Re: traja na subaru EA81 1,8l
: 29 gru 2011, 20:14
Czyli jak jeździć....w bokwinda pisze:jak tak bedziecie ciągle jeżdzili winda w góre i dół to się porzygacie


Czyli jak jeździć....w bokwinda pisze:jak tak bedziecie ciągle jeżdzili winda w góre i dół to się porzygacie
o tym samym myslałem tylko mi sie szukac nie chciałowinda pisze:http://www.youtube.com/watch?v=DME-GRGU5yo
o....rwa zj,,,,łem niedałem opisu coś przycisnołem i poszłosubaruu pisze:Witam pare fotek z połonczenia subaru, i przekładni garba
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i grarozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra[/quosubaruu pisze:rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
subaruu pisze:koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i grarozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
niemysilałem nigdy aby zarabiaci natym nawet niewiem czy będzie pasowało do twojego pieca a jaki masz piecyk,jaki model to jest ważnerozi pisze:subaruu pisze:koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i grarozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
tzn że zrobiłeś tylko z koła garba? czy tak jak Wiktor z dwóch
Niedyskretne pytanie; Ile chciałbyś za flanszę
da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samorozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
subaruu pisze:da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samorozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzykówsekuwawa pisze:A ja mam tylko pytanie jak to jest że u Ciebie minęły się dolna śruba mocująca oryginalną obudowę zamachu subaru e szpilką która pasuje na skrzynie garba? Tak patrzę na twoje zdjęcia i mm wrażenie że masz jednak silnik EA82 a nie 81.
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działaćsubaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSOsekuwawa pisze:Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działaćsubaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jaksubaruu pisze:sekuwawa pisze:Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działaćsubaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowychsekuwawa pisze:U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowesekuwawa pisze:Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Dobra ja mam teraz zamontowaną z Audi B4 sprzęgłową bedzie dobrasekuwawa pisze:Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe