Strona 2 z 3

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 29 gru 2011, 20:14
autor: krobia
winda pisze:jak tak bedziecie ciągle jeżdzili winda w góre i dół to się porzygacie :mrgreen:
Czyli jak jeździć....w bok :?: :?:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 29 gru 2011, 20:18
autor: winda

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 29 gru 2011, 20:27
autor: krobia
o tym samym myslałem tylko mi sie szukac nie chciało :lol:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 20:36
autor: subaruu
20120103507.jpg
Witam pare fotek z połonczenia subaru, i przekładni garba

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 20:50
autor: subaruu
subaruu pisze:
20120103507.jpg
Witam pare fotek z połonczenia subaru, i przekładni garba
o....rwa zj,,,,łem niedałem opisu coś przycisnołem i poszło :o :o :o

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 21:01
autor: rozi
Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
a gdzie będzie chłodnica z tyłu czy z przodu bo ja BOMBEL słusznie zauważył z przodu jaja sobie usmażysz a z tyłu jakoś tak brzydko :? najlepiej byłoby po bokach dwie :idea:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 22:23
autor: subaruu
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 22:28
autor: subaruu
:?
subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra[/quo :wink: te]
masz racje jest nisko nawet za nisko zobaczymy jak wyjedzie z nory

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 22:31
autor: rozi
subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra


tzn że zrobiłeś tylko z koła garba? czy tak jak Wiktor z dwóch
Niedyskretne pytanie; Ile chciałbyś za flanszę :mrgreen:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 23:24
autor: subaruu
rozi pisze:
subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra


tzn że zrobiłeś tylko z koła garba? czy tak jak Wiktor z dwóch
Niedyskretne pytanie; Ile chciałbyś za flanszę :mrgreen:
niemysilałem nigdy aby zarabiaci natym nawet niewiem czy będzie pasowało do twojego pieca a jaki masz piecyk,jaki model to jest ważne

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 23:32
autor: rozi
2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 08 sty 2012, 23:57
autor: subaruu
rozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samo

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 10 sty 2012, 01:02
autor: sekuwawa
A ja mam tylko pytanie jak to jest że u Ciebie minęły się dolna śruba mocująca oryginalną obudowę zamachu subaru e szpilką która pasuje na skrzynie garba? Tak patrzę na twoje zdjęcia i mm wrażenie że masz jednak silnik EA82 a nie 81.

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 10 sty 2012, 01:55
autor: rozi
subaruu pisze:
rozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samo
:cry: dusza z tyłu ja mam całkiem inny

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 10 sty 2012, 16:10
autor: subaruu
sekuwawa pisze:A ja mam tylko pytanie jak to jest że u Ciebie minęły się dolna śruba mocująca oryginalną obudowę zamachu subaru e szpilką która pasuje na skrzynie garba? Tak patrzę na twoje zdjęcia i mm wrażenie że masz jednak silnik EA82 a nie 81.
Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 10 sty 2012, 22:07
autor: sekuwawa
subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 11 sty 2012, 16:23
autor: subaruu
sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO :wink:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 11 sty 2012, 16:40
autor: subaruu
subaruu pisze:
sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 11 sty 2012, 17:41
autor: sekuwawa
subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 12 sty 2012, 13:05
autor: subaruu
sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.
fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 12 sty 2012, 23:01
autor: sekuwawa
subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 13 sty 2012, 16:52
autor: subaruu
sekuwawa pisze:
subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.
Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 13 sty 2012, 22:57
autor: sekuwawa
subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 14 sty 2012, 16:52
autor: subaruu
sekuwawa pisze:
subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.
Dobra ja mam teraz zamontowaną z Audi B4 sprzęgłową bedzie dobra

Re: traja na subaru EA81 1,8l

: 19 sty 2012, 18:46
autor: El Kopyto
jak coś to mam tarcze z zaciskami i klockami od omegi na zbyciu