12 maja 2009, 22:03
autor: Stalker
Najbardzej optymalny kont główki ramy jest zawarty pomiedzy 35 a 37 stopni.To co ty zrobiłes jest jak w motocyklach sportowych co jest zle dla trajek. Z takim kontem jaki masz, jak bys zrobil troszeczke krodsza to przy pewnych predkościach zaczeło by ci zucać kierychą na lewo i prawo.
Najawarzniejsza zalezność w trajkach jest pomiedzy długościa a szerokością plus kont nachylenia gówki ramy i kont wyprzedzenia.Jak to wszystko zgrasz to po zakretach bedzie ok.
P.S. Według mnie kont nachylenia główki ramy jest kompletnie zły oraz jest za długa
Pytanie:
Jaka jest szeroka ??
Czy masz zawieszenie na tyle ??
Moja Rada:
Najprostszym sposobem na rozwiazanie twojeg problemu to załozenia przedniej opony z bierznikiem plaskim czyli zeby bieznik sciśle caloscią przylegający do powieszchni drogi.