Tak patrząc na to wszystko to wydaje mnie sie ze: sprzegło - lewa noga, hamulec tył - prawa noga, hamulec przód prawa reka, zmiana biegów prawa reka.
Co do linek to patent fajny jak by dźwignie zmiany biegów zrobci po prawej stronie zbiornika, mam nawet wizje jak go przymocowac i ozdobic
Może jakiś shifter ?
Tak swoją drogą to ciekawi mnie współpraca silnika BMW 1,8is [ 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min 175(180) N•m przy 4500(4300) obr/min ] ze skrzynią garba/karmana
Silnika już nie zmieniam

początek był: 126p 600, 126p 650E, VW T3 2.0 CU, audi 80 V6, granada V6 2,3 miałem chrapke na 2,2 subaru a wyszło 1.8is z bmw e36. tarcze zaciski i inne pierdoły też z bmw
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "